Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

dani

Het is misschien sommigen al opgevallen, ik ben "stiller" dan normaal en heb al even niet meer gepost.

Ik heb een "verwittiging" gekregen van mijn eigen lijf , dat ik het wat kalmer aan moet doen en minder moet stressen op 't werk.
De medicatie en een week verplichte rust zal nu hopelijk zijn werk doen en de zaak wat stabiliseren.   Het is verdomme toch FLