Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Heb jij zin om te tonen wat je maakt?

Gestart door Technopolis, 25 februari 2014, 16:40:18 PM

Technopolis

Ben jij creatief bezig met uitvinden, ontwerpen of bouwen? Ben je ouder dan 18 en heb je zin om te tonen wat je maakt? Dan is de Mechelen Maker Faire iets voor jou! Op 26 en 27 april 2014 organiseert Technopolis dit festival voor echte Makers. Het maakt niet uit wat je maakt, zolang je het maar zelf creëert. Schrijf je nu in!

Koen

Fantastisch initiatief!
Ik denk dat hier heel wat mensen zijn die prachtige creaties kunnen laten zien ...
Dit is het moment om onze hobby in de kijker te zetten! Wie zet de eerste stap?


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

dani

iemand zin om iets op te zetten met een arduino / Pic  platformpje en een demo baantje ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Paulogic

Ik wil wel mijn displays komen zetten hoor...  ;) eigen productie... maar dat zal niet mogen omdat het reclame is  ;D ;D ;D ;D
mvg,
Paul(ogic)

Rangeerduivel

#4
Citaat van: dani op 25 februari 2014, 23:12:03 PM
iemand zin om iets op te zetten met een arduino / Pic  platformpje en een demo baantje ?

Dani,
Ik weet als leek zelfs niet eens wat een arduino is,laat staan er iets mee maken,
Maar als het iets is om mijn "in het wild draaiende" draaischijf mee aan te sturen ben ik wel kandidaat...
Ik had het er reeds over in mijn draadje 'Rangeren met stoom' op dit forum

;)

Gerolf

hhmm .. verleidelijk - maar ik ga er toch voor passen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Valentijn

Dani

Ik heb hier wel interesse voor, maar de tijd ontbreekt me. :(
Misschien een volgende keer.

Valentijn

Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

philippe_007

tof initiatief,
ik zal eens zien of het past in de kalender, dan kom ik zeker langs.

@Dani,
als het past zie ik dat wel zitten om bv deuren van een loods via arduin/servo's te besturen.

just4fun


modeltreinbart

Ik ben ook aan het twijfelen komend weekend eerst wat testen uitvoeren na een positief resultaat denk ik mij wel in te schrijven . Op aandringen van mijn vrienden heb ik toch een Go gekregen. Maar ik heb zelf nog niet beslist.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

conducteur

misschien, maar Blankenberge-Mechelen ermee doen, en dan zou het toch al moeten werken (de nu opgestelde streefdatum ligt een week later ongeveer). Iedereen die het aan de praat wil zien mag eens langskomen :p
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum