Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

raf

ja zo te zien de laatste tijd wel
vroeger nooit problemen geweest en nu opeens de een na de andere dus ??????

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Geert

Zelf PCB maken lukt me al goed sinds enkele jaren. Maar vandaag ging het steeds mis. Wat er aan de hand is weet ik nog niet. Zeker 10 Printjes moeten weggooien, en een hele vrije namiddag naar de K...    >:(


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Gerolf

Dat is zeker K... Geert  :-\
Wat was het resultaat dat je hebt moeten weggooien? Te weinig / te veel geëtst, ... ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirkh

Verdorie, mijn acht wekelijks uitstapje naar  gasthuis berg gaat uitlopen. Ik had gepland van na de behandeling nog even om te rijden langs het spoor maar dat zal waarschijnlijk niet doorgaan.
Omdat ze vorige keer teveel witte bloedcellen hadden gevonden nu eerst een hoop extra onderzoeken, normaal hing ik nu al een uurtje aan de bakster maar zit nu nog steeds te wachten op de resultaten. Het gaat weer een lange vervelende dag worden. >:(

Geert

Citaat van: Gerolf op 02 september 2015, 08:16:57 AM
Wat was het resultaat dat je hebt moeten weggooien? Te weinig / te veel geëtst, ... ?

Dat probeer ik het komend weekend nog na te gaan:
  Is er iets mis met mijn inkjet printer?   Ik print layouts op kalkpapier.
  Is er iets mis met mijn UV lampen?
  Is er iets mis met mijn ontwikkelmiddel?  Ik denk het niet, deze maak ik telkens opnieuw aan.
  Is er iets mis met mijn etsmiddel?  Telkens ververst, en zonder beter resultaat.

We zien wel, nooit opgeven...

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Steam.N

Citaat van: Geert op 02 september 2015, 12:01:55 PM
Citaat van: Gerolf op 02 september 2015, 08:16:57 AM
Wat was het resultaat dat je hebt moeten weggooien? Te weinig / te veel geëtst, ... ?

Dat probeer ik het komend weekend nog na te gaan:
  Is er iets mis met mijn inkjet printer?   Ik print layouts op kalkpapier.
  Is er iets mis met mijn UV lampen?
  Is er iets mis met mijn ontwikkelmiddel?  Ik denk het niet, deze maak ik telkens opnieuw aan.
  Is er iets mis met mijn etsmiddel?  Telkens ververst, en zonder beter resultaat.

We zien wel, nooit opgeven...

Geert

Goeie moed, Geert.
Ik ken dat gevoel: de ene keer levert het etsen prachtresultaten op, de andere keer kan het direct de vuilbak in ...
Experimenteren ... tijd verliezen ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kautenbach

Succes Dirk, alles wel goed gegaan bij de bakster :-\ ;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Steam.N

Doeme,  ik zit hier nog altijd op mijn werk (al 14 uurtjes), en het ziet er naar uit dat ik er nog enkele uurtjes ga moeten bijdoen ...
't Kan niet altijd meevallen ...  >:(
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirkh

Eindelijk terug thuis. Wat een vervelende dag  :( 3 uur moeten wachten op de uitslag van het bloedonderzoek eer ik aan de behandeling mocht beginnen en die duurt dan ook nog 2,5   Dat uitstapje naar het spoor is erover geschoten. Dat word binnen 8 weken een nieuwe poging. En weeral een paar modelbouw dagen om zeep omdat ik nog wat extra onderzoeken moet laten doen. Iets met lymfo.. Weet de naam al niet meer. Klinkt in elk geval niet gezond. We zullen moeten afwachten op de resultaten. Nu wat platte rust en misschien dat er morgen nog wat verder kan gedaan worden aan de baan.

Citaat van: Steam.N op 02 september 2015, 19:42:37 PM
Doeme,  ik zit hier nog altijd op mijn werk (al 14 uurtjes), en het ziet er naar uit dat ik er nog enkele uurtjes ga moeten bijdoen ...
't Kan niet altijd meevallen ...  >:(

Dat is ook een lange dag, heb dat vroeger ook mee gemaakt, mijn record is 36 u wegens een mislukte upgrade bij KPN. En dan moest ik nog van Hilversum naar huis, gelukkig waren we met twee om mekaar waker te houden op de terugrit.

Catje

Afgelopen donderdag van de artsen het slechte nieuws gekregen dat mijn moeder de vreselijke ziekte heeft en terminaal ziek is.
Zonder verdere behandeling een levensduur van max. 3 maanden, en met behandeling van bestraling en chemo kan dit tot max.10 maanden gaan verlengen.
De wereld is onder onze voeten uitgeslagen.
Ga dan ook haar volledig steunen en helpen voor zover dit mogelijk is, en mijn treinhobby maar even stilleggen.

Willy

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

#1482
Sterkte in de moeilijke tijden die aankomen ! 

Steam.N

Vreselijk, Willy.  Veel sterkte ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirkh

Veel sterkte Wiily. Geniet nog van de tijd die nog rest.