Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 135

Gestart door Michael, 20 maart 2014, 21:16:37 PM

Michael

Citaat van: Koen op 30 april 2014, 21:36:56 PM
Dag Michael,

Onder volgende link kan je het tijdschrift bestellen:

http://www.locorevue.com/magazine/hors-serie-papier-a-l-unite/2631-hslr36-hors-serie-03-2014-la-ligne-de-la-bosse.html

Je moet wel even naar beneden scrollen om het tijdschrift te zien.


Mvg
Koen

Koen hartelijk dank blad besteld, nu een kwestie van afwachten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Koen

Graag gedaan. Veel leesplezier.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

Heb mijn exemplaar gewoon in de boekenwinkel gekocht, en passant.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Citaat van: SuSke op 01 mei 2014, 17:19:00 PM
Heb mijn exemplaar gewoon in de boekenwinkel gekocht, en passant.

Dan bij jij een gelukkig man en iets goedkoper, maar in NL vind je geen boeken winkel met franstalige bladen, 't is al een geluk als ze MSM verkopen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Koen

Ik heb half Mechelen afgereden om dit exemplaar te vinden. Helaas zonder resultaat. Dat is de reden waarom ik het tijdschrift dan maar op de site besteld heb.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

doomslu

Heb gisteren de Loco-Revue 'Hors série' over La Bosse gevonden in de krantenwinkel (in Luxemburg).
Prachtige baan, ik blijf het herhalen...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Ik heb vandaag mijn exemplaar ontvangen, komend weekend eens voor gaan zitten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Koen

Deze baan zou ik wel eens op één of andere beurs willen zien. Misschien een idee voor één van de volgende MSM-expo's?

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

#53
Koen, 2 jaar geleden stond die in Dordmund (ik denk verslag van toen hier ook te vinden is) en het was de fraaiste baan die gewoon uitblonk vanwege de eenvoudigheid en eindelooooooooooooooooooooooooooooooooos veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele bomen !
Groeten Peter ;

Metpetergaathetbeter


Michael

#55
Peter, bedankt voor de link, ik heb nog even mijn foto's opgezocht van deze prachtige baan die voor mij o.a. als inspiratie dient voor Lijn 154.








Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Koen

@Peter,

Bedankt voor de link.
Dit ziet er een zalige baan uit. Ik hoop dat ze ooit nog eens naar België komen.
En ja, als ik de kans zie om ze eens in Frankrijk te bezoeken, zal ik het niet nalaten  :).

mvg
Koen


Nooit te oud om te leren

Johnnytrein

Michael, kan het zijn dat een of andere onverlaat 2 foto's van jou vervangen heeft door een rondje of ...... ?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

doomslu

In de post van Michael hierboven zie ik 4 foto's van de baan.
Jij niet Johnny?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Jawel Luc maar tussen foto 3 en 4 staan 2 rondjes met een diagonale streep precies of er horen nog 2 foto's te staan.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about