Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

OlivierV

Citaat van: Chrisrail op 01 juni 2015, 17:42:13 PM
Citaat van: OlivierV op 01 juni 2015, 17:33:15 PM
't zal gedaan zijn met materiaal kopen!

'k Heb dat hier nog ne keer gehoord van iemand, dacht ik..... :-X :-X :-X :-X
ra, ra, ra wie was dat nu weer?  8) 8) 8)
;)

Haha, of toch weer terug veel minder, zoals vorig jaar, dan kwam ik met 500 euro voor een heel jaar toe voor deze hobby, had ik zelfs nog veel over. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

OlivierV

Programmeren tegen de klok, verdorie verdorie, dat uitstelgedrag toch!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

marc goovaerts

Het is tenminste geen papegaaienwerk... Tegen volgende maandag nog eens 400 blz politieke en sociale geschiedenis.

OlivierV

Citaat van: marc goovaerts op 02 juni 2015, 11:40:09 AM
Het is tenminste geen papegaaienwerk... Tegen volgende maandag nog eens 400 blz politieke en sociale geschiedenis.
Soit, had geschat om 13u klaar zijn, was om 13u klaar met programmeren tot waar ik wou om nog voldoende tijd over te hebben om wat losse oefeningen te maken en wat theorie te studeren, nu nog wat documenteren, drukken en uploaden!

Sjongejonge, mijn kopje!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

examens, zo een stressy periode ...



Waar is de tijd dat er daarna een zee van vrije tijd volgde, nu is het alle dagen examen afleggen  8)

Nevertheless, alle succes toegewenst aan die hardwerkende studenten
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

marc goovaerts

Citaat van: SuSke op 02 juni 2015, 13:17:06 PM
Waar is de tijd dat er daarna een zee van vrije tijd volgde, nu is het alle dagen examen afleggen  8)

Nevertheless, alle succes toegewenst aan die hardwerkende studenten
O ja, tegenwoordig is het voor velen een leven lang van examens...
Bedankt voor de morele steun !

raf

vandaag weer slecht nieuws
de buurvrouw is over leden en als je die reeds 40 jaar kent komt het wel aan
ze kwamen veel bij ons toen ik nog bij mijn ouders woorden (zelfde straat)
over laatst op het straatfeest was ze der nog bij en nu opeens weg
het was de derde keer dat ze een hersenbloeding heeft gehad en dit keer fataal
dus woensdag vrij houden want dan is het weer naar de begrafenis.
ik merk doordat ik ouder word de mensen rondom mij beginnen te overlijden
ik dacht dat het een beetje rustiger zou gaan worden maar niets is minder waar
carlo(haar man) was hier geweest en ja wat die je in zo een geval buiten vast nemen en mee janken
juist nieuw appartement gekocht en ze waren het in orde aan het maken omdat het gemakkelijker voor haar zou zijn na de vorige harsenbloeding
tja wat doe je der aan buiten nu hoofdpijn hebben en proberen het te verwerken
je zou denken dat je der stilletjes aan aan gewoon begint te geraken maar niets is minder waar

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

Ik zal precies nog eens mogen weerkeren in augustus om een labo-examen opnieuw te maken, theorie ging echter wel goed, beetje jammer maar ik kon het wel, alleen weer typisch dat ik na het aanmaken van een ArrayList hem vergeet te initialiseren bij het aanmaken van een object van die klasse, een beetje dom, maar ja, zo'n stoten kom alleen ik tegen en dan ook nog zoveel tijd verliezen met het zoeken naar waarom this.arrayList.add(v) ("v is een object van het type Vlucht), niet werkt. Logisch als hij niet geïnitialiseerd is. Al een geluk dat ik het nog gevonden heb, maar daardoor wel onnoemelijk veel tijd verloren waardoor ik in tijdsnood kwam om nog meer delen te kunnen afwerken en zodoende nog voldoende te scoren.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Havoc

Citaat van: OlivierV op 03 juni 2015, 19:23:12 PM
Ik zal precies nog eens mogen weerkeren in augustus om een labo-examen opnieuw te maken, theorie ging echter wel goed, beetje jammer maar ik kon het wel, alleen weer typisch dat ik na het aanmaken van een ArrayList hem vergeet te initialiseren bij het aanmaken van een object van die klasse, een beetje dom, maar ja, zo'n stoten kom alleen ik tegen en dan ook nog zoveel tijd verliezen met het zoeken naar waarom this.arrayList.add(v) ("v is een object van het type Vlucht), niet werkt. Logisch als hij niet geïnitialiseerd is. Al een geluk dat ik het nog gevonden heb, maar daardoor wel onnoemelijk veel tijd verloren waardoor ik in tijdsnood kwam om nog meer delen te kunnen afwerken en zodoende nog voldoende te scoren.

Och, er zijn waarschijnlijk genoeg programma's in het wild waar ze dat vergeten zijn en de compileroptie om te checken afgezet want anders zijn er teveel warnings.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

MickeyMouse

Citaat van: Havoc op 03 juni 2015, 19:44:08 PM
Och, er zijn waarschijnlijk genoeg programma's in het wild waar ze dat vergeten zijn en de compileroptie om te checken afgezet want anders zijn er teveel warnings.
Of die de warnings toch maar negeren wegens niet belangrijk: "het is toch maar een warning" hoor je dan.
Vooral als je in C aan het programmeren bent heel leuk als er anderen zijn die de warnings negeren en je dan de miserie moet oplossen...

HYA

Citaat van: HYA op 13 mei 2014, 22:45:27 PM
Vandaag vernomen dat ik maandelijks gemid. 250-300 € minder op de rekening ga krijgen.
Dit bericht dateerde van 13 mei 2014.

En daar zijn ze weer met een aankondiging ... die me, naar ik schat, alweer een 3000 € netto per jaar gaat kosten.  >:(
Zucht  :'(

dani

moet ge nu weer 1% bruto loon inleveren Jan ?

(was het maar zo hee, want dan zou je een dikke pree hebben :-)   )

Serieus, ze kl*** ons op alle vlakken.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Dirky

Hier in de streek Zottegen-Zwalm weer een staaltje van super-organisatie. Van Brakel naar Zwalm lukt niet want de overweg is onderbroken. Omrijden via Strijpen (Zottegem) lukt niet want ook die overweg is onderbroken. Dan maar via Horebeke naar Zwalm... lukt niet want de omleiding naar Zwalm valt daar in de omleiding voor wegenwerken... Dan maar via Oudenaarde: 23km om een afstand te overbruggen van 3km. Hoe stom kunnen ze zijn?  >:(

loebaske

Omdat me niet slim is, komt men vaak tegen...Dirk

HYA

Citaat van: dani op 07 juni 2015, 16:33:05 PM
moet ge nu weer 1% bruto loon inleveren Jan ?
Neen, 1,784 %. Maar dat is een detail.  ::)
Het blijft een massa poen.  >:(