Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

marc goovaerts

Sterkte Willy. Geef haar al je aandacht, maar geef haar ook de kans om af en toe alleen wat te rusten wanneer alle goedbedoelde aandacht van familie en vrienden haar soms te veel zou worden. Het kan raar of wreed klinken, maar ik heb het uit ervaringen met een goede vriend/therminale patient.

DelticPower

Veel sterkte Willy, voor jou, je moeder en andere familieleden.

groet Jan

Huugooke

Als ervaringsdeskundige kan ik je ook alleen maar veel moed en sterkte wensen. Een mens houdt vast aan strohalmen, en elke dag is er één. Geniet van de mooie momenten.

Johnnytrein

Veel sterkte van iemand die het met zijn vrouw ook heeft meegemaakt.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Chrisrail

#1489
.



http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

just4fun

Willy, veel moed de komende tijd!
Paul

raf

Willy veel sterkte van iemand die het in 92 heeft mee gemaakt met zijn eigen moeder
2.5 jaar met bestraling en chemo na de vast stelling .de tranen komen weer terug want ook alle ellende denk ik weer aan
zorg inderdaad dat er rust pauzes zijn ook voor jezelf .we hadden een beurtrol opgezet zodat er elk uur van de dag iemand bij haar zou zijn en dat liep goed.pa tot 1 uur en dan nam ik het over tot 9 uur en de rest deed mijn vrouw tot pa terug thuis was om 22.30 .dat jaar hebben we 14 familie leden en zeer goeie vrienden moeten afgeven . ik stop want mijn toetsenbord regent onder.nogmaals sterkte met je zware taak

gr raf die dit niemand toewenst om te moeten mee maken
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

Citaat van: Catje op 06 september 2015, 11:39:46 AM
Afgelopen donderdag van de artsen het slechte nieuws gekregen dat mijn moeder de vreselijke ziekte heeft en terminaal ziek is.
Zonder verdere behandeling een levensduur van max. 3 maanden, en met behandeling van bestraling en chemo kan dit tot max.10 maanden gaan verlengen.

Sterkte, Willy !   14 jaar geleden maakte ik hetzelfde mee met mijn pa.  Ik was toen 34 en hij 56...   Gedurende zijn strijd hebben we ook alles geprobeerd om hem het leven dat hij nog te gaan had, zo aangenaam mogelijk te maken.   En intussentijd was mijn ma op een bepaald moment ook "op" en die is zeer onverwacht en plots overleden aan een infarct.  Dag op dag 6 weken later ging ook mijn pa heen.

Ik herinner me de momenten bij hem, en hoe hij besefte dat het niet lang meer duurde...    En ik hoop dat jullie de kracht vinden om door deze periode heen te geraken.    Koester elke minuut met jullie moeder, maar toch...  zorg ook voor jezelf, neem af ent oe ook wat  "me-time".   Ze zal dat begrijpen, en de momenten samen zullen nog zo intens zijn !!!

Ik wens julle allemaal heel veel sterkte en moed met deze donderslag van  slechte nieuws, en vooral heel veel kracht en "courage" voor wat nog komen gaat.   De hobby loopt niet weg, je moeder gaat even voor nu.    Maar wie weet kan de hobby je af en toe helpen om dingen te verwerken of even te vergeten.

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

daar juist papieren van de RVA in de bus
hoera 20 euro opslag gekregen
in plaats van 1248 krijg ik nu dus 1268 per maand
alleen staat daar onder dat bij de swt berekening ford een deel betaald van de rsz en ik dus op minder maandelijks kan uit komen dan voor heen
waarom geven ze dan opslag ??????
das toch echt van de pot gerukt hoor hier dat belgikistan

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

CiteerVerdo...
Microoven (combi oven inbouw) heeft de geest gegeven. 2 keer kort na mekaar kortsluitng, en dus telkens de zekering weg.
Morgen eens rond kijken naar een andere Dus weeral kosten.
Eigenlijk mogen we niet klagen, de huidige is 15 jaar oud


Daarstraks hebben ze onze nieuwe gebracht van een heel bekend Duits merk
Ja, ja, Duits zeggen ze ::) ::) ::)
Waarom staat er dan op de verpakking en de oven; Made in China  ??? ???
Met vriendelijke groeten
Peter

Johnnytrein

Omdat hij daar gemaakt werd denk ik zo
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Rangeerduivel

Citaat van: Johnnytrein op 08 september 2015, 16:04:40 PM
Omdat hij daar gemaakt werd denk ik zo

En dat doen ze vooral voor de lage(re) loonkost denk ik zo
Om ongeveer dezelfde reden dat ze onze treintjes ginder maken,en die zijn toch ook meestal van een Europees en zelfs Belgisch merk denk ik zo!

;)

Huugooke

Zolang je niet twee keer zoveel betaalt voor die merknaam... ;D

OlivierV

Een aardappelmesje kapot gekregen. :D
Krak in 2 zeg.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan