Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Michael

Ah de club van mensen die wat anders doen dan hun pc en browser repareren.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Huugooke

Citaat van: Michael op 15 augustus 2015, 18:53:52 PM
Ah de club van mensen die wat anders doen dan hun pc en browser repareren.
Pardon, de mensen die een paar van hun favoriete programma's in de mist zien gaan!
En btw, let bij de installatie op dat je niet klakkeloos alles bevestigt. Dan laat je toe dat een hoop persoonlijke gegevens worden doorgestuurd.
Dat lock probleem heeft trouwens niets met W10 te maken; ik heb dat vroeger ook eens gehad, maar hoe dat opgelost wordt, dat moet je eens googelen (of hoe heet dat nu?)

Havoc

Allemaal geen probleem mee.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

Citaat van: Michael op 15 augustus 2015, 14:53:11 PM
Afgelopen dinsdag laptop geupgrade naar windows 10, nu werken Mozilla firefox en google chrome niet meer. draaien wel op de achtergrond maar geen beeld van de browser meer te zien. Betreft een . lock bestand wat dit veroorzaakt maar na deïnstallatie, verwijderen va het *.lock bestand, reboot en herinstallatie, va hetzelfde laken een pak. Stop nu met het zoeken naar oplossingen ga wat anders doen.
Installeer Chrome dan eens opnieuw he en verwijder alle registerinstellingen. Chrome werkte hier op die 2 pc's die ik onlangs met W10 installeerde.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Michael

Citaat van: OlivierV op 16 augustus 2015, 11:17:20 AM
Citaat van: Michael op 15 augustus 2015, 14:53:11 PM
Afgelopen dinsdag laptop geupgrade naar windows 10, nu werken Mozilla firefox en google chrome niet meer. draaien wel op de achtergrond maar geen beeld van de browser meer te zien. Betreft een . lock bestand wat dit veroorzaakt maar na deïnstallatie, verwijderen va het *.lock bestand, reboot en herinstallatie, va hetzelfde laken een pak. Stop nu met het zoeken naar oplossingen ga wat anders doen.
Installeer Chrome dan eens opnieuw he en verwijder alle registerinstellingen. Chrome werkte hier op die 2 pc's die ik onlangs met W10 installeerde.
Olivier heb ik al een keer gedaan, ook alles uit het register gehaald, ben nu nog een keer bezig met revo uninstaller, mogelijk werkt het daarna weer naar behoren. Wordt vervolgd.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

OlivierV

Nog ne keer ne wagon tegen de grond gehad. Niks aan behalve dan de dissels met nemschachten die onbruikbaar zijn geworden. Wordt een leuke zoektocht naar nieuwe. Chance dat ik de nummerkes dervan heb, roco 99709 ofwel 99697, zijn dezelfde onder verschillend nummer.

Hopelijk kan etsemmen mij nog ne keer uit de nood helpen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Heb je een foto van de gebroken onderdelen of van die wagon, kan dan eens kijken als ik je kan helpen...

OlivierV

Citaat van: loebaske op 18 augustus 2015, 07:14:34 AM
Heb je een foto van de gebroken onderdelen of van die wagon, kan dan eens kijken als ik je kan helpen...
Ja, Etsemmen heeft die stukken op stock zag ik.

Het zijn de pinnetjes die in die V heen en weer glijden bij het maken van een bocht, dat plakken heeft geen zin want dat breekt toch na 3 seconden weer af.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

raf

messing pennetje in zetten met endfest 300

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Rangeerduivel

Moest ik jou zijn ik zou eens gaan zien in de ons bekende tweedehandswinkel,
Misschien koop je daar voor een paar €tjes een donorwagon die je minder kost dan de verzendkosten van bij Emmen.
Ik heb helemaal niets tegen Emmen(integendeel,ik heb daar ook reeds besteld) maar tegen verloren €uri...
Als je een wagentje vindt met hetzelfde onderstel heb je gegarandeerd dezelfde stukken.

;)

loebaske

Heb je een bericht verzonden...Olivier

railtravelmanager

eergisteren zondag na wat treinen van de baan te hebben weggezet in bundels :

koppeling museumloc 5404 afgebroken  :(

thalys mehano brand in motorwagen rook , onderdeel doorgebrand kwam tegen dak, dak ook beschadigd  :(

esu class 77 sleper bleef staan op spoor bij het opheffen van model, terug inklikken breekt er stukje plastic af van de houder
grrrrrrrrr   >:(

maar onderdelen kunnen besteld worden en vervangmateriaal kan je zoeken  ;)

Erwin
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

Metpetergaathetbeter

heb ongeveer hetzelfde wagonnetje (zonder logo) met dezelfde problemen, uit hetzelfde lot ?

Johnnytrein

Erwin, Erwin toch wat doe jij allemaal met jouw treinen, Foei ???
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

bollen neus

Citaat van: OlivierV op 18 augustus 2015, 01:26:34 AM
Nog ne keer ne wagon tegen de grond gehad. Niks aan behalve dan de dissels met nemschachten die onbruikbaar zijn geworden. Wordt een leuke zoektocht naar nieuwe. Chance dat ik de nummerkes dervan heb, roco 99709 ofwel 99697, zijn dezelfde onder verschillend nummer.

Hopelijk kan etsemmen mij nog ne keer uit de nood helpen.

Enkel een pinneke of zit er nog een veertje achter ook zoals bij de meeste merken?
Den Eric.