Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

59erke

Heb er hier ook eentje niet ver van mij.
Zou het een oplossing zijn om gewoon daar te vragen of ze het pakket hebben ?
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Ben

Citaat van: 59erke op 04 augustus 2015, 17:59:35 PM

Papiertje in de bus dat ik het pakket moet afhalen in een zogenaamde parcelshop.
De vraag is nu waar ?

Oplossing kijk op de site en daar vind je het antwoord.
Niet dus, zendingsnummer op het papiertje geeft geen resultaat, eveneens het traceernummer niet dat ik heb gekregen van de afzender.


https://www.dhlparcel.be/nl/particulier/dhl-parcelshop  ;)

Gr, Ben.

Havoc

PostNL? Vandaag weer prijs met die idioten. Ik ga een klacht indienen bij ECC. Die mannen doen hier zaken, maar hebben geen adres in België, geen telefoon in België, geen handelsregister, niets. Naar Nederland kan je niet bellen want het is niet toegestaan dat nummer op te roepen vanuit het buitenland. En gewoon een briefje in de bus steken met niets op ingevuld en wegrijden is ook geen service. Dat zijn 6 pakjes op 6 die niet toekomen. Ik bestel niet meer bij Conrad, Maedler en nog ene die ik al vergeten ben omdat die enkel met PostNL willen leveren.

PostNL heeft geen afdeling in België, ze zeggen dat wel om zich achter weg te steken maar eigenlijk is het gewoon het nederlandse bedrijf dat hier werkt. Enkel Pharma heeft een belgische afdeling.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

59erke

@ Ben. Ik krijg dan een lijst met 10 parcelshops, doch weet ik nog niet in welke mijn pakket ligt.
@ Havoc.  PostNL heeft hier altijd al mooi geleverd, uitzondering bestaan daarentegen ook.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

raf

ha nog eentje die een probleem heeft met postnl
hier het zelfde aan de hand gehad met een aangekochte dvd
dirtect naar die winkel gebeld en daar van mijn kloten gemaakt maar of het iets uithaalt
hun reclameerde ook dat ze veel retour zendingen kregen en zendingen die verloren gingen
wel ik heb gezegd dump die zooi en neem een andere zoals ups BV
komt altijd aan en nooit problemen

kut postnl en ja ze hebben geen adres of enig aanknoop punt
ik had een nummer maar das van een pahrma ding en die doen niet wat postnl doet

gr raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Huugooke

Citaat van: 59erke op 04 augustus 2015, 18:21:18 PM
@ Ben. Ik krijg dan een lijst met 10 parcelshops, doch weet ik nog niet in welke mijn pakket ligt.

Probeer de dichtsbijzijnde; en geloof me, probeer eens een andere versie vn dat nummer; die mannen krabbelen dat vlug neer e dat kan al eens fout gaan: geduld

Huugooke

Ik zou anti-cement-mixer-spray moeten vinden. Volgens mij zit hier een hele nest. Ze staan heel de tijd voor mijn deur te draaien, soms met twee en een cementpomp. En lawaai dat die maken! Meestal zijn ze tegen zonsondergang wel weg.

Havoc

Geluk dat het geen vleermuismixers zijn, die komen bij valavond buiten :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rangeerduivel


Havoc

Citaat van: Huugooke op 04 augustus 2015, 21:30:00 PM
Ik zou anti-cement-mixer-spray moeten vinden. Volgens mij zit hier een hele nest. Ze staan heel de tijd voor mijn deur te draaien, soms met twee en een cementpomp. En lawaai dat die maken! Meestal zijn ze tegen zonsondergang wel weg.

Zoiets moet wel helpen: http://www.milweb.net/webvert/77818 of een van deze: http://www.cannonsuperstore.com/wwtwo.htm Denk wel dat de post die niet in uw brievenbus gaat krijgen :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

SuSke

Citaat van: Huugooke op 04 augustus 2015, 21:30:00 PM
Ik zou anti-cement-mixer-spray moeten vinden. Volgens mij zit hier een hele nest. Ze staan heel de tijd voor mijn deur te draaien, soms met twee en een cementpomp. En lawaai dat die maken! Meestal zijn ze tegen zonsondergang wel weg.

Ja, het bouwverlof is gedaan  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Huugooke

Citaat van: SuSke op 05 augustus 2015, 10:36:57 AM
Citaat van: Huugooke op 04 augustus 2015, 21:30:00 PM
Ik zou anti-cement-mixer-spray moeten vinden. Volgens mij zit hier een hele nest. Ze staan heel de tijd voor mijn deur te draaien, soms met twee en een cementpomp. En lawaai dat die maken! Meestal zijn ze tegen zonsondergang wel weg.

Ja, het bouwverlof is gedaan  ;)
Erger nog: die mannen hebben geen bouwverlof genomen! Op mijn navraag zegde men: "dat is geen verplichting!"
Enfin, het resultaat is dat ik naar de achterkant van het huis ben moeten vluchten; ik zit nu in de keuken te knutselen; ook gemakkelijk natuurlijk.
Al eens een cementmixer voor uw raam hebben staan draaien? Alle conversatie is uitgesloten. Om maar te zwijgen over de stank.

59erke

Citaat van: Huugooke op 04 augustus 2015, 21:24:05 PM
Citaat van: 59erke op 04 augustus 2015, 18:21:18 PM
@ Ben. Ik krijg dan een lijst met 10 parcelshops, doch weet ik nog niet in welke mijn pakket ligt.

Probeer de dichtsbijzijnde; en geloof me, probeer eens een andere versie vn dat nummer; die mannen krabbelen dat vlug neer e dat kan al eens fout gaan: geduld

Vandaag eens langs de dichtbijzijnde parcelshop geweest. Geen resultaat. Die mevrouw was er trouwens ook niet over te spreken.
Dus ben niet de enige. Het gebeurt regelmatig dat die mannen "bruin apen volgens die vrouw" pakjes die niet geleverd kunnen worden in hun camionet laten liggen tot ze er genoeg hebben. En als ze eens tijd of zin hebben ze wegbrengen naar een shop. En intussen is uw pakket spoorloos.

Ander nummer geprobeerd doch zonder resultaat. Heb nu het nummer van DHL belgié gekregen, ga daar morgen is van mijn kl*ten maken das makkelijk dan via die stomme contactpagina
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

raf

dacht dat het postnl was die het pakket verloren gedaan had

dan ga je bik dhl niets kunnen doen hoor
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

59erke

nee het is dhl die het pakket verloren hebben gedaan.
postnl heb ik nog nooit problemen mee gehad
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan