Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Johnnytrein

Johan, waarom moet je uwen duim baden in whisky of vodka?  ???
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Havoc

Ontsmetten hé. En af en toe een slok om inwendig te ontsmetten en de pijn te stillen :)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Michiel

#3932
Da's evident toch. En 't is omdat ge uitgeschoven hebt met de schroevendraaier in uwen duim! Met het verbranden van uwe vinger aan een soldeerbout, doet een fris witbier wonderen. En met de hamer een ferme slag of uwen duim, is er niks beter dan een goeie Duvel. Da's toch evident!  ;D

En nog een tip, bij weggesprongen veertjes zoekt ge u beter eerst een Kriek.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Johnnytrein

En wanneer drink je dan een Palm voor welke calamiteit  ;)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Michiel

Een Palm? Zeer nuttig wanneer ge weer uw vingers aan elkaar hebt geplakt met secondelijm, in plaats van die regenpijp aan de gevel. Vóór het lossnijden, eerste een Palmke.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

steamdriven

Ik ga subiet genieten van een goeie ouwe jenever maar zoek nog een goed excuus waarom juist.  :-\
Misschien om eindelijk volledig van mijn griep vanaf te geraken.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

adrievans

Citaat van: steamdriven op 14 november 2019, 13:17:04 PM
Ik ga subiet genieten van een goeie ouwe jenever maar zoek nog een goed excuus waarom juist.  :-\
Misschien om eindelijk volledig van mijn griep vanaf te geraken.

Gebruik ik een jagermeister voor, met het smoesje dat er meer dan 30 kruiden in zitten , zal ervtoch wel eentje werken. 8)
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Johnnytrein

Werken kruiden toch altijd dacht ik  :o
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter

ik denk dat alle alcoholische dranken werken als ze niet vermengd zijn, in Duitsland doet men ook Schnaps op insektenbeten en het schijnt ook te helpen !

mardig23

Ik doe Schnaps op insectenbeten, maar dan wel langs de binnenkant ;)
Mvg Karl

Bundesbahnfreak

Peter, das ook triestig  om te lezen , veel sterkte voor jullie

Peter

Ik drink gewoon een glaasje schnaps (meestal Enzian) Dat helpt ook tegen insectenbeten. (je vergeet dat ze er zijn ;D ;D ;D)
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Verdorie
Morgen de wagen naar de garage brengen. Een deel van de electronica op het dashboard funktioneerd niet meer.
Had vrijdag gebeld naar de garage en een afspraak gemaakt. Zal niet goedkoop zijn, maar wat wil je met een Peugeot 307 van 2001, die normaal goed in orde is maar...er komt sleet op. En voor die paar kilometers dat ik op een jaar maar doe ga ik geen andere kopen. Dan maar het openbaar vervoer ofsoms de kinderen (als ze het zelf voorstellen hé)
Met vriendelijke groeten
Peter

Andress24

Peter, misschien is car-sharing zoals cambio wel iets voor jou? En denk maar aan die centjes die voor de hobby vrijkomen, he..  ;)
1:1 -  Belg in München
1:87 - Kempen in de jaren '90

H0 - 2 rail DCC - DR5000 - Koploper

Jef

Amai, 18 jaar oud is zeker niet slecht voor een auto! Daar ben je toch al goed mee geweest!  ;)
Tuut zei de trein en de statie vertok.