Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

De vergangkelijkheid der dingen

Gestart door Huugooke, 13 maart 2014, 17:12:50 PM

just4fun

Sterkte de komende tijd, voor u, je vrouw en de hele familie.

Paul

janieburton

 

Steam.N

Hugo, mijn oprechte deelneming.
Veel sterkte met dit verlies.
Inderdaad een moment waar je verleden, heden en toekomst evalueert.
Hopelijk geraak je hieruit, en kom je versterkt terug.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Koen

Dag Hugo,

Ook mijn innige deelneming. Veel sterkte voor jou en je familie.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Kautenbach

hoi Hugo,

Sterkte ma, klote.

mbt je spullen, het verschil zit hem in: het is een huis of een thuis.. materiaal is t zelfde, maar de herinnering en de emotie die je er zelf bij hebt maakt het verschil. T is weinig waard, maar als jij nu troost haalt uit je treinen/hobbie heeft het dus heel veel waarde

sterkte in elk geval

Huugooke

Dit is geen facebook, ik weet het. Maar ergens moet je je miserie toch eens delen met mensen die je toch min of meer nauwer aan het hart liggen, al is het maar door hetzelfde hobby.
Vandaag de begrafenis van mijn schoonmoeder. Het was een mooie dienst, het was ook een mooie dag.
Daarna heb ik mijn vrouw in het hospitaal afgezet. Blijkt dat de kanker is uitgezaaid; na drie jaar vechten.
Als er al een opperwezen bestaat zou ik er graag eens een hartig woordje mee praten.

marc goovaerts

Hij zou diep verlegen mogen zijn. Ook voor velen die hetzelfde moeten meemaken.

Martin Welberg

Nog gecondoleerd Hugo, en veel sterkte met moeders de vrouw, hopelijk komt ze er alsnog doorheen......k****ziekte...

janieburton

 

Rangeerduivel

Wat we al eerder wisten...en vreesden.
Zoals men zegt,een ongeluk komt nooit alleen.
Jammer dat wij hier ook onmachtig in staan,het enige wat wij kunnen en ook doen,is met je mee HOPEN op een uiteindelijk toch goeie afloop.
Dat opperwezen weet ook dat hij schuld heeft,daarom durft hij zich de laatse tijd niet meer in het openbaar vertonen!

Rudy

doomslu

Sterkte Hugo, ook aan jouw vrouw.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Ook van ons wensen we jullie sterkte toe.
PS: je hebt ook een mail
Met vriendelijke groeten
Peter

just4fun

Veel sterkte, Hugo, ook voor je vrouw.

Paul

PeterC

Hugo, Veel sterkte!  Ook voor je vrouw!
Groetjes, Peter


Michael

Hugo, ik wens jou en je vrouw veel sterkte.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154