Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

raf

#3390
druk en drukker maar toch efkes reactie

sterkte marc
en ook met je vrouw .ongeluk klein hoekje enz.

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

MoVi

Ik had het ook gemist.
Dedju ik heb het 4 jaar geleden zelf ook gehad. Maar aan 1 hiel, de linkse.

Sterkte met het helpen genezen. Ook daar gaat veel tijd in zitten.

Ronald Visser
Ronald Visser

marctje

Update over mijn vrouw:
Vandaag geopereerd aan beide hielen, ze hebben er een pin in gestoken. Rond 18.00 uur even bij haar geweest maar ze was nog veel te suf van de narcose, rond 18.30 uur hebben ze dan ook de kamerbuurvrouw binnengebracht na een heup operatie en ben ik dus stilletjes doorgegaan om ze beide de nodige rust te geven. Morgen weer naar haar en dan weten we waarschijnlijk meer over de verzorging en revalidatie en naar waar ze dan verhuisd.
Bedankt alvast voor de vele wensen hier en op de expo.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Koen

Deze morgen alles aan het klaarmaken voor de jaarlijkse wafelenbak met de hele familie en door een verkeerde beweging knie uit de kom  >:(.
Gevolg een halve voormiddag op spoed. Nu maar rond pikkelen met een brazer. Volgende week op verder onderzoek. Hopelijk valt het al bij al nog mee.
Intussen moet ik me laten rijden  >:(  >:(  >:(.

Enfin, we laten de moed niet zakken. Er zijn ergere dingen in het leven  ::).

Gelukkig werkt mijn echtegenote niet buitenshuis en wil ze mij overal naartoe voeren.


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

#3394
Citaat van: Koen op 01 november 2018, 14:48:23 PM
en wil ze mij overal naartoe voeren.
sommigen zijn toch echt met hun gat in de boter gevallen, eventjes alle gekheid op een stokje een heel spoedig herstel en hopelijk valt het nog mee !  ;)

doomslu

Citaat van: Koen op 01 november 2018, 14:48:23 PM
...
Gelukkig werkt mijn echtegenote niet buitenshuis en wil ze mij overal naartoe voeren.
...
Als ge maar uit haar weg zijt, blijkbaar.  ;D

Spoedig herstel, Koen!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 01 november 2018, 15:06:20 PM
als ge maar uit haar weg zijt, blijkbaar.  ;D
oei die zegt niet veel maar als hij eens iets zegt  ;D :-*

Steam.N

Spoedig herstel, Koen !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Koen

Citaat van: doomslu op 01 november 2018, 15:06:20 PM
Citaat van: Koen op 01 november 2018, 14:48:23 PM
...
Gelukkig werkt mijn echtegenote niet buitenshuis en wil ze mij overal naartoe voeren.
...
Als ge maar uit haar weg zijt, blijkbaar.  ;D

Spoedig herstel, Koen!

Zoals je ziet, elk nadeel heeft ook zijn voordeel. Als ze mij maar op de expo's en beurzen afzet is het goed  ;D ;D ;D . Bovendien ben ik dan ook gerust hé  :).

Bedankt voor het medeleven. Normaal gezien weet ik aanstaande dinsdag meer. Dan draaien ze mij weer eens binnenste buiten  ::).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

just4fun

Snel herstel wens ik u, Koen.
Paul

Gerolf

Oei Koen, ik hoop dat het snel terug goed komt !

Citaat van: doomslu op 01 november 2018, 15:06:20 PM
Citaat van: Koen op 01 november 2018, 14:48:23 PM
...
Gelukkig werkt mijn echtegenote niet buitenshuis en wil ze mij overal naartoe voeren.
...
Als ge maar uit haar weg zijt, blijkbaar.  ;D

;D  ;D  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Chrisrail

#3401
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Koen

Bedankt allemaal.

@ Gerolf,
Ik heb er wel een goed gevoel bij. Ik hoop dat het al bij al nog mee valt.
Dinsdag weet ik hopelijk meer en ondertussen pikkelen we maar wat verder hé  ;).

@Chris,
Ik rij toch liever zelf hoor. En buiten het rijden ben je voor zoveel andere zaken van iemand anders afhankelijk, iets waar ik niet echt gelukkig mee ben. Maar het is wat het is en we maken er het beste van. Er zijn ergere dingen in het leven.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

marctje

Veel beterschap gewenst
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Peter

Van harte beterschap Koen.
Moest je die led's dringend nodig hebben wil ik ze wel verzenden (alhoewel...de post gaat staken vanaf 7/11)
Met vriendelijke groeten
Peter