Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Censuur

Gestart door janieburton, 04 maart 2014, 19:08:48 PM

janieburton

Deze namiddag een nieuwsitem link geplaatst mbt een ongeval met een trein in Rotterdam,Nederland.

Ik spreek mij niet uit over de oorzaak van het ongeval. In geen geval wou ik daarover een polemiek openen, ik denk dat iedereen sereen genoeg kan omgaan met het nieuwsfeit.

Nu is deze posting binnen de korstte keren verwijderd.

Dat men posings met racistische, seksuele, beledigende uitspraken verwijderd kan ik begrijpen, maar dat men nieuwsfeiten verdoezeld /verwijderd is pure censuur.

Waarom? Het is een nieuwsfeit.
 

Gerolf

We hebben met de moderatoren even kortgesloten, en niemand van ons (Erwin, Luc of ikzelf) heeft iets verwijderd.

We hebben geen idee wat er gebeurd is. Vermoedelijk is het een technisch probleem geweest.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janieburton

Citaat van: Gerolf op 06 maart 2014, 08:35:19 AM
We hebben met de moderatoren even kortgesloten, en niemand van ons (Erwin, Luc of ikzelf) heeft iets verwijderd.

We hebben geen idee wat er gebeurd is. Vermoedelijk is het een technisch probleem geweest.

Dank je voor de reactie, zal het nieuwsfeit(als ik het terug kan vinden) terug plaatsen.
 

Stieven76

Ik heb al eens voorgehad dat ik een reactie getypt had, daarna op bekijken geklikt heb om na te kijken maar daarna niet op plaatsen. Dus oops, berichtje weg  ;D