Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

raf

en de ellende houd nie op hé
deze morgen met esra naar de da want ze had diaree met bloed er bij
spuitje en pillen en terug naar huis
nu juist de wasmachine die het niet meer doet
nu blijkt het lager aan gort te zijn
morgen kijken of het nog de moeite loont dit te vervangen
indien de trommel geraakt is dan is het einde verhaal en moeten we een nieuwe halen der zit gewoon niets anders op
maar als ik ze kan herstellen dan zou het voor een 100 euro hersteld zijn
jonges wat een tegenslag tegenwoordig allemaal en dat zo ring achter elkaar het is niet te doen

maar nog goed dat we de hobby hebben
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

Fototoestel (Canon 350d) is uit mijn rugzak gerold op den Thalys en 'k had het niet door, resultaat is dat het daar nog op ligt ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Houdini

Citaat van: OlivierV op 03 februari 2016, 21:41:46 PM
Fototoestel (Canon 350d) is uit mijn rugzak gerold op den Thalys en 'k had het niet door, resultaat is dat het daar nog op ligt ...

Met héél veel geluk is er een eerlijke vinder die het is gaan afgeven en ligt het nu bij de verloren voorwerpen?

Citaat van: raf op 03 februari 2016, 21:27:47 PM
en de ellende houd nie op hé
deze morgen met esra naar de da want ze had diaree met bloed er bij
spuitje en pillen en terug naar huis
nu juist de wasmachine die het niet meer doet
nu blijkt het lager aan gort te zijn
morgen kijken of het nog de moeite loont dit te vervangen
indien de trommel geraakt is dan is het einde verhaal en moeten we een nieuwe halen der zit gewoon niets anders op
maar als ik ze kan herstellen dan zou het voor een 100 euro hersteld zijn
jonges wat een tegenslag tegenwoordig allemaal en dat zo ring achter elkaar het is niet te doen

maar nog goed dat we de hobby hebben
gr raf

De moed niet opgeven Raf  ;). Het zal wel beteren, snel of iets minder snel, maar het komt wel!

dani

Citaat van: OlivierV op 03 februari 2016, 21:41:46 PM
Fototoestel (Canon 350d) is uit mijn rugzak gerold op den Thalys en 'k had het niet door, resultaat is dat het daar nog op ligt ...
een "foto-tas" is een nuttig ding, ofwel een gesloten rugzak.
Hopelijk krijg je hem nog terug ...
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

@Raf: inderdaad die pech dingen komen nooit alleen hee, maar ik hoop dat je er zonder al te veel miserie door geraakt en dan even een tijd pechvrij bent !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

hahaha gijle gaat het nie geloven hoor en ik doe het er echt nie om


dus handleiding en filmpke en dies meer om de machien uit elkaar te halen
ik dus begonnen en het ging wonderbaarlijk vlot en goed vooruit
schroefjes dit schroefjes dat en allemaal gewone kruiskopjes niks speciaals nodig
en dan ?????? geen schroeven meer om los te maken en normaal zouden er nog 4 moeten zijn om de voorkant er van af te krijgen
want dan kun je maar eerst aan de trommel
blijkt die zooi vast gepunt last te zijn in plaats van geschroefd
dus einde verhaal want nu zou heel de machine uit elkaar moeten wat electro aan gaat en dan de motor/trommel eenheid er langs boven uit tillen

echt nie te doen want die beton blok daar van onder weegt redelijk goed door mijn gedacht
dus word het een nieuwe machine
en hopla de hobby ligt weer een tijdje stil dan maar gelukkig heb ik nog wat reserve delen en kan ik nog verder werken aan de baan

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

Verloren voorwerpen al 2x bezocht. Tot nu toe nog altijd niks... Een Thalys wordt op elk eindpunt gereinigd en gecontroleerd door honden. Had beter drugs bij die camera gestoken, want ik peis niet dat die beesten der spel van maken als dat onder ne zetel ligt.

Rugzak was gesloten. Enkel 1x open geweest om drinken uit mijn tas te halen.
Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ik zo onoplettend moet geweest zijn dat ik niet gemerkt heb dat hij eruit zou gerold zijn. (In een apart zakje).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Het apart zakje gerold  :(
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Chrisrail

#2018
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Houdini

Citaat van: Chrisrail op 05 februari 2016, 14:40:07 PM
Rugzak- Brussel  :-\

Ik denk niet dat hij er uit gevallen is Olivier, daar zal hij volgens mij geen tijd voor gekregen hebben.  :-X :-X :-X :-X :-X

Opletten wat ik hier schrijf of ik ben weer een R..ist......  ge weet wel.

:(

RUGZAKTOERist met fototoestel ?
;D ;D ;D ;D

philippe_007

Citaat van: Chrisrail op 05 februari 2016, 14:40:07 PM
Rugzak- Brussel  :-\

Ik denk niet dat hij er uit gevallen is Olivier, daar zal hij volgens mij geen tijd voor gekregen hebben.  :-X :-X :-X :-X :-X

Opletten wat ik hier schrijf of ik ben weer een R..ist......  ge weet wel.

:(


tja,

dieven zijn een ras apart   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

OlivierV

Citaat van: Chrisrail op 05 februari 2016, 14:40:07 PM
Rugzak- Brussel  :-\

Ik denk niet dat hij er uit gevallen is Olivier, daar zal hij volgens mij geen tijd voor gekregen hebben.  :-X :-X :-X :-X :-X

Opletten wat ik hier schrijf of ik ben weer een R..ist......  ge weet wel.

:(
In Brussel-Zuid had ik hem nog hoor, heb er daar nog 2 foto's mee genomen. Zou mij vreemd lijken dat hij gestolen zou zijn uit mijn rugzak op het Thalysperron (perron met verhoogd veiligheidsmaatregelen, al zijn die veiligheidsmaatregelen hier wel wat flauwer dan in Paris-Nord).

Nu ja, toestel is kwijt, dat wordt op zoek gaan naar iets anders :/
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Peter

De rotservice van UPS
Nooit geen UPS meer voor ons. Al jaren DHL en NOOIT problemen

Vanmorgen rond 9 uur een mail ontvangen dat ze eind van de dag een pakje komen afleveren.
Wat dacht je. Even met echtgenote naar de winkel en dan staan ze om 9.30 al voor de deur, en dan is er niemand thuis.
Moet tot morgen wachten op dat pakje en dat terwijl mijn echtgenote het eigenlijk vanavond al nodig had.
>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Met vriendelijke groeten
Peter

dani

ik heb al veel meer problemen gehad met DHL dan met UPS ...   zo zie je maar dat ervaringen verschillen !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

er zijn er ook die slechte ervaringen hebben bij DPD daar weet je niet wanneer het aankomt !  :-\ ;)