Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

SuSke

Citaat van: Huugooke op 05 augustus 2015, 18:29:11 PM
Erger nog: die mannen hebben geen bouwverlof genomen! Op mijn navraag zegde men: "dat is geen verplichting!"[/quote]

Vrees dat dat niet waar is. Een bouwfirma is gebonden aan de CAO van het bouwbedrijf en daar liggen de vakanties vast, op een paar dagen na.
De enige uitzondering die gemaakt kan worden, is deze die tijdig wordt aangevraagd en enkel voor werken met een hoogdringend karakter (scholen, ziekenhuizen,...)
Wat een kleine lokale zelfstandige doet, moet hij zelf weten, maar hij is wettelijk in overtreding.

Citaat van: Huugooke op 05 augustus 2015, 18:29:11 PM... Om maar te zwijgen over de stank.

Dagelijkse kost voor mij Hugo, Het is gewoon die dieselmotor die stinkt, niet het beton  ;) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dani

Dedju toch, ik had gedacht in mijn 2 weken verlof eens flink op zolder te kunnen door werken...

NIET dus, die "verse" puppy neemt letterlijk alle tijd in beslag .
En tegen dat ze groot genoeg is om mee te gaan op zolder zonder alles te slopen is het weer winter :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Citaat van: SuSke op 05 augustus 2015, 23:13:25 PM
[ Om maar te zwijgen over de stank.

Dagelijkse kost voor mij Hugo, Het is gewoon die dieselmotor die stinkt, niet het beton  ;) 8)
[/quote]
Die stank bedoelde ik ook!
En zeggen dat ze 20 meer verder plaats genoeg hebben om hun beton te lossen (gaat immers in stortbakken), waar ze niemand storen.
Maar er valt niet mee te spreken.
Zowat iedere bewoner klaagt steen en been, maar vlucht naar familie of park, de gelukkigste hebben een buitenverblijf.


dani

barbaar .....    :-)

we hebben een bench voor thuis en ook eentje voor in de auto, maar ze zal in haar leven nog genoeg opgesloten worden.
Nu is het eerst even puppy training, zodat er in principe zelfs geen bench nodig is.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Morgen zouden we 43 jaar getrouwd zijn. Tijd om nog eens wat door oude fotoalbums te bladeren.

Michael

Citaat van: Huugooke op 07 augustus 2015, 21:00:02 PM
Morgen zouden we 43 jaar getrouwd zijn. Tijd om nog eens wat door oude fotoalbums te bladeren.
Hugo, ook al ken ik je niet persoonlijk wens je toch veel sterkte toe.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Huugooke

Citaat van: Michael op 07 augustus 2015, 21:59:37 PM
Citaat van: Huugooke op 07 augustus 2015, 21:00:02 PM
Morgen zouden we 43 jaar getrouwd zijn. Tijd om nog eens wat door oude fotoalbums te bladeren.
Hugo, ook al ken ik je niet persoonlijk wens je toch veel sterkte toe.
Dank je Michaël.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Huugooke op 07 augustus 2015, 21:00:02 PM
Morgen zouden we 43 jaar getrouwd zijn. Tijd om nog eens wat door oude fotoalbums te bladeren.
begrijpbaar, mijn ouders waren nagenoeg 55 jaar getrouwd ik vond bij mij pa een briefje met moederdag  : Denise, mijn laatste moederdag zonder U ! Hoop toch hem een paar moeder- en vaderdagen te kunnen houden !  :-\

raf

vandaag een paar draden in mijn duikboot opgestookt
een stom isolatie plaatje vergeten te zetten en nu konden de aansluitingen van de duikpomp tegen het chassis aan komen
en wa dacht ge dat er gebeurt ja juist kortsluiting mijn gedacht juist wanneer je het niet kunt hebben
de schepen van cultuur (annick nagels)was juist op onze stand en dan gebeurt dat natuurlijk .
alle andere keren heb je daar geen last van

maar ja hij is reeds hersteld en kan er hopelijk morgen weer tegen aan

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

Glassnede van op het werk daarnet, en maar blijven bloed uit lopen, niet zo handig op die moment eigenlijk zo.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Dirky

Citaat van: OlivierV op 09 augustus 2015, 02:17:44 AM
Glassnede van op het werk daarnet, en maar blijven bloed uit lopen, niet zo handig op die moment eigenlijk zo.

begint maar kritisch te worden na een paar liter hoor... :) :D

Johnnytrein

Raf, was dat die dame haar schuld die kortsluiting? Dan kan je op zijn amerikaans haar aan klagen. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Peter

Middenoor ontsteking.  Pijnlijk hoor
Met vriendelijke groeten
Peter

Huugooke

Citaat van: Peter op 09 augustus 2015, 17:14:54 PM
Middenoor ontsteking.  Pijnlijk hoor
Had je dat al niet eens gehad onlangs? Opletten hoor! Ook evenwichtsstoornissen?