Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

raf

hoi gerolf

zelfde hier meegemaakt en nog erger met een ander koppel
ja geef zoiets maar eens een plaats en hoe vertel je het inderdaad aan kleine kinderen als je als volwassene het zelf haast niet kunt vatten
3 vriendinnen zwager en haast in de zelfde week uitgerekend .
1 te vroeg bevallen
1 waar het kindje van overleden is
en 1 waar de moeder in de bevalling is gebleven
dat is meer dan genoeg om mee te maken

gr raf en sterkte 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

marc goovaerts

Niets zo erg als zo'n piepklein wit kistje. Sterkte.

rgp

Gerolf en Raf,

Heel veel sterkte, voor de ouders de kinderen en de familie. Deze gebeurtenissen een plaats geven kost veel energie en moeite.

Roland

just4fun

Heel veel sterkte!
Paul

Kautenbach

Oef Gerold, en familie,

Wat een rotbericht, heeel veel sterkte,

Wim

Koen

Gerolf en Raf,

Veel sterkte voor jullie en jullie familie of vrienden bij het verwerken van dergelijk dramatische gebeurtenissen.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

C.B.

Dit is gewoon veel te verschrikkelijk nieuws Gerolf en Raf. Pffff het is soms zo oneerlijk.
Enorm heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Groetjes.
Claudio.

raf

de ju het is om het schijt te krijgen
eerst verkeerde O ringen in het zakje dat uit china kwam
de maat op het zakje was juist maar de inhoud niet

dan weken aan het wachten op het nieuwe 4 X 16 display en uiteindelijk toch maar een 2X16 gebruikt
komt da spul vandaag toch binnen zekers
en ja de stuurkast is gemaakt die ga ik nu niet meer terug afbreken mijn gedacht

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

AtMoPo

Dus,
goedkoop is duurkoop  ;)
AtMoPo

raf

@ AtMoPo

nee

kijk zo één o ring die ik nodig heb betaal ik hier een 4 euro plus nog eventjes een uurtje onder weg naar hasselt dankzij de files

voor 100 betaal ik daar 14.00 euro en moet daar voor dus een 3 weken geduld hebben
nu zitten er dus verkeerde O ringen in het juiste zakje
resultaat is dat ik deze mag houden want terug sturen is absurd (al ben ik er niks mee)
en ik krijg mijn geld terug gestort en bestel bij dezelfde man nieuwe
waar ik dan wel weer 3 weken op ga moeten wachten

dus ???? uw verklaring geld niet in dit geval
enig probleem is dat ik ze op 5 juni  nodig heb en ze dus nu niet op tijd zullen aan komen
ze dienen om de club bootjes af te dichten  aan de sluitingen
en daar het duikboten zijn kunnen ze echt niet zonder
het zijn nieuwe bootjes en dus had ik nog buiten die ik hier gekocht had geen in huis
we staan op 5 juni in de school alhier en dus gaan we kindjes moeten teleur stellen omdat ze dus niet kunnen varen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

AtMoPo

Ha, ok geen gewone o-ringen dus.
AtMoPo

raf

ja en nee het zijn extra zachte O ringen omdat er twee achter elkaar zitten en je ze manueel moet in elkaar duwen zijn ze daarom van delrin
vraag me nie wa delrin materiaal is want da weet ik dus niet alleen dat het goed samen drukbaar is
hier zo een visje

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

#2232

Havoc

Citaat van: raf op 25 mei 2016, 20:16:45 PM
ja en nee het zijn extra zachte O ringen omdat er twee achter elkaar zitten en je ze manueel moet in elkaar duwen zijn ze daarom van delrin
vraag me nie wa delrin materiaal is want da weet ik dus niet alleen dat het goed samen drukbaar is
hier zo een visje

gr raf


Leuk spul dat visje. Maar ik zou toch wel eens nakijken of die ringetjes echt delrin zijn. Dat is een behoorlijk harde kunsstof waar ik bvb kettinggeleiders van maak of andere stukken die mechanisch sterk moeten zijn. Daar maak je met je nagel geen indrukking in.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

marctje

Vandaag te horen gekregen dat mijn schoonmoeder gisteren een klein atakse heeft gedaan en nog in het ziekenhuis moet blijven, terwijl mijn schoonvader zelf zo ziek is dat op 21 juni euthanasie word gedaan. Dus elke dag iemand van de familie naar hem om s'middags te koken en s'avonds mee te dineren, hij kan zelf niet meer afruimen en zo. Ik heb betere tijden gekend.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub