Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

29ste Treinweekend van Oostende

Gestart door Tring 1986, 15 maart 2014, 22:29:49 PM

DIORAMABOUWER

Proficiat met de geslaagde vernieuwing van de tentoonstelling met ruilbeurs,voor mij persoonlijk heb ik alle tentoongestelde banen reeds gezien op andere tentoonstellingen,maar ik zal toch niet nalaten om binnen 2 jaar terug van de partij te zijn,doe zo voort en hopelijk vinden jullie binnenkort een mooi nieuw lokaal voor jullie club,gr Marc
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

Tring 1986

"GROOTSER DAN OOIT" werd "DE GROOTSTE OOIT".
Als organisatie mogen we spreken van zeer geslaagde editie van het "Treinweekend van Oostende".
We hadden gemikt op 1.500 bezoekers, maar bijna 2.000 keer dank u wel moeten zeggen was met een brede  :)
Wat voor ons als "ModelSpoorKlub van de Kust" nog veel belangrijker is dat we ook bijna 2.000 keer proficiat in retour kregen.
Daarom aan alle bezoekers, DANK U WEL!!!

Ook voor de standhouders in de ruilbeurs, de bedieners van de modelbanen, de deelnemers uit andere modelbouwfacetten en de VELE medewerkers waren tevreden.
Wel dan zijn wij als organisatie ook tevreden.

Tot op ons volgende "Treinweekend", de 30ste editie beloofd alweer een knaller te worden, tot in 2016.

dani

we waren in de buurt maar zijn er niet toe geraakt om eens langs te komen, omdat de dag al vol gepland was door de madam en we op tijd terug moesten.  Jammer zo te horen..
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

T03

Super goed gedaan, toffee locate, toffee mensen tevreden van mijn bezoek.
Volgende jaar ga ik opnieuw.

SpGr
Marc
"I have a train riding in my brain"

mvdr1

Hallo

Proficiat, het was een hele mooie tentoonstelling met ditto beurs. Prachtige organisatie, vond het echt de moeite !

Mvg

Marc, St Andries/Brugge

:)
SNCB-SBB fan

SuSke

Zondag geweest samen met Luc (modelbaanHO)
Fijne beurs, mooie banen en ons uiteindelijk nog moeten haasten om rond te geraken, dus veel volk tegen gekomen dat we kenden of dat ons kende ;)

Succes met de volgende tentoonstelling en nog meer met het vinden van een gepaste locatie en lokaal.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.