Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

OlivierV

Gisteren precies toch een paar Duveltjes te veel geconsumeerd. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

marc goovaerts

Citaat van: HYA op 18 juni 2015, 19:24:46 PM
Voel me niet aangesproken, ik ben immers de enige in mijn functie ... en zonder is natuurlijk niet veel ...
Dat was ik ook, vijftien jaar lang. Maar voor wie een hond wil slaan...  >:(

Havoc

Citaat van: HYA op 18 juni 2015, 19:24:46 PMVoel me niet aangesproken, ik ben immers de enige in mijn functie ... en zonder is natuurlijk niet veel ...

Het kerkhof ligt vol met onmisbare mensen...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

net  in vakantie en voor de 4de jaar op rij (dat wist ik van afgelopen woensdag) zal een deel van mijn vakantie eruit bestaan naar het ziekenhuis te gaan (bezoeken) daar mijn vader een heelkundige ingreep dient te ondergaan, 87 en nu maar hopen dat nog alles goed komt ! :-\

Op den duur zou je bijna wensen dat je geen vakantie dient te nemen ! :-\

OlivierV

Dat is minder Peter! Hopelijk verloopt de ingreep goedl
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Hou de moed er in, Peter!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Huugooke

Profiteer er van dat je hem nog kàn bezoeken.

Gerolf

Citaat van: Huugooke op 27 juni 2015, 10:04:20 AM
Profiteer er van dat je hem nog kàn bezoeken.
Zeker weten !
Hopelijk verloopt de ingreep goed, en kunnen jullie nog veel fijne momenten beleven  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Niet gemakkelijk allemaal, heb altijd het voornemen genomen dat er een tijd is van komen en gaan, kan me daar gemakkelijk over zetten, ook al waren het men ouders, mijn tijd komt er ook aan....

Chrisrail

#1240
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

raf

niet van mezelf maar van een collega modelbouwer
veel schade aan de electronica en de bovenbouw toen zijn boot kapzeisde op het kanaal in genk
was wel een beetje eigen schuld want er stond veel wind maar je krijgt wel spectaculaire beelden
https://youtu.be/HIHUFQ3J-4I
https://youtu.be/RbZYJr198q8
heeft niks met treinen te maken maar zoiets doet als modelbouwer in het algemeen toch wel een beetje pijn

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

erik de noorman


Vandaag een echte baaldag.  Type 12 van Olaerts ((sound) tegen de grond. Linker buffer vooraan afgebroken, cabine verlichting en de verlichting vooraan werkt niet meer, verbinding tussen tender en loc is afgebroken, opstaptrede van de tender afgebroken en schade aan het lakwerk van de tender. De rest van het lijstje: 5 K rijtuigen waarvaan twee zeer ernstig beschadigd, 4 Piko rijtuigen waarvan eentje total loss en om het rijtje af te sluiten 9  kolenwagens van Goovermodels waarvan zeker twee niet meer te redden zijn. De loc heb ik wel al terug rijdend gekregen maar ik ga hem toch naar Olaerts sturen om hem deftig te laten repareren. Wil een mens zijn hobbyruimte een keer opruimen en uitvegen. Morgen op handen en voeten opzoek naar de nog ontbrekende onderdelen. Onvoorstelbaar hoe ver onderdeeltjes kunnen vliegen.

Erik. :'(

Metpetergaathetbeter

Citaat van: erik de noorman op 06 juli 2015, 22:56:15 PM
opzoek naar de nog ontbrekende onderdelen. Onvoorstelbaar hoe ver onderdeeltjes kunnen vliegen.

stofzuiger gebruiken en over de stofzuigmond nylonkous overtrekken, zodoende blijven alle delen aan de nylonskous hangen voor de stofzuigmond !  ;)

Gerolf

Citaat van: erik de noorman op 06 juli 2015, 22:56:15 PMOnvoorstelbaar hoe ver onderdeeltjes kunnen vliegen.
en daarom (zeker bij kleine stukjes) altijd extra maken/bestellen/...

Over de nylonkous: een verhaal apart als je dat gaat kopen bij bvb Veritas. Heb ik ooit hier verteld, denk ik  ::)  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw