Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

OlivierV

De reis is afgelopen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

raf

de ju
verkeerde accu besteld en nu geraakt hij niet in de boot
alee hij zou er op papier wel in geraken maar de opening waar hij door moet is iets kleiner en er zit een steun balk in de weg
en die balk kan niet verplaatst worden omdat daarmee de boot waterdicht afsluit ,en das wel een beetje belangrijk voor een duikboot

gr raf en dus nu een kleinere bestellen hé
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Oh man, heb ik ook vaak: zet een of andere bout waar die perfect zou werken, blijkt achteraf dat ik die of wel daar niet krijg wegens te lang of dat ik er met geen sleutel/schroevendraaier bijkan.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Havoc

Dedju! Om 15h45 mijn spuitbus grondverf leeg. En de winkel is natuurlijk dicht van deze middag. Kan ik tot maandag wachten om een nieuwe te gaan halen. Dus ipv zondag avond gedaan met schilderen zal het dinsdagavond worden. Aaargh...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Citaat van: Havoc op 25 juli 2015, 17:42:55 PM
Dedju! Om 15h45 mijn spuitbus grondverf leeg. En de winkel is natuurlijk dicht van deze middag. Kan ik tot maandag wachten om een nieuwe te gaan halen. Dus ipv zondag avond gedaan met schilderen zal het dinsdagavond worden. Aaargh...
Allez Johan, is daar genen Brico, Gamma, Hubo, Auto5... in de geburen?

Havoc

Ja, maar ik ben nu bezig met 1 soort/merk verf en ga zeker niet halfweg veranderen. Dat stuk terug moeten afschuren zou nog meer vertraging geven dan 2 dagen wachten.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Steam.N

Je zou daar de muren inderdaad van op en aflopen ...
Hopelijk heb je nog een ander interessant puntje op je todo lijstje ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Havoc

Nog ongeveer een 300-tal punten op mijn to-do :D En dat is maar voor die enkele dingen waar ik echt mee bezig ben, niet de planning voor volgende projecten of gewoon ideeën. Kan nog even verder...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Havoc

Nog nen dedju! Nu de grondverf erop staat zie ik pas dat er een scheur is in een las. En net op een plaats waar behoorlijk wat kracht op gaat komen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

Johan het schijnt je niet mee te zitten, kan alleen verbeteren zo te zien ! ;)

raf

den otto is kapop en das vervelend
hij kan nog wel rijden maar mijn deur doet niks meer

lin bus ligt denkelijk uit of de massa is weg .
ja ik kan da normaal zelf herstellen maar dan is het garantietje weg als het de modulle moest zijn en die kost wel een paar euries

en de garage is op verlof dus dik probleem
want hij kan nie meer op slot
ik kan mijn deur nog wel sluiten maar de andere gaan niet mee
en die willen ook met de rc nie dicht want die denken dat mijn deur nog open staat
nie plezant en nu staat de otto binnen de omheining maar als we ergens naartoe gaan moet er iemand in blijven zitten want anders bestaat de kans dat hij leeg gemaakt is als we terug komen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 juli 2015, 17:19:39 PM
Johan het schijnt je niet mee te zitten, kan alleen verbeteren zo te zien ! ;)

Neen, het zit niet mee. Vooral omdat er nog genoeg andere dingen te doen zijn.

Citaat van: rafwant hij kan nie meer op slot
ik kan mijn deur nog wel sluiten maar de andere gaan niet mee
en die willen ook met de rc nie dicht want die denken dat mijn deur nog open staat
nie plezant en nu staat de otto binnen de omheining maar als we ergens naartoe gaan moet er iemand in blijven zitten want anders bestaat de kans dat hij leeg gemaakt is als we terug komen

Als iedereen zijn deur op slot doet als hij uitstapt en jij de jouwe als laatste dan is er toch niets aan de hand. En omgekeerd om terug in te stappen. Zo deden we dat vroeger toen ik nog jong was. Lang geleden...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

ha ja vroeger maar das lang voor bij

met die (slimme)electronica in de wagen sluit die dus niet als alle deuren niet op slot gaan
en ik zit altijd aan dien kant waar er knopjes op de vloer staan en zo een hoepel die je in je handen moet houden om de bocht om te komen

dus in mijn deur zit al de zooi qua sturing van de vensters en spiegels en dergelijke dus nada er sluit niks

en ja vroeger ach das een eeuwigheid geleden zo te voelen
vroeger hadden we ook een echte zomer en nu klrijg ik goesting in stoemp me rookworst

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Johnnytrein

Awel raf, ik ga vandaag rode kool met worst eten.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Havoc

Citaat van: raf op 27 juli 2015, 21:39:05 PM
en ja vroeger ach das een eeuwigheid geleden zo te voelen
vroeger hadden we ook een echte zomer en nu klrijg ik goesting in stoemp me rookworst

gr raf

Tja, maar dat is toch eerder iets voor in de winter. En rotte zomers hebben we ook gehad....
Met vakantie voor onbepaalde duur.