Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Peter

Volgens de dokter te snel gestopt met het nemen van medikatie druppels. Dan komt dat veel te snel terug.
Nu ben ik er minstens een week aan koud van die druppels in mijn oor. Het vermindert evenwicht valt al bij al nogal mee
Met vriendelijke groeten
Peter

Huugooke

Die brandgeur waar ze voor waarschuwen, kan die tot in Antwerpen waaien? Ik ruik ook al heel de dag verbrand hout (nee er is geen BBQ!)

OlivierV

Mijn buik/maag die besliste dat ik mij vandaag slecht zou voelen, blijkbaar gisteren iets verkeerd gegeten.
Dan te zeggen dat ik al van gisteren uitkeek om verse frietjes met tomate crevette te eten deze middag.

Langs de andere kant kwam Lenie onverwacht langs. Dat maakte dat vervelende gerommel in mijn buik iets draaglijker.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

raf

vandaag ook een off dag
het is de verjaardag van een goeie vriendin die in 2014 zelfmoord heeft gepleegd
waarom gaan de goeie heen en blijven de klootzakken rond lopen het gaat er bij mij niet in
https://www.youtube.com/watch?v=qiiPmMF6nJw
gina op haar best met de dukes country band

ik mis je lieve vriendin en elk jaar vieren we toch een beetje je verjaardag
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Rangeerduivel

Citaat van: raf op 14 augustus 2015, 16:36:28 PM
een goeie vriendin...

Is dat ook weeral een jaar geleden!

Ik herrinner mij dat je ons allen een beetje op het verkeerde been had gezet,
velen dachten dat het hier jouw partner betrof...gelukkig genoeg niet,
blijft echter altijd zeer jammer  :(

:(

raf

ja ik had het daar toen heel moeilijk en mijn vrouw  nog meer
vrouwen onder elkaar die het heel goed kunnen vinden is toch nog iets anders dan man vriendin verhouding
niet dat mijn vrouw jaloers is hoor maar het is toch anders

nu vandaag echt ook weer moeilijk ik denk da ik straks naar de club ga een beetje uitwaaien zeg maar
moet danny het maar weer bekopen
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Huugooke

Vandaag moederdag, vooral in het Antwerpse blijkbaar, maar waarom zouden ze geen twee of meer dagen verdienen!
Jammer dat er in mijn leven geen enkele moeder meer is...
Misschien eens met een bloemeke naar het kerkhof.

DelticPower

Hallo Hugooke en Raf. Op de eerste plaats wil ik zeggen dat wat in je hart zit, altijd dicht bij jou is. Daarom kan het verlies ook ooit zo pijnlijk zijn. Soms nog na jaren. Maar bedenk, één liefdevolle gedachte doet meer als tien h.missen. En ben blij dat deze personen een deel van jullie leven zijn geweest.
Ik denk aan jullie, groeten Jan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: DelticPower op 15 augustus 2015, 10:27:23 AM
Hallo Hugooke en Raf. Op de eerste plaats wil ik zeggen dat wat in je hart zit, altijd dicht bij jou is. Daarom kan het verlies ook ooit zo pijnlijk zijn. Soms nog na jaren. Maar bedenk, één liefdevolle gedachte doet meer als tien h.missen. En ben blij dat deze personen een deel van jullie leven zijn geweest.
Ik denk aan jullie, groeten Jan
+1

mooie gedachte !  :) 'k zou het niet mooier hebben kunnen omschrijven !  ;)

Havoc

Was dat dus vergeten en stond daarnet aan de winkel. Kan ik deze weekend op mijn buik schrijven voor de klussen in huis.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

Johan, zouden sommige doe-het-zelvers morgen niet open zijn (of zelfs vandaag) ?  ;)

Metpetergaathetbeter

https://www.gamma.be/ eentje ingetikt en meteen raak met korting !

Havoc

Stond voor de Gamma (2x) en de Hubo. Dacht ook dat Gamma open was vandaag met korting, maar het is enkel de webshop. Van misleidende reclame gesproken. Morgen misschien, maar die dag is al voor andere zaken bezet dus zal het voor ergens in de week moeten zijn.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Michael

Afgelopen dinsdag laptop geupgrade naar windows 10, nu werken Mozilla firefox en google chrome niet meer. draaien wel op de achtergrond maar geen beeld van de browser meer te zien. Betreft een . lock bestand wat dit veroorzaakt maar na deïnstallatie, verwijderen va het *.lock bestand, reboot en herinstallatie, va hetzelfde laken een pak. Stop nu met het zoeken naar oplossingen ga wat anders doen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Huugooke

Citaat van: Michael op 15 augustus 2015, 14:53:11 PM
Afgelopen dinsdag laptop geupgrade naar windows 10, nu werken Mozilla firefox en google chrome niet meer. draaien wel op de achtergrond maar geen beeld van de browser meer te zien. Betreft een . lock bestand wat dit veroorzaakt maar na deïnstallatie, verwijderen va het *.lock bestand, reboot en herinstallatie, va hetzelfde laken een pak. Stop nu met het zoeken naar oplossingen ga wat anders doen.
Welkom in de club!