Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Gerolf

Slecht nieuws ...
Sinds enkele dagen is er een Covid-uitbraak op mijn werk (voorlopig 10 bewoners, 3 medewerkers waaronder de campusverantwoordelijke, ...)
Als één van de twee verantwoordelijken die nog overblijven is dit zeer intensief werken, en geen modelbouwtijd
Gisteren is bijvoorbeeld massaal getest bij bewoners en medewerkers, seffens naar het werk voor de resultaten en om de positieve te verwittigen

Misschien ben ik zelf ook positief ... in dat geval moet ik natuurlijk in quarantaine en heb ik wel modelbouwtijd ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ACFI

Sterkte,

Het is niet wat je wil horen maar het is gelukkig ondertussen minder een doodvonnis dan in het voorjaar '20.

Maar moeten we je nu een positieve of negatieve test wensen?

ACFI

Johnnytrein

Oei Gerolf ben jij dan ongevaccineerd? Ik kreeg woensdag reeds prik Nr.3
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

svvander

Vaccinatie staat niet garant om niet meer positief te testen (je hebt er wel minder last van, maar je kan nog altijd drager zijn).
Sterkte Gerolf, de moeilijke periodes gaan ook voorbij... hou dat in het achterhoofd.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Johnnytrein

Oesje dat wist ik niet dus ondanks die drie prikken kan ik nog positief testen raar hoor
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

raf

sven heeft gelijk het is geen vaccin zoals BV de pokken .
je kunt nog altijd covid krijgen maar je gaat er normaal niet meer aan dood

woensdag nacht een van onze hondjes laten inslapen .
ze had een tumor in de kop en sinds kort ook eentje aan haar keel en dan chronische longontsteking
woensdag nacht begon haar achterhand verlamd te geraken en hebben we de beslissing genomen om ze in te laten slapen
yep het nodige gejank want we hebben haar 15 jaar in huis gehad .
nu hebben we er nog 4 .

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Johnnytrein

Amai 15 j dat is een respectabele leeftijd voor een hond. Ik heb ooit een kortharige pointer uit het asiel geadopteerd en deze leefde slechts 12 jaar.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Gerolf

Update: 4 bewoners meer positief maar geen extra personeel positief (ik ook negatief dus)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

waar ik de vraag stel hoe kom je als personeel aan covid 19 ?(of van thuis uit)

je bent zoals bij mijn vrouw in een instelling verplicht een masker te dragen, als er covid binnengekomen is, moet het via bezoek of personeel gekomen die het van buiten meebracht. Dan zijn er die zich  niet strikt aan de regels hebben gehouden bij omgangsvormen naar de bewoners en collega's toe.

Bij mijn vrouw is men er tot nu toe ingeslaagd covid19 al die tijd buiten te houden. HOUT VASTHOUDEN
Er is op haar werk één iemand (niet van Belg.origine) die blijkbaar niet gevaccineerd wil/moet (nog?) worden. Bij mijn weten is alle personeel in de zorgsector nog meer gevaccineerd tegen allerlei kwalen en allerhande ziekten.

Eigenlijk zou die verplicht  moeten worden als je in deze sektor werkt. Vreemd dat men voor exotische reizen de meest ziekmakende inentingen wel neemt maar voor je eigen en een ander zijn veiligheid kan het weer niet. Zijn ook mensen die roken, de pil pakken, medicijnen nemen die vaak veel meer ongemakken of nevenwerkingen hebben ! Vroeger kregen ook oud en jonger o.a bloedklonters en er werd geen vaccin gespoten. nu liggen niet meer mensen met problemen met bloedklonters is de ziekenhuizen dan vroeger !

Trouwens morgen mijn 3de spuit !

Metpetergaathetbeter

trouwens doet m'n vrouw liplezen, ook dat kan zonder je masker af te doen te gebruiken gewoon met de Smart phone, dus d'er is geen enkele redenen om die mondmaskers af te doen....Of zelfs met slechthorenden te spreken enkel moet die mens kunnen/willen lezen

svvander

Ik krijg hier juist heel triest nieuws door, maar ik kan het nog niet bevestigen... Paul Bellon zou overleden zijn?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

ERVIN

Paul Bellon gestorven?? Hij was een uur geleden hier nog actief?? Laat het A.U.B. niet waar zijn.  :'(

doomslu

Paul was vandaag nog actief om 11u06.
Laat ons hopen dat het een vals bericht is.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

svvander

Ik hoop het ook... indien dit het geval is, dan ga ik de persoon die het de wereld heeft ingestuurd, zelf persoonlijk aanpakken: met zulke zaken wordt niet gelachen!
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

guyedgard


???????????

Om 11h28 stuurde JIJZELF het bericht in deze forum-wereld