Bestellen Tpe 6322 met 3 bijhorende goederenwagens uit MSM 134

Gestart door Snobby Crash, 28 februari 2014, 12:29:54 PM

Metpetergaathetbeter


jb

Hahaha.......leuk!
Bedankt Luc, zo blijft het wel spannend  :P
mvg

doomslu

Ik ben niet alleen traag, vooral op zondagmiddag, maar ben bovendien een plaaggeest.
Eigenlijk zouden jullie een verzoek moeten indienen om mij van dit forum te bannen...  :D

En dan hier de inhoud van de mooie dozen  :):

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Ok, de dozen hebben we nu wel gezien. Nu even de macrolens zoeken om de modellen te fotograferen...

Sicco

Er ontbreekt een klinknagel rechtsonderaan de tweede aspot!!! Oh wacht, verkeerde forum  ;D 8)

jb

Die past perfect in de verzameling naast de 6283.
Elke avond vlug slapen dan is het sneller pickuptime  ;D

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Metpetergaathetbeter

mogen wij eens de tankopening ook zien , groene vakje vooraan de cabine was is dat ?

Groeten Peter ;)

OlivierV

Als er iemand zijn wagonnetjes niet moet hebben, ik heb wel interesse in een setje. :)
Ze zouden mooi in mijn collitrein passen. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 07 september 2014, 17:51:16 PM
mogen wij eens de tankopening ook zien , groene vakje vooraan de cabine was is dat ?

Groeten Peter ;)
Dag groene vakje, dat zijn de opschriften die daar staan. Wees gerust, het is zoals op de echte!
(zie: http://forum.modelspoormagazine.be/index.php?topic=19934.0)

De tankopening wordt meegeleverd in de vorm van 3 verschillende decals.
Iedereen kan kiezen welke hij het best vindt. Je kan ook beslissen om het zo te laten.

Marc heeft dat allemaal heel netjes en nauwkeurig getekend en kan hier misschien een toelichting geven?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 07 september 2014, 13:53:51 PM

Eigenlijk zouden jullie een verzoek moeten indienen om mij van dit forum te bannen...  :D


Geachte Heren moderatoren van dit forum,

Met deze zou ik een...............................................................plaaggeest......................................niet de eerste keer..............................nota te nemen.......................nnen.

Dank bij voorbaat.
In naam van een moegetergd publiek
XXX

:D :D ;)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Het snijden van de decals en ze plaatsen boven het opschrift 'water' wijst bijna zichzelf uit.
Maar er is ook een handleidinkje bij voorzien.

Vermits de locs in 'nieuwstaat' weergegeven zijn, zijn er op de decals geen oliesporen aangebracht.
Die kunnen door liefhebbers samen met het wheateren nog aangebracht worden.

ERVIN

Ja hij is idd mooi , en nu hebben we ( ik ) natuurlijk spijt dat ik dan toch niet ingetekend heb , maar ja er zullen nog wel kansen komen hé.