Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

raf

nieuw onder zoek en nieuwe uitslag en ik ben gezond maar toch moeten er nog 2 onderzoekjes gedaan worden

begrijp je het nog wel ikke haast niet
2 doctors zeggen "he je cholesterol is goed "en dan opeens 150 ???? meneer uw cholesterol is wel aan de hoge kant hé
hallo kan het wel

op je hersen scan is niets te zien ???????
ok waarom spreken dan de twee vorige over dat ik 5 herseninfarcten heb gedaan
ha ja die witte puntjes tja dat zijn eventjes die gebeurt zijn ja dat wel
eventjes ?????? herseninfarcten dus
tja tja zo kun je die eventjes ook noemen ja ,dat zou je zo ook kunnen zeggen ja ok ja
maar je cholesterol moet omlaag naar  minstens 75 na dat je zulke eventjes gedaan hebt
die neuroloog moet eens dringend naar een psycholoog mijn gedacht

schrijf eens een zin ;ok; "al de hondjes op de zetel "
ja das geen goeie zijn ??? hoe zo geen goeie zin
nee had moeten zijn "al de hondjes zitten op de zetel "
???? nee want er zijn er die zitten maar ook die liggen komaan hé
echt en daar hebt die dan school voor moeten doen hé

dus nu volgende week twee onderzoeken en voorlopig dus bloedverdunner (asaflow 80Mgr) en cholesterol verlagers nemen tot mijn dood zekers

"eventjes" mijn kloten ja

maar voor de rest ben ik gezond dacht ze te hebben kunnen zien op de scan waar eerst niets op te zien was

nu stand opbouwen op de lagere school in niel bij as voor het school feest morgen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

cholesterol raar dingetje, in sommige gevallen erfelijk ook, heb 2 nichtjes die de lijn van een mannequin hebben,gezond eten en ook vrij hoog gehalte hebben ondanks zij vele gezonde salaadjes eten. Hopelijk wordt je binnenkort goed bevonden voor de rest !

raf

daar juist slecht nieuws te horen gekregen
een overbuurman waar we zo een 43 jaar zeer goed bevriend zijn geweest heeft zich deze morgen opgehangen
door de pesterijen van zijn aangenomen kinderen waar hij altijd goed voor gezorgd heeft zodat ze niets te kort kwamen
je moet het maar doen een weduwe die zwanger is van haar vijfde kindje onder je hoede nemen terwijl die reeds 4 kinderen had .
over een paar jaar is zijn vrouw overleden door alzheimer en toen zijn de pesterijen begonnen
die 5 kinderen kunnen zelfs met elkaar niet over weg
Jef mijn vriend het is spijtig dat we zondag niet thuis waren want misschien had je er dan nog geweest
Onze deur stond altijd voor je op dat wist je maar soms moeten wel eens ergens heen
altijd te vroeg voor zo iets en zoals altijd draait het maar weer om een zaak en dat is geld

niet de groeten want ik ben er nu echt niet voor in de stemming .

slaap zacht beste vriend en het gaat je goed waar je ook bent

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Hoeft niet altijd geld te zijn. Of famillie. Soms komt het echt allemaal je keel uit en zie je geen andere wegen meer. Moest ik geen zus hebben ik was al lang dat pad gegaan.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Belgaboy

Citaat van: raf op 18 mei 2019, 10:14:33 AM
nieuw onder zoek en nieuwe uitslag en ik ben gezond maar toch moeten er nog 2 onderzoekjes gedaan worden

begrijp je het nog wel ikke haast niet
2 doctors zeggen "he je cholesterol is goed "en dan opeens 150 ???? meneer uw cholesterol is wel aan de hoge kant hé


De grens voor cholesterol ligt toch op max 190?
ESU ECoS 2.1, iTrain.

raf

hallo patrick
ja en ik heb 150 maar dat is nu in mijn geval te hoog ze willen die naar 75  krijgen en vraag me niet waarom
de uitslagen van de cardioloog zijn nog niet binnen de rest wel
er zal wel een reden zijn zekers dat hun dat beslist hebben
ik heb nu pillen van 40 Mg en de normale dosis is 10 mg dus ja ik zit redelijk hoog met die pillen

hopelijk van de week de uitslagen van de cardioloog binnen dan weet ik weer meer

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Jef

Citaat van: Belgaboy op 11 juni 2019, 21:44:33 PM
Citaat van: raf op 18 mei 2019, 10:14:33 AM
nieuw onder zoek en nieuwe uitslag en ik ben gezond maar toch moeten er nog 2 onderzoekjes gedaan worden

begrijp je het nog wel ikke haast niet
2 doctors zeggen "he je cholesterol is goed "en dan opeens 150 ???? meneer uw cholesterol is wel aan de hoge kant hé


De grens voor cholesterol ligt toch op max 190?

Dat is ook zo...

75 is wel erg weinig hoor...  ???
Tuut zei de trein en de statie vertok.

ERVIN


Net terug van een fietstochtje , toch wel platte band gereden zekers , dedju toch....

erik de noorman

Vandaag na meer dan 20 jaar trouwe dienst heeft mijn IB plots de geest gegeven. Opgestart en heeft nog 2 min. gewerkt en plots niks meer. Iemand een idee hoe lang het duurt voor je je IB terug hebt als je deze opstuurt voor reparatie naar Uhlenbrock.

Erik.

Rangeerduivel

Citaat van: erik de noorman op 12 juni 2019, 18:33:16 PM
Vandaag na meer dan 20 jaar trouwe dienst heeft mijn IB plots de geest gegeven. Opgestart en heeft nog 2 min. gewerkt en plots niks meer. Iemand een idee hoe lang het duurt voor je je IB terug hebt als je deze opstuurt voor reparatie naar Uhlenbrock.

Erik.

Geen idee Erik, maar er eens op kloppen gaat misschien vlugger! ::)
Eén van de grote kwalen van een IB is de platte meeraderige kabel binnen in, die durft nogal eens van zijn oren maken (slecht kontakt) een een tik tegen de IB is soms dé oplossing... :-\

;)


Peter

Erik
Ik heb mijn IB vele jaren geleden bij Hünerbein in Aachen gekocht. Toen hij een paar jaar geleden haperde heb ik hem daar binnengebracht en kreeg toen direkt een vervangtoestel mee. De herstelling bij Uhlenbrock duurde ongeveer een week of zes.
Hoe het gaat als je het naar Uhlenbrock zelf doet weet ik helaas niet
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

je bent niet in een club/of dichtbij een club daar durft soms al eens een techneut zitten die je helpen kan ? Een nee heb je een ja kun je krijgen en mits er iets tegenover staat moet dat misschien toch wel kunnen gaan?

erik de noorman

Ik ga ze terug sturen voor herstelling mits de reparatiekosten niet te hoog zijn. Anders uitkijken voor een tweede hands of een nieuwe bestellen.

Op kloppen helpt niet had ik al geprobeerd ;)

Erik

Chrisrail

#3718
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Dirky

tja... dedju!

'k Ga toch stillekes aan moeten geloven dat een nieuwe job, eens de 60 voorbij, een utopie is. De media, de politiek, die zijn er nochtans van overtuigd dat het mogelijk is.
Het is mogelijk maar dan moet ik zodanig veel inleveren dat ik amper iets meer zou verdienen dan mijn (vervroegd) pensioen...