Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Johnnytrein

Ook van mij Beterschap
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

SirGresley

Oei Rafke,

Dat het maar rap betert!
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Rangeerduivel

#3662
Citaat van: raf op 14 maart 2019, 10:55:14 AM
cardio is reeds op 26-3
dus ze maken er echt wel werk van
gr raf

Reeds !!!    ???  ??? ???
Vind je dat nu echt? ::) ::)

Raf, je zit hoogstwaarschijnlijk met een vernauwing/verstopping in één van de aderen tussen je hart en je oog, met het gevaar dat je netvlies volledig afsterft omdat het te weinig/geen zuurstof krijgt zoals bij mij en je vindt dat nu nog twee weken zonder er iets aan te doen gepermitteerd is... :-\

;)

dani

sterkte Raf, en we duimen mee dat het goed komt.

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

rudy ze hebben reeds de aders die de bloed toevoer naar mijn hersens regelen na gekeken
deze zijn perfect open en er is geen verkalking of enige afzetting op te vinden
de druk in mijn oog is ook normaal en alle andere tests die reeds gedaan zijn waren ook goed
dus ja ik vind 14 dagen redelijk wat de termijn is die gesteld is
de scanner die is pas op 4-4 en dus dit is nog een paar weken meer

en al doen ze alle onderzoeken op 1 dag je kunt buiten stappen en aan een hart aderbreuk overlijden terwijl er niets aan de hand was tijdens de onderzoeken

dat het gebeurt is verontrust het mij "JA"
paniek is daar en boven voor niets goed en het gaat toch niet sneller

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Johnnytrein

Ook van mij beterschap gewenst.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

raf

zo cardio onderzoek gehad en dus ik ga dood
niet direct want het kan nog 60 jaar duren maar dat staat dus vast

het probleem is dat ik een gaatje heb in een hart klep (aorta klep)
nu ik dacht nog 1 onderzoekje en ik ben er vanaf maar niets daar van meteen 2 onderzoeken bij gekregen en de eerste is reeds donderdag
ik vind het wel raar dat andere maanden moeten wachten en ik kan direct binnen ????
dan gaan ze inwendig kijken naar mijn hart
mag ik die dag geen otto meer rijden

volgende onderzoek met een kastje rond lopen voor 24 uur
en dan moet ik er nog een maar ik weet niet meer wat deze was

dus ja voorlopig is dus alles nog OK vind ik
60 jaar tja we moeten eens dood gaan hé

gr raf ik ga wat rustiger aan doen dus een beetje hout gaan klieven nu
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: raf op 26 maart 2019, 13:45:30 PM
zo cardio onderzoek gehad en dus ik ga dood.....
niet direct want het kan nog 60 jaar duren maar dat staat dus vast........
60 jaar tja we moeten eens dood gaan hé
hopelijk wachten ze nog vele jaren, alvast sterkte en vooral niet forceren met kieven ! :) ;)

Rangeerduivel

#3668
Citaat van: raf op 26 maart 2019, 13:45:30 PM
nu ik dacht nog 1 onderzoekje en ik ben er vanaf maar niets daar van meteen 2 onderzoeken bij gekregen en de eerste is reeds donderdag
ik vind het wel raar dat andere maanden moeten wachten en ik kan direct binnen ????

Had hier niet iemand in een vorige post gezegd dat men in zulke gevallen best niet te lang wacht? ::)

Ik doorliep ongeveer dezelfde procedure want 4 maand na die toestand met dat oog viel mij ook een open-hart operatie te beurt met 3 overbruggingen...

Nogmaals, ik wil je niet bang maken want ik leef ook nog... :-\
Ben wel van dat moment (19 November 2010) tot aan mijn pensioen (1juli 2019) op invaliditeit gebombardeerd!
Dus goede moed hé Raf!

;)

Robrecht

Citaat van: Rangeerduivel op 26 maart 2019, 14:37:05 PM

Ben wel van dat moment (19 November 2010) tot aan mijn pensioen (1juli 2019) op invaliditeit gebombardeerd!

Veel tijd om aan de hobby te besteden lijkt me?  ::)
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

raf

of je lang wacht of niet het hangt af of je bij een dokter terecht kunt of niet
kameraad zit reeds 3 maanden te wachten om bij een oog arts te geraken
en die dokter verschuift steeds zelf de datum naar achter
dan weer is hij zelf ziek dan verlof periode dan is er een apparaat niet in orde en dies meer
bij mij had die er dan alreeds gelegen en was ik opzoek naar een andere want dokters genoeg zou ik denken

en bij mij is er nog geen sprake van eender welke operatie
met wat ze nu hebben kunnen zien kan ik 120 jaar worden dus de ju ik zit al over de helft
en een hartklep kunnen ze niet overbruggen daar moet dan een nieuwe in
en of ze alle kleppen kunnen vervangen blijft maar de vraag

dus paniek nee zeker niet
gewoon afwachten en kijken wat de rest van de testen laten uit blijken

en inderdaad veel tijd voor de hobby

gr raf en het hout is gekloven dus das ook weeral gedaan

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Rangeerduivel

#3671
Citaat van: BrainFeeder op 26 maart 2019, 14:58:34 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 26 maart 2019, 14:37:05 PM

Ben wel van dat moment (19 November 2010) tot aan mijn pensioen (1juli 2019) op invaliditeit gebombardeerd!

