Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

OlivierV

Wat een troepgips kocht ik me gisteren en dat omdat die kleine zakjes van Knauf op waren in den Brico. 'n Zak van 25kg past niet zo goed op mijn fiets.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

raf

daarjuist bericht gekregen dat een van de meiden door drie man is in elkaar geslagen  voor wat geld en een iphone
het was een stelletje nieuwe belgen om het zo te zeggen maar meer wist ze ook niet
ik heb er ook een foto bij hoe ze der  uitziet en het ziet er echt erg uit hoor ;niet normaal
sahira voor in voeren handjes af hakken en dien darm aan de varkens voeren is nog eigenlijk te goed voor hun
ik word er zo pissig van dat wil je niet geloven
hun werken heel hard en doen kei hun best om bij de beste te horen en dan zulk krapul gaat efkes met 3 man een meid in elkaar rammen
hopelijk zetten ze door hun eigen stommiteit het nog op youtube en worden ze zo gevonden
ik ben echt pissig niet normaal en ja jullie zijn daar het slachtoffer van sorry daar voor maar ik moest effe stoom aflaten want anders ontplof ik en das niet goed voor mezelf

raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

doomslu

Ik begrijp je volkomen Raf.
Jaren geleden ook gemaakt met een zoon.

En nu zijn we racisten!  >:(
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dani

het is niet waar zeker ?   
Tegenwoordig staan er dus nergens nog grenzen op hee ...
de "nieuwe belgen" permitteren zich alles.    En als wij 1 woord zeggen zijn we inderdaad racisten.

BUITEN !! terug naar hun eigen land !    En ze moeten niet afkomen met hun  "2de generatie, hier geboren..."      Dat ze zich dan ook navenant gedragen en ons gerust laten !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

krispy

Hebben hier iets in die aard voor gehad , waren 3weken op verlof , is er ondertussen ingebroken. >:(
Alles overhoop gehaald , alle juwelen van de vrouw weg , nieuwe go-pro van den oudste weg , sleutels van de tweede auto verdwenen , die stond klaar op straat om mee te nemen , men vrouw haar pedicure grief verdwenen (  wat moeten ze daarmee?)alle appel gerelateerde dingen zoals ipodtouch en ipads verdwenen en dan ook nog de spaarvarkens leeg gehaald , van de zolderverdieping zijn ze af gebleven .
Een paar huizen verder werden ze opgemerkt en zijn ze moeten vluchten

Hier waren het oostblokkers naar het schijnt , het openen van de grensen heefd op dot gebied meer slecht als goed gedaan
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

OlivierV

#1400
Lek in mijn computer zijn waterkoeling, zomaar ineens, dat was gisteren nog niet, 't is al vervelend dat mijn videokaart half naar de vaantjes is. Je steekt dan net een andere oudere vervangkaart, komt nu dit uit de bus ... --'. Dan nog wel aan mijn radiator, zomaar ineens ...

En die windows 10 trekt toch ook op niet al te veel. Toch niet als ge het installeert uit een upgrade ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Havoc

Moet ge daarmee nu naar de loodgieter of de computerboer?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

Citaat van: Havoc op 21 augustus 2015, 12:10:58 PM
Moet ge daarmee nu naar de loodgieter of de computerboer?
'k Kan dat zelf wel oplossen he. 'k Heb het er ook ooit zelf ingebouwd en ooit nog anderen genoeg geholpen met hun waterkoelingsinstallatie. Maar het is wel een vervelend probleem, al zal het precies toch gelukkig genoeg mijn radiator niet zijn. Loop eens leegmaken en wat O-ringen vervangen lijkt mij alweer een goede start.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

raf

Kris dat ze inbreken is erg dat geloof ik graag; maar dat ze je als meisje in elkaar trappen en serieus want ze licht nog steeds in het hospitaal met een zeer zware hersens schudding en een gebarsten slaap en kaaksbeen
en dat pakweg voor een 40 euro en een kut telefoon dat vind ik wel een heel groot verschil hoor.
het eerste zou ik klasseren als diefstal met inbraak
het tweede diefstal met poging tot doodslag en bende vorming bij nacht

maar ja ik ben niet objectief want ik ken haar persoonlijk

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

Verdo...
Microoven (combi oven inbouw) heeft de geest gegeven. 2 keer kort na mekaar kortsluitng, en dus telkens de zekering weg.
Morgen eens rond kijken naar een andere Dus weeral kosten.
Eigenlijk mogen we niet klagen, de huidige is 15 jaar oud
Met vriendelijke groeten
Peter

centauri167

Citaat van: krispy op 21 augustus 2015, 09:25:52 AM
Hebben hier iets in die aard voor gehad , waren 3weken op verlof , is er ondertussen ingebroken. >:(
Alles overhoop gehaald , alle juwelen van de vrouw weg , nieuwe go-pro van den oudste weg , sleutels van de tweede auto verdwenen , die stond klaar op straat om mee te nemen , men vrouw haar pedicure grief verdwenen (  wat moeten ze daarmee?)alle appel gerelateerde dingen zoals ipodtouch en ipads verdwenen en dan ook nog de spaarvarkens leeg gehaald , van de zolderverdieping zijn ze af gebleven .
Een paar huizen verder werden ze opgemerkt en zijn ze moeten vluchten

Hier waren het oostblokkers naar het schijnt , het openen van de grensen heefd op dot gebied meer slecht als goed gedaan

Vind ik echt rot voor je, ik weet alvast dat ik het daar HEEL moeilijk mee zou hebben ...  Sterkte !

Rangeerduivel

Nooit moeten meemaken,
enkel eens gerommel gehoord aan de deur,nadat ons bezoek was vertrokken met dezelfde wagen als wij mee reden...,
maar toen ze(hij?) hoorden dat ze betrapt waren  de benen genomen,
ik kan nl niet blijven liggen,ik MOET gaan kijken als ik iets hoor,om 't even hoe het afloopt.
Maar naar men beweert voelt het héél vies aan als je thuiskomt en ontdekt dat een vreemde in je privézaken heeft zitten snuisteren

;)

Havoc

Proximus is een B-Box3 komen installeren. Alles ging beter, sneller en betrouwbaarder gaan. Resultaat, niks van mijn netwerk werkt nog.

Ik had een modem en een aantal toestellen met vast IP adres (printer, de switchen, nas). Maar bij die bbb3 kan je de dhcp niet instellen om bvb enkel adressen boven een zeker ip uit te geven, je kan geen ander ip-net dan 192.168.1.x ingeven, je kan eigenlijk niks. Behalve een paar instellingen die niemand wil gebruiken.

Dit is gewoon een stuk rommel die de naam router niet waard is. De enige oplossing is de switch nu configureren als dhcp server, die verbieden om dhcp requests naar de bb3 te sturen en een hoop stekker te versteken.

Ik hoop echt dat ze vragen wat ik van hun service vind.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

ACFI

Johan,

bij de bb van mijn schoonouders heb ik wel de dhcp range kunnen zetten hoor. Het contact center is tot middernacht open. Die kunnen je ook zeker voort helpen.

ACFI

Havoc

Het ziet er naar uit dat het afhangt van welke browser je gebruikt... Heb nu boven aan mijn bureau de instellingen gedaan ipv in de garage op de laptop op mijn knieën en hier krijg ik ook andere instellingen te zien.

Nu ja, als dat zo is, dan is het toch ook brol.
Met vakantie voor onbepaalde duur.