Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Metpetergaathetbeter

Gerolf, veel sterkte en Jan hopelijk morgen weer de oude(of moet ik de jonge zeggen !)

doomslu

Sterkte Gerolf en familie.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Bedankt, mensen

De lichamelijke toestand van mijn schoonvader lijkt wat te stabiliseren,
maar qua psychische mogelijkheden heeft hij alweer en flinke tik gekregen.
Wordt vervolgd ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dani

pfff, je zal het maar mee maken...   ik leef met jullie mee !!

Onze "probleempjes" lijken hierdoor zo pietluttig, zo onbenullig .

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

DelticPower

Afgelopen zondag s'morgens om 10.00 uur in het ziekenhuis bij de oogarts. Daarna in een bed gestopt om te wachten voor de operatie. Eindelijk om 17.00 uur aan de beurt. Heeft toch nog anderhalf uur geduurt. Daarna naar huis. Gisteren op controle, alles zag er goed uit volgens de dokter, alleen zag ik nog geen steek, maar dat was normaal. zicht moet langzaam terug komen de komende weken. Dus voorlopig niet met de hobby bezig.

Groeten Jan

Gerolf

Ik wens je het beste, Jan !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

beterschap toegewenst !

Groeten Peter ;)

Steam.N

Snelle beterschap gewenst, Jan !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

DelticPower

Dank jullie allen voor de goede wensen.

Groeten Jan

OlivierV

Door het niet bezitten van een baan durft ge al eens sneller overgaan tot het aankopen van materieel. Wat eigenlijk compleet onlogisch is want ge kunt er toch niet mee rijden... :-\
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

jb

Verzamelen is ook leuk Olivier  :)

marc goovaerts

Wel op tijd er iets mee doen, ons va liet na 25 jaar verzamelen kasten vol achter, toen hij 'hierboven' een baan ging bouwen...

dani

Citaat van: OlivierV op 31 mei 2015, 19:43:17 PM
Door het niet bezitten van een baan durft ge al eens sneller overgaan tot het aankopen van materieel. Wat eigenlijk compleet onlogisch is want ge kunt er toch niet mee rijden... :-\
Dat is ook zo als je WEL een baan hebt maar ze is al 5 jaar in opbouw en geraakt niet af....

Vandaar mijn tip :   beter beginnen met een kleine baan waarop je kan rijden dan meteen beginnen een grote waaraan je te hopen werk hebt en het te lang duurt.   (gelerd met schade en schande)



Ooit komt dat wel goed Olivier   :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

#1198
Citaat van: dani op 01 juni 2015, 08:56:19 AM
Citaat van: OlivierV op 31 mei 2015, 19:43:17 PM
Door het niet bezitten van een baan durft ge al eens sneller overgaan tot het aankopen van materieel. Wat eigenlijk compleet onlogisch is want ge kunt er toch niet mee rijden... :-\
Dat is ook zo als je WEL een baan hebt maar ze is al 5 jaar in opbouw en geraakt niet af....

Vandaar mijn tip :   beter beginnen met een kleine baan waarop je kan rijden dan meteen beginnen een grote waaraan je te hopen werk hebt en het te lang duurt.   (gelerd met schade en schande)



Ooit komt dat wel goed Olivier   :-)

Haha idd, ik merk gewoon nu mijn boel daar afgebroken is durf ik sneller overgaan tot de aankoop van rollend materieel, wat toen bijna niet het geval was, enkel af en toe wat kleine bedragen aan scenery etc...

Soit, na de examens dat kot uitkuisen en herbeginnen, 't zal dan wel weer gedaan zijn met materiaal kopen!

En nu maar weer eens verder doen aan dat project of 't geraakt vanavond niet klaar.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Chrisrail

#1199
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }