Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Koen

Onze innige deelneming, Paul. Bewaar en koester de mooie herinneringen!

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

raf

innige deel neming paul met die verlies

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

raf

normaal zou patrick vandaag verjaard zijn
ik heb een filmpje gevonden van weleer dat ooit eens op de club is opgenomen
en waar hij zeker op te horen maar ook op te zien is

https://www.youtube.com/watch?v=UQBne6SC3tE

ik mis je vriend en vanavond weer rijdag en dan denk ik aan je .
rije rudy rije
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Chrisrail

#3888
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Johnnytrein

Ook van mij innige deelneming en sterkte aan de familie.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

steamdriven

Heel veel sterkte met uw verlies.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

dani

onze deelneming, Paul en familie.
Sterkte in deze duistere periode.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Werner

Innige deelneming, Paul.
H0, 2-rail analoog, grotendeels Belgisch.
Mijn broncode: wat niet is getest, werkt niet; wat niet werkt, is niet getest geweest.

erik de noorman

Oprechte deelneming Paul en veel sterkte.

Erik.

SuSke

Gisteren de rijnamiddag op Vaerwegh Dok in het water gevallen omdat er nog een boel moest gebeuren om de baan rijklaar te hebben.

Vandaag een 2de poging maar die ging ook niet door. De ganse middag zoeken naar een "domme" kortsluiting.
Bleek er een wisseltong verschoven die kortsluiting gaf op een puntstuk. Daar zijn we dan met 3 mensen bijna 3,5 uur naar aan het zoeken en hebben we bijna alles onder een bak gesloopt.

Rijden wordt dus sowieso uitgesteld naar woensdag  ??? ???
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

mardig23

Discipline, dedication and friendship, Frans ::)

De aanhouder wint altijd ;)
Mvg Karl

raf

ha waar ken ik het van
ho ja rijdag op de HTC baan
woensdag nog aan gewerkt en er was in de bundel uit op elk spoor een stuk stroomloos (bedankt mensen van koploper om de baan zo veel keer door te zagen)
dus snel wat gaten geboord naast het spoor en draden er aan
deze aftakken van de ringleiding en hoera we konden uit de bundel in het schaduw station door rijden

vergeten dat deze sporen ook mee aan de detectie hingen en dus door deze verbinding te maken kreeg het uitgaand blok geen detectie

we hebben kunnen rijden maar als er opeens een blok van 8 meter detectie weg valt das een serieus probleem
opeens viel bij danny en ik de euro en was het zo tijdelijk hersteld met een stukje draad van 30 cm

ja soms of heel soms kan het in een klein hoekje zitten

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Wie heeft geen halve dag zitten klooien met een of ander ding om dan tot de conclusie te komen dat er geen batterijen in zaten?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

gardevil

Citaat van: Havoc op 07 oktober 2019, 12:00:46 PM
Wie heeft geen halve dag zitten klooien met een of ander ding om dan tot de conclusie te komen dat er geen batterijen in zaten?
Erger nog, dat je batterijen in plastic wrap in je toestel zitten.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

59erke

Heb het even gehad met de spoorwegen, voor mij kan Infrabel eventjes mijn ... opblazen, ja ben enorm kwaad, razend zelfs.

Wij wonen naast lijn 58, en hebben in onze tuin een rij sparren staan. Deze sparren staan op onze eigendom en hinderen de spoorweg niet. Deze nacht rond 3u wakker geworden van een hels lawaai, blijkbaar werken aan de spoorweg gebeurt wel vaker dacht ik.

Deze ochtend opgemerkt dat onze sparren zwaar "ingesnoeid" eerder afgebeten zijn. Sparren zijn volgens onze tuinman zwaar beschadigd en hebben een herstelperiode van zeker 8-10 jaar, als ze de winter goed doorkomen.



Dit is gebeurde zonder voorafgaande verwittiging of bericht van infrabel uit. Ondertussen politie, spoorwegpolitie en infrabel gecontacteerd maar niemand kan iets doen. Politie kan niets doen omdat de spoorwegen niet hun bevoegdheid is, Spoorwegpolitie is alleen bevoegd voor gerechtelijke zaken en Infrabel is niet bereikbaar in het weekend.

De enige mogelijkheid is wachten tot maandag om dan Infrabel te bereiken maar of dit veel gaat helpen is maar de vraag want die gaan zich waarschijnlijk verschuilen achter het excuus dat de veiligheid prioriteit is. Andere mogelijkheid is alles voor te dagen via het vredegerecht maar dan heb ik weer bijkomende kosten voor een advocaat.

Wat mij dan ook zo kwaad maakt is dat er 50m verder dan ons een bos is waar de spoorweg ook door loopt, deze bomen/struiken groeien langs beide zijden tot tegen de bedding en daar is niets aan gedaan.


Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan