Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Dirky

verhuizen is geen optie Hugo  :) toch niet voor een hobbywinkel  :D

en idd, een RC zendinstallatie (toch bedankt voor de link Marc). De oude Graupner is onbetrouwbaar geworden...

Huugooke

Citaat van: Dirky op 24 september 2015, 12:07:19 PM
verhuizen is geen optie Hugo  :) toch niet voor een hobbywinkel  :D

en idd, een RC zendinstallatie (toch bedankt voor de link Marc). De oude Graupner is onbetrouwbaar geworden...
http://www.modelbouw-baillien.be/

raf

ik bestelde in china een motor en als die goed voldeed dan zou ik er nog eentje bestelen
de motor was 2.4 cm diameter en een buiten loper
de motor voldeed meer dan genoeg dus ik bestel een nieuwe met dezelfde nummer en alles
jongens ik krijg hier een motor binnen da wil je niet weten
zeker 8 cm diameter maar aan de zelfde prijs als die ik moest hebben alleen ik ben er geen flikker mee nu op het ogenblik
mailtje gedaan en ok sorry maar we sturen je de goeie op vergissing van ons
ja en wat doe ik met de verkeerde moet ik die terug sturen of wat

nee hoor het was onze vergissing behoud die motor maar voor het ongemak dat we je bezorgd hebben

en dat noem ik nu eens service zie
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Dirky

Citaat van: Huugooke op 24 september 2015, 12:09:32 PM
Citaat van: Dirky op 24 september 2015, 12:07:19 PM
verhuizen is geen optie Hugo  :) toch niet voor een hobbywinkel  :D

en idd, een RC zendinstallatie (toch bedankt voor de link Marc). De oude Graupner is onbetrouwbaar geworden...
http://www.modelbouw-baillien.be/

Daar ook 515€ Hugo...

Een babbel mag dan wel leuk zijn maar over en weer naar Antwerpen om 116€ meer te betalen... helaas, dat doe ik niet  :(

raf

die servo is china merk maar evengoed graupner als hitec .ze komen uit de zelfde fabriek

efkes een voor beeldje
hier het mechaniekje alleen (ik heb alleen die mechaniek nodig hé)de electronica sloop ik er vanaf
16.99 voor zo een mechaniekje van het merk blade
de servo kost 19.99
in de us kost een volledige servo 6.99


http://readygorc.com/index.php?route=product/product&product_id=295

en bij hobby king kosten ze 4.03 en als je der 5 pakt sturen ze die gratis op

je moet wel weten dat die servo's NIET op 5 volt mogen werken hé
ze zijn maar max 4.2 en ik denk dat daarom bij onze modelbouw collega er iets is door gebrand
gr raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Huugooke

Citaat van: Dirky op 24 september 2015, 12:19:11 PM
Citaat van: Huugooke op 24 september 2015, 12:09:32 PM
Citaat van: Dirky op 24 september 2015, 12:07:19 PM
verhuizen is geen optie Hugo  :) toch niet voor een hobbywinkel  :D

en idd, een RC zendinstallatie (toch bedankt voor de link Marc). De oude Graupner is onbetrouwbaar geworden...
http://www.modelbouw-baillien.be/

Daar ook 515€ Hugo...

Een babbel mag dan wel leuk zijn maar over en weer naar Antwerpen om 116€ meer te betalen... helaas, dat doe ik niet  :(
Ge kunt altijd afbieden hé  ;D

Huugooke

Er is al tot in den treure over geleuterd over hoe zulke prijsverschillen kunnen ontstaan. Dat kan toch niet alleen aan de "overhead" van de winkel liggen.
Dit zijn marktpraktijken waar de producent of zijn verdeler niet zuiver op de graat zijn; ik blijf het verdacht vinden.

philippe_007

Of waar een verkoper sneller rijk wilt worden dan een ander...
En het is natuurlijk een spiraal. De winkel dat goedkoper is verkoopt meer, kan dus goedkoper inkopen, mits hij meer verkoopt vedient hij uiteindelijk meer (zelf met een lagere winstmarge).
Deze dat duurder verkoopt verkoopt een pak minder, met als gevolg dat hij zijn prijzen hoger maakt om toch rond te komen...
Voor service betalen we graag bij, maar zelf dan mag de prijs nog niet teveel verschillen.

Dirkh

Citaat van: raf op 24 september 2015, 12:23:57 PM
je moet wel weten dat die servo's NIET op 5 volt mogen werken hé
ze zijn maar max 4.2 en ik denk dat daarom bij onze modelbouw collega er iets is door gebrand

Ik heb die bij conrad besteld en daar geven ze aan dat ze tot 6V kunnen gebruikt worden.
http://www.conrad.be/ce/nl/product/404224/S15JST-Lineaire-servo-met-JST-stekker

raf

http://www.sol-expert-group.de/1-87-modelbouw/Micro-servos/Servo-S15JST-1-5-gram-set-van-5-stuks::905.html?language=nl

en hier kan hij maar tot 5 volt dus ???
ik vertrouw het niet .ikzelf heb alleen de motor en het mechaniekje nodig omdat ik dit in het nat (duikbootje)laat draaien
en ik vaar op 3 Nmh cellen en deze motoren werken reeds jaren zonder mopperen
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

Citaat van: Steam.N op 23 september 2015, 10:12:56 AM
Vreemd: bij mij werkt VisualStudio 2015 op W8.1.
Ik zit nog op 7, enfin zat.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Havoc

De douane is weer opgeslagen. Nu is het 30 euro "formaliteiten" voor een pakje uit de US. Binnenkort is het goedkoper om tot ginder te reizen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Havoc

Weer een uur rijden voor een winkel waar volgens de website alles in stock is en als je daar komt is er niets in stock. Had eerst willen bellen maar ze nemen de telefoon niet eens op.  1 uur rijden + diesel en dat voor niks. Zou volgende week wel kunnen daar zijn. Laat maar vallen, ik bestel wel op het net. Zal goedkoper zijn en nog voor vrijdag bij mij.

En dan maar zagen dat het internet oneerlijke concurrentie is.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

mailtje durft ook al eens wonderen doen, maar dan enkele dagen daarvoor versturen  ;)

Havoc

Als ze de telefoon nog niet opnemen denk ik niet dat ze email lezen. Een op internet gezocht en voor 6 euro per stuk minder in duitsland gevonden. Zelfs met 10 euro verzendkosten voor 5 stuks heb ik nog winst. Weer een winkel waar ik niet meer naar toe moet.
Met vakantie voor onbepaalde duur.