Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 134

Gestart door thor, 24 februari 2014, 13:35:42 PM

philippe_007

Vandaag ook ontvangen... Ik heb weer bed lectuur ;-)
En morgen weet ik wat te doen, een 62 bestellen  :D :D :D :D :D :D :D :D

Thommy

Citaat van: doomslu op 27 februari 2014, 18:18:21 PM
Citaat van: ward op 27 februari 2014, 16:06:13 PM
Luc, is dat dan het volgnummer?
Je hebt PM met mijn voorbeeld..

Grtz
Het online inschrijvingsformulier ga ik deze avond activeren.
We zullen zelf het abonneenummer opzoeken, aangezien het niet afgedrukt is op het adresblad.
Geen zorgen over maken.  ;)

aha, ideaal...
was mijn eerste gedacht, shit... ken dat nummer niet
Greetz

Thommy

DDG

Mijn 62.. Is al besteld :D. Dit keer een digitale versie. Ik heb beslist om mij op dit terrein te wagen. Hopelijk komen we aan die 250.
Ik rij 2-rail en bijna uitsluitend Belgisch diesel en elektrisch. Baan in opbouw maar geen landschap.

philippe_007

Idem, ook een besteld.
Het aftellen kan terug beginnen, maar niet te snel of mijn minibaantjes is niet klaar  ;)

Val-Rikard

Wolzerdange is gewoonweg prachtig en heel sfeervol, sfeermodelbouw van de bovenste plank!!! Ook het huwelijk tussen voor en achtergrond is subliem. :) :) :) :P

Valentijn


Ik heb hem ook.  Weer een mooi boekje.
Do zo voort.  :)
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

doomslu

Citaat van: Val-Rikard op 28 februari 2014, 07:50:56 AM
Wolzerdange is gewoonweg prachtig en heel sfeervol, sfeermodelbouw van de bovenste plank!!! Ook het huwelijk tussen voor en achtergrond is subliem. :) :) :) :P
We zijn zelf heel blij met deze primeur.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modeltreinbart

Vanmorgen lag hij zoals gewoonlijk voor mij appart te wachten bij de krantenboer.
Toch heb ik nog een vraag/opmerking.
Bij de vorige Diorama en minibaantjeswedstrijden stond er na de inschrijfdatum wie er mee deed en met wat (ongeveer).
Zelfs na verlenging van de inschrijfdatum is deze lijst nog steeds niet gepubliceert. Wanneer komt deze ?
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

philippe_007

Ben je al zenuwachtig Bart ?

PS: Je moet geen verf kopen voor mij, op mobexpo staat er nl een verkoper en ik heb deze mijn bestelling reeds doorgegeven....  Moest je er toevallig reeds geweest zijn, geen probleem, dan heb ik enkele portjes extra ;-)

modeltreinbart

Het gaat niet om zenuwachtig te zijn , maar gewoon om te weten hoeveel personen er deelnemen en of er nog gekende tussen zitten buiten de forum gebruikers.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modelbaanHO

Heeft iemand de extra bijlage over Nürnberg al bekeken ? Ik wel.
Ik vind het een prachtig initiatief. Schitterende foto's. Dat mag zeker worden vervolgd.
Dank en proficiat aan de redactie.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Kautenbach

..extra bijlage? los van wat er in t nummer zelf staat dan?

doomslu

Ja, met een aantal foto's die we niet in het gedrukt exemplaar konden krijgen...

Hier: http://www.modelspoormagazine.be/index.php/nl/nurnberg-2014-extra
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ceuleer

Zeg Luc,
is die extra bijlage niet als pdf te krijgen ?
Ik vind dit interessant om op de pc te bewaren.  ;)

grz,
Gunter

MickeyMouse

Citaat van: ceuleer op 01 maart 2014, 15:02:23 PM
Zeg Luc,
is die extra bijlage niet als pdf te krijgen ?
Ik vind dit interessant om op de pc te bewaren.  ;)
Ja, interesseert mij ook wel...

Geert