Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

jb

Zij maken deel uit van het gezin zoals kinderen, sterkte!

Dedju toch....
Ik ben ingewisseld voor een ouder exemplaar. Je denkt dat je alles hebt, vrouw, kind, 2 honden en 2 katten...dan kom je thuis op een dag en sta je er weer alleen voor. De scheiding loopt, dit is ook de reden dat ik minder gepost heb laatste periode. Stand van zaken nu, gedeelde zorg voor men zoon en 1hond. Zelfs de treinbaan is weg :'( .....soit, klaar voor een nieuwe start zeker

rgp

Jg,

Veel sterkte in deze moeilijke periode. Heb ook een scheiding meegemaakt en het blijkt achteraf een opluchting te zijn.

Roland

Johnnytrein

Het is toch 2 honden 3 katten en 1 papegaai :), tja ze zeggen scheiden doet leiden maar inderdaad soms kan het een opluchting zijn.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

HYA

Fantastisch PinsterWE,

8 platen afsluiting te vernieuwen, evenals de palen. Order van m'n directie.
Blijken de panelen niet te passen tussen de oorspronkelijke paalvoeten!
Dus verticale alu-profielen afslijpen van elk paneel.
Blijken de bestaande houten palen uitgezet (door vocht zeker) en te klemmen in de voeten. Sleuren, trekken, ... . 1 paal moeten afzagen en de rest uit de voet freezen ...
Wat pakweg 6 uurtjes rustig werk was, is uitgedraaid op en 15-tal uur labeur en slechts 5 panelen geplaatst.

Zei ik al dat er 5 van die metalen beugeltjes om de panelen vast te zetten loskwamen van de schroef waardoor weer een pak tijd verloren ging. Gelukkig heb ik die op stock ...

Vermoeide groeten van een gebroken rug
Jan

Gerolf

Hoe vertel je aan mijn (kleine) kleinkinderen dat hun nichtje niet komt
Hoe verwerk je als net-niet-moeder / vader het verlies van je eerste kind in de laatste zwangerschapsmaand ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

Citaat van: Gerolf op 22 mei 2016, 08:50:53 AM
Hoe vertel je aan mijn (kleine) kleinkinderen dat hun nichtje niet komt
Hoe verwerk je als net-niet-moeder / vader het verlies van je eerste kind in de laatste zwangerschapsmaand ?
Dikke shit. Sterkte.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

Amai dat valt zwaar Gerolf.

Sterkte
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Johnnytrein

Ja wadde sterkte Gerolf.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

mark7758

Rot om te lezen.
Sterkte voor de familie.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

DelticPower

Goh Gerolf, dat is hard en moeilijk. maar handel alsof het geboren is. Geef het kindje een naam en sluit het in je hart. Laat het niet in de anonimiteit verdwijnen. De moeder heeft het zolang bij zich gedragen. Vertel de (klein)kinderen over het overleden nichtje. Laat ze merken hoe belangrijk ook zij was voor jullie.
Heel veel sterkte voor de hele familie.
Jan   

Chrisrail

#2215
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Gerolf

Bedankt voor de steunende woorden. Het nichtje heeft een naam: Ariana.
De net-niet-ouders zijn ongeveer 40. Geen idee of ze nog een tweede kans zullen nemen of krijgen ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Gerolf op 22 mei 2016, 11:39:39 AMHet nichtje heeft een naam: Ariana.
De net-niet-ouders zijn ongeveer 40. Geen idee of ze nog een tweede kans zullen nemen of krijgen ...
Tja erg,er bijna zijn en dan toch nog verkeerd aflopen, Ik denk dat Ariana bij iedereen het hele leven in gedachten zal zijn, ook van hier veel sterkte in de moeilijke tijd die komen zal, in de eerste plaats voor de mama en de papa maar ook voor de rest van de familie !

SuSke

Sterkte aan de ouders en naaste familie Gerolf. Het is inderdaad geen prettige ervaring en zeker moeilijk uit te leggen aan iedereen die mee in blijde verwachting was van fat nieuwe mensje. :'(
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Bolje

Veel sterkte voor iedereen die met dit verlies moet leven.
Vele groeten,
Ronald