Veel tijd om aan de hobby te besteden lijkt me?  ::)

Ja, dat wel, maar de keerzijde van de medaille is dat je van dag op dag op minder dan de helft van je vroegere inkomen bent aangewezen....en de modeltreintjes worden alsmaar duurder! :o

Citaat van: raf op 26 maart 2019, 15:42:18 PM
of je lang wacht of niet het hangt af of je bij een dokter terecht kunt of niet
kameraad zit reeds 3 maanden te wachten om bij een oog arts te geraken
en die dokter verschuift steeds zelf de datum naar achter
dan weer is hij zelf ziek dan verlof periode dan is er een apparaat niet in orde en dies meer
bij mij had die er dan alreeds gelegen en was ik opzoek naar een andere want dokters genoeg zou ik denken

En dat is dan ook de reden dat ik je aanraadde in één van mijn vorige posts om op je strepen te staan en je niet te laten doen van die mannen en je vuist op tafel te durven bonken ook al is het een dokter...
Neem van mij aan, ze doen het meestal enkel om er geld aan te verdienen, het zijn zakenmannen, vooral als ze verbonden en gebonden zijn aan een kliniek of UZ oid, dan telt enkel zoveel mogelijk patienten per dag.
Maar vergeet niet, het zijn Uw ogen en Uw hart en Uw gezondheid en Uw leven die op het spel staan...
Begint het al wat te dagen?  :-\

;)

raf

Rudy je hoeft niet te roepen ik heb een hart klep die een klein beetje lekt ik ben niet doof

eerst dokters hebben dagen dat ze je onderzoeken en op andere dagen doen ze eventueel in een ander hospitaal een ingreep .
dus hoe je ook met je vuist op tafel slaat dat gaat geen meter uitmaken
waar ik wel een hekel aan heb dat zijn (meestal nederlanders)die te laat op consultatie komen en dan nog steeds hun plaats in de rij opeisen .
ik moest om 10.45 op consult en ik kon wachten om dat er en madam 1 uur te laat was  en alsnog voor mij geholpen wilde worden .
ik kwam dan pas om 11.45 aan de beurt waar na ook andere afspraken in het honderd liepen waar ik ook nog op tijde wilde zijn
daar word ik dus pissig van
dat een consult uitloopt neem ik er bij want bij sommige is het wat ingewikkelder dan bij weer anderen
ontbloot uw boven lichaam kost bij mij 2 minuten bij anderen veel langer

dus niet meer roepen ik hoor nog goed genoeg en ik mocht kiezen welke dagen ik de ingreep wilde onder gaan .op woensdag of op donderdag en daar ik morgen niet kon (andere afspraak) is het donderdag geworden
en mijn vriend voert me er heen en brengt me ook nog terug
en dus is dit reeds allemaal geregeld
de andere ingreep is er een van pakweg 15 minuten en dan 1 dag met een kastje rond lopen
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Rangeerduivel

Citaat van: Rangeerduivel op 26 maart 2019, 16:32:00 PM

Citaat van: raf op 26 maart 2019, 15:42:18 PM
of je lang wacht of niet het hangt af of je bij een dokter terecht kunt of niet
kameraad zit reeds 3 maanden te wachten om bij een oog arts te geraken
en die dokter verschuift steeds zelf de datum naar achter
dan weer is hij zelf ziek dan verlof periode dan is er een apparaat niet in orde en dies meer 
Hier doelde ik op!

En dat is dan ook de reden dat ik je aanraadde in één van mijn vorige posts om op je strepen te staan en je niet te laten doen van die mannen en je vuist op tafel te durven bonken ook al is het een dokter...
Neem van mij aan, ze doen het meestal enkel om er geld aan te verdienen, het zijn zakenmannen, vooral als ze verbonden en gebonden zijn aan een kliniek of UZ oid, dan telt enkel zoveel mogelijk patienten per dag.
Maar vergeet niet, het zijn Uw ogen en Uw hart en Uw gezondheid en Uw leven die op het spel staan...
Begint het al wat te dagen?  :-\

;)

Is't zo beter, ;D

Metpetergaathetbeter

Raf, laat ons erop houden dat Rudy met zijn goeie inborst U wil behoeden van wat hem overkwam en nu ga ik gauw mijn mond spoelen !   ;D ;)