Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Houdini

Citaat van: raf op 26 augustus 2016, 14:35:42 PM
ronald ik zocht na ford werk maar door de rva niet te doen
ik had vrijstelling dus ik had de keuze
zo in gesprek met een handelaar en ik vroeg hem wie zou je aan nemen mijn 58 jaar of een jongere
hij direct een jongere natuurlijk die is goed koper
ik:wacht efkes ik heb een sms ke en begon een gsm spelletje na te doen
frank : wa zeide aan het doen er staat volk achter je
ik:ja baas zo gedaan nog efkes
frank:gaat het nog duren
ik:nee zo gedaan
frank ??????
ik:ok gedaan en deju nu is het toch bijna tijd voor de pauze zekers dus tot zo
frank ???????
ik:ok pauze gedaan
frank weer ha ok
ik: nu efkes een sigaretje en dan er tegen aan
frank werd gek
kijk het verschil tussen een oudere en zo een snot bel
als oudere altijd aan het werk want spelletjes ???
is er geen werk dan de rekken wat proper maken of atelier uitborstelen
in een doe het zelf is er altijd werk te doen behalve in den brico en gamma daar hebben ze altijd vrij want je vind er nooit iemand
of ze zijn roken of ze zijn kakken of die heeft nu toch juist verlof zekers

nu een jaar later heeft frank reeds grijs haar gekregen van die jongere die hij heeft aan genomen
en hij kan die zo maar niet meer ontslaan wegens een of andere overeenkomst met de rva
en nu moet hij me wel gelijk geven maar ik heb vrijstelling en daar geniet ik nu van
loon is minder maar ik moet nog maar tot 2021 en dan krijg ik opslag

gr raf

Sorry Raf, maar dit is wel zéér kort door de bocht.
Zoals altijd en overal heb je uitschieters, maar geloof maar dat er in alle leeftijdscategorieën hardwerkende "varianten" en profiterende "varianten" zijn. En ik moet al niet ver zoeken in mijn omgeving om alle soorten terug te vinden.

raf

ja daar moet ik je gelijk in geven maar blijkt dat ik bij frank dan toch gelijk had
hij heeft ook een oudere aangenomen die ook op ford gewerkt heeft en die weet tenminste waar hij mee bezig is
als je daar iets laat zagen van alu of ijzer en het moet 123.5 zijn dan is het ook juist zolang
bij die andere ????? kan ietsje van een paar cm schelen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

Citaat van: SuSke op 26 augustus 2016, 12:38:56 PM
Citaat van: OlivierV op 26 augustus 2016, 10:53:13 AM
... En op een labo-examen maakt ge altijd fouten die ge anders niet zou maken of blijf je lang vastzitten bij iets dat anders van een leien dakje loopt...  :-\

:)) :)) :))

En dat zou nu juist NIET mogen gbeuren, de toepassing van de theorie is juist of fout, nooit "half-en-half".

Als ik indertijd een structuur berekende en de methode was goed en juist, maar ik mistelde me, was het fout.
Maar evenzeer als je het goede resultaat had maar de methode klopte niet, was het fout want dan had je waarschijnlijlk toch ergens een steek laten vallen of geluk gehad.


Soit, trek er je lessen uit, maar liever vroeg dan te laat. en nog veel succes gewenst voor de volgende herkansing(en)  8)

Het is niet dat ik met plezier iets tolereer hoor. Verre van, vandaar dat ik ook nog al mijn tolerantiekrediet heb. Eerlijk gezegd, dat labo-examen, een kwartier meer en 2 stommigheden minder had mij gered en dan moest er niks getolereerd worden.

Soit, morgen nog labo en theorie van programmeren 3 (C#OO) en dinsdag nog ANT (integratieopdracht die quasi klaar is  en een theorie-examen).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Havoc

Heb ooit mijn jaar mogen herbeginnen met 68.5/100 en 2 vakken gebuisd. Niks tolerantie, alle vakken geslaagd of niks.

Nu ja, dat was alle 2 bij dezelfde prof en ik had die gezegd wat ik van zijn vakken vond op het examen in 2-de zit. (hij vroeg zelf waarom die niet goed waren) Misschien had ik niet (of anders) geantwoord was ik gedelibereerd geweest... Nu ja, je bent jong en je wil wat :D

Langs de andere kant misschien ook een geluk. Dat bis-jaar ben ik mijn hobby gaan studeren (voor 2 vakken naar de les gaan was toch ook maar lullig). Heb dat daarna af gemaakt en dat is dan mijn job geworden. Vraag me soms af wat ik met dat eerste diploma zou gedaan hebben. Als kers op de taart geen legerdienst moeten doen met die 2 jaar nog erna te studeren.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

rgp

Johan,

Eerste kandidatuur - 2 zit: 592/1000. 8 punten op 1000 te kort en een 9/20 voor wiskunde theorie, geen enkel vak 14/20 dus geen vrijstelling.  Alles opnieuw, maar dat was 35 jaar geleden.

Vandaag gaat ge gewoon over.

Roland

Havoc

Het was geen 35 jaar geleden maar toch al langer dan ik wil toegeven :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

SuSke

Citaat van: rgp op 26 augustus 2016, 23:06:46 PM
Johan,

Eerste kandidatuur - 2 zit: 592/1000. 8 punten op 1000 te kort en een 9/20 voor wiskunde theorie, geen enkel vak 14/20 dus geen vrijstelling.  Alles opnieuw, maar dat was 35 jaar geleden.

Vandaag gaat ge gewoon over.

Roland

Zoiets komt me ook bekend voor  ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

Is het dan dat je treintjes gaat doen misschien?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Peter

Verdomme, vind nergens mijn handboortje terug, en dat heb ik nou net nodig om de koplampen van mijn Messerschmitt Kabinenroller voor te boren met een 0,5 mm boortje, en daarna met een 1 of 1,2 mm boortje.
Dat komt er van als je aan het opruimen bent met de hulp van de echtgenote. Dan vind je niks meer terug ;) ;)



Openen was het al een tijdje geleden gelukt

Met vriendelijke groeten
Peter

raf

peter waarom klinkt dat oh zo bekend
maar troost u ik moet binnen kort een hele kamer leeg halen omdat madam wil dat ik ze ga behangen
dan pas vind je niks meer terug dat verzeker ik je
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

marctje

Als het klaar is en ge vindt iets niet terug, even achter het behang kijken.  ;D ;D
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Johnnytrein

Misschien weet je madam waar ze dat boortje gelegd heeft
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

raf

met zo een Messerschmitt waren er in mijn tijd dat ik nog naar school ging twee broers die daar in naar school kwamen
maar die was olijfgroen dacht ik me te herinneren
maar hun hadden tenminste vervoer en zaten droog

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

Geluk moet men hebben. Echtgenote merkte op dat ze bij wat "rommel" van mij in die ze in een doos had gedaan, die ik zelf maar eens moest uitzoeken,
dacht dat ze daar een mini boormachientje had gezien.
En inderdaad...mijn allereerste mini boormachientje, ooit gekocht voor een paar "frankskes" bij onze vriend Jacques Peeters die een hobby/speelgoedwinkel had in de brederodestraat op Antwerpen-Zuid
Dus vermoedelijk meer dan 20 jaar oud.
Werkt op batterij of...aangesloten op een gewone Fleischmann DC transfo, dus de snelheid perfekt te regelen van 0 tot ....? RPM's
Ideaal voor zo'n zeer fijne werkjes ;D ;D ;D ;D ;D

Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske



:D :D ik ken dat ding, ligt hier ook, gebruik die zeer weinig want momenteel is de Dremel hier heer en meester !!