Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Huugooke

Citaat van: OlivierV op 10 september 2015, 18:41:03 PM
Een aardappelmesje kapot gekregen. :D
Krak in 2 zeg.
Ik hoop bij het schillen van aardappelen ?!!!!! :o

Metpetergaathetbeter


vyncky

De Nochstok defect...  :(

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

OlivierV

Citaat van: Huugooke op 10 september 2015, 18:45:43 PM
Citaat van: OlivierV op 10 september 2015, 18:41:03 PM
Een aardappelmesje kapot gekregen. :D
Krak in 2 zeg.
Ik hoop bij het schillen van aardappelen ?!!!!! :o
Lossnijden van een stuk kurk, haha krak. Ben bezig met wat wijzigingen aan mijn schaduwstation zodat er wat langere treinen binnen kunnen aan de ene kant + extra opstelspoor toevoegen met uithaalspoor.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

raf

inventor aan het installeren en welke hoen dit heeft bedacht moesten castreren zodat die nooit nog kan voort kweken

op het inventor forum word uitgelegd wat je allemaal in de ini file moet deleten om het uiteindelijk toch geïnstalleerd te krijgen
op nog 4 files te gaan weer een error maar het hoofd programma blijkt te zijn geïnstalleerd
nu hopen dat het ook nog werkt

gr raf 

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Dirky

'k werk al 15 jaar met inventor Raf en nog NOOIT een probleem gehad daarmee. Misschien ben jij wel de hoen  ;D

Hou er rekening mee dat de mannen van Autodesk echt jacht maken op illegale gebruikers!

Er zijn voldoende gratis paketten die OK zijn. Inventor is ook niet "zomaar gemakkelijk" om mee te werken...

raf

dirk het is geen illegaal pakket en ik krijg voldoende ondersteuning
maar in de setup ini zitten dingen die je om met inventor te werken niet nodig hebt maar die wel de setup blokkeren
die zaken zijn me dan ook door gemailt dat ik die moest met een # uitzetten in de ini file en dan installeert zich het helemaal wel
ik vraag me alleen af waarom die .net bestanden in de ini file staan terwijl ze niet nodig zijn
met de nieuwe setup.ini is het me dus wel gelukt om inventor te installeren
en het tekenen valt best mee omdat ik reeds vroeger autocad heb gehad
alleen inzoemen was bij autocad omlaag met het wielt je en bij inventor is het omhoog en zo zijn er nog wel wat rare manieren om iets te doen
ik ben dus nu weer een front aan het tekenen voor de AR45 en als het goed is kan ik dan 3D frezen en komen der mooie en goeie delen uit de machine zoals ik ze wil hebben
zodat er nadien een mal van kan gemaakt worden

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Dirky

draairichting wieltje kan je in "options" veranderen om gelijk te zetten met wat je gewend bent

raf

@ dirk ja zo ver ben ik dus nog niet hé
het is maar juist geinstalleerd dus nog eventjes wennen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Huugooke

Even de tram naar het station, daar de 9 naar Groenenhoek, (VlaTam), terug naar de statie, de trein naar Sniklaas...
VERGEET HET!
Net vandaag gaan ze aan zowat het belangrijkste stukske spoor van de Lijn in Antwerpen werken!
Twee uur onderweg en dan maar terug naar huis, het zal weer niet voor vandaag zijn!
Wist ik het? Hingen er waarschuwingen? Nee, en aan het aantal verwonderde gezichten te zien was ik niet alleen!

Gerolf

Je hebt niet veel gemist, Hugo. Omwille van het slechte dak (veiligheid - verzekering) was er maar een klein deel toegankelijk.
Het museum zou binnen twee jaar (eindelijk !!!) terug volledig opengaan. De aanbesteding voor de dakwerken is rond.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Huugooke

Citaat van: Gerolf op 13 september 2015, 13:10:52 PM
Je hebt niet veel gemist, Hugo. Omwille van het slechte dak (veiligheid - verzekering) was er maar een klein deel toegankelijk.
Het museum zou binnen twee jaar (eindelijk !!!) terug volledig opengaan. De aanbesteding voor de dakwerken is rond.
Dat is goed nieuws, die dakconstructie schijnt uniek te zijn?

Gerolf

Heel dat gebouw is uniek. De enige dergelijke remise die nog bestaat in Europa. 102 jaar oud, 2 oorlogen overleefd, ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw