Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

marctje

#2745
Citaat van: Johnnytrein op 18 mei 2017, 09:16:49 AM
Marc, wie gooit er nu met een lege aanhangwagen?
Moest ik ermee gegooid hebben hij zou nooit mijn teen geraakt hebben, hij is stomweg van de bol geschoven toen ik het neuswiel optrok.

Ik wens je ook veel beterschap met die open wonde, ik heb het geluk dat mijn bloed nog voldoende stolling heeft voor een normale genezing. Mijn suikermedicatie is nog beperkt tot 2 pillen per dag.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

marctje

#2746
Blijkbaar heb ik iets mis gedaan met het citaat maar jullie snappen het wel.

(opgelost)  ;)
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Metpetergaathetbeter

Spoedig herstel  ;) Mocht het een mooi verpleegsterke zijn toch maar een beetje plantrekken, want wie kan nu zegen dat de verpleegsters aan je (:zijn)voeten .................... liggen ? ;D ;)

raf

ja langs hier ook beterschap het is en blijft een kloot ziekte

vechten hier met software
patrick vroeg een aanpassing van de software voor zondag
zodat na twee keer drukken de trein kon door rijden en dat is makkelijker gezegd dan gedaan
origineel als de trein het stopspoor oprijd gaat een timer lopen die de loco mooi aan het signaal laat stoppen
dan schakelt hij het spoor stroomloos tot op een 2 volt
nu moest ik dat stukje als er twee keer gedrukt is omzeilen maar ik kon het er niet tussen uithalen want als hij dan moet stoppen is het wel nodig
maar zaterdag alles terug testen en dan hopelijk werkt het tussen gevoegd stukje software

dit is maar een tijdelijke invoeging want het is en blijft een test baantje voor de signaal en wissel sturing software te testen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

Dag 6 van de 15-uren-per-dag  week die saterdagmorgen om 7 u  begon met een dringende telefoon van het werk...

"Aftermath" van de WanaCry ransomware aanval, waardoor (door een onfortuinlijk toeval) een aantal belangrijke systemen helemaal moeten heropebouwd worden.  Niet door de ransomware zelf maar omdat er tegelijkertijd andere problemen waren en deze systemen nu net dienen voor het uitrollen van beveiligingsupdates naar de servers  en de PCs.  (SCCM)

Dus bovenop m ijn werkwerrk maandag-vrijdag van gemiddeld 11 u per dag vorige week, nu nog eens 6 dagen van 15 a 16 u .   Het begint te wegen.

Joepie, Ik ben IT'er en zit in de "infrastructure and support " wereld !!!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Johnnytrein

Peter, hier bij mij beurtelings een verpleger en een verpleegster niks om naast wakker te liggen dus.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

DelticPower

Vanmiddag bijna mijn baan met de grond gelijk gemaakt. Gelukkig greep mijn vrouw net op tijd in.
Wat was de oorzaak? Was al een hele week de oorzaak van een kortsluiting aan het zoeken. Ten einde raad steeds enkele draden doorgeknipt om de oorzaak te vinden. Geen resultaat. Op het laatst alle wisselaansluitingen, bezetmelders van dat gedeelte dus los geknipt, alle draden er onderuit. Geen resultaat.
Tot ik er achter kwam dat ik weken geleden om mijn ringleiding te testen ineen hoekje een kortsluitkabeltje had geplaatst. Het is overbevolkt in de hemel, zoveel heiligen heb ik er in een paar minuten bijgemaakt.
Modeltreinen !!!!, wat is er mis met postzegels verzamelen?

Groeten van een mistroostige Jan

dani

oei Jan....   dat zijn van die dingen die je in je leven één keer doet, en dan ooit meer tegen komt.

Ik heb ook eens een hele tijd gezocht naar een kortsluiting en 't was een schroevendraaier die op de rails gevallen was en tegen de Puko's lag.


Gelukkig zijn er dank zij jou nu weer extra heiligen, want die waren aan 't uitsterven :-) :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

DelticPower

CiteerGelukkig zijn er dank zij jou nu weer extra heiligen, want die waren aan 't uitsterven :-) :-)   

Dank je Dani, dank zij jou kwam er weer een glimlach.

Groeten Jan

loebaske


oooh Jan, allemaal meegemaakt, je doet vandaag iets voor controle, weken nadien weet je bijna niet wat je gedaan heb
en dan is het zoeken....zoeken...naar een stomme configuratie dat je niet meer weet, hoe komt het..."Het eten is klaar"
of de familie is er en je spurt van de hobby kamer  ;)

Havoc

Als de familie er is spurt ik NAAR de hobby kamer...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

hahah JOhan dat klinkt bekend LOL

en ja heb het ook mee gemaakt
efkes een jumper stekker om toch te kunnen rijden en dan vergeten die weg te halen als je nadien terug komt
ik kan gelukkig sectie per sectie stekkers los trekken en dat vergemakkelijkt het zoeken
normaal gedeelten die goed gewerkt hebben daar kan geen fout meer in optreden
heb het met M rails eens voorgehad dat het wel fout ging en dat bleek nadien een veertje te zijn dat onder een wagon heeft gezeten
en ja dat valt dan juist tussen de rails en de pukko's
nu rijd er nu en dan een magneet wagon met de stofzuiger mee en die verzameld allemaal die rotzooi

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

marctje

Gisteren om 17.00 uur op controle geweest voor mijn teen, resultaat: opname in het ziekenhuis voor onbepaalde tijd omdat arts vond dat, na 5 dagen antibiotica, er nog te veel tekenen van ontsteking zijn. Hier lig ik dan, niet ziek maar gestrand zonder enig middel van hobby buiten het forum.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

PietB

Dat is een geweldig naar bericht Marc.
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.

grt Piet.

ERVIN

Dat is inderdaad geen goed nieuws Marc , veel beterschap gewenst.