Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Folders en katalogussen

Gestart door Peter, 13 februari 2014, 11:19:23 AM

Peter

Daarjuist onverwacht heeft UPS een doos (4,2 kg) komen afleveren (hand nergens iets in bestelling) van een gekend Duitse Modellbahncenter.
Bij opening ....een hele stapel met folders over de nieuwigheden (in H0) en een aantal nieuwe katalogussen (jaartal 2014) van oa. LSM, Jägerndorfer, Hobby Trade , Busch enz. enz.  en dit alles gratis.  Over uitstekende service gesproken.
Ik weet dus weeral wat lezen, en als volgende week (de 18e) nu ook nog mijn MIBA Messeheft in de bus valt, kan het helemaal niet meer stuk. :) :) :)
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Dat is inderdaad service, Peter.

Toch één opmerkingetje over het volgende zinnetje, waarin volgens mij een spelfout staat:
Ik weet dus weeral wat lezen, en als volgende week (de 18e) binnenkort nu ook nog mijn MIBA Messeheft MSM in de bus valt, kan het helemaal niet meer stuk. :) :) :)

;D grapje hé.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Hallo Luc,

Je hebt gelijk: een grapje moet kunnen.
Toch een kleine bemerking: Het MSM nummer met het messe bericht is voor de meestal naar Belgisch voorbeeld rijders, een zeer goed blad.
Het Miba messeheft daarentegen is veel uitgebreider over meer dan enkel Duitse voorbeelden (Zwitsers, Frans, Oostenrijks en Nederlands)
Ik geef toe dat Belgie wat verwaarloosd wordt (werd) want in die vorig jaar vind je Joefix, Olaerts, Ferivan enz. ook terug. Ze leren dus bij.
Langs de andere kant .....de Miba is ook duurder
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Eerlijk is eerlijk: Miba is een goed blad, ook al vind ik er mijn gading absoluut niet in, want ben totaal niet geïnteresseerd in weer een zwarte stoomloc en ook niet in die vakwerkhuisjes waar ik de kriebels van krijg als ik ze zie. Dit is heel persoonlijk, en over smaken gaan we niet discussiëren.

Ik probeer wel zo veel mogelijk buitenlandse bladen te lezen. Altijd leuk om de concurrentie te lezen.  ;)

Wat MSM betreft: we focussen zo veel mogelijk op de Benelux omdat mensen die in Duits zijn geïnteresseerd aan hun trekken komen in andere bladen, zoals Miba. Dat geldt ook voor Frans en Amerikaans bvb.

Voor de liefhebbers: in MSM 134 (komt eind van de maand) zitten maar liefst 20 pagina's nieuws uit Nürnberg en we plannen zelfs nog een digitale bijlage. Een primeur!  ;)

Niet voortvertellen hé.  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

CiteerNiet voortvertellen hé

Ik zwijg als een graf ;D
Met vriendelijke groeten
Peter

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Peter

Wel eigenaardig dat ik van een Duitse winkel folders en katalogen, krijg van bv. VBV, B-models, LSM (mooie uitgaven trouwens) en dat je die (katalogen) hier in Belgie nergens in de winkels ziet liggen
Met vriendelijke groeten
Peter

marc goovaerts

Die van LSM kan je wel vinden aan hun beursstanden. Maar zelf vragen ze er grof geld voor.

doomslu

Citaat van: marc goovaerts op 15 februari 2014, 19:39:19 PM
Die van LSM kan je wel vinden aan hun beursstanden. Maar zelf vragen ze er grof geld voor.
Maar ze gaan wel jaren mee!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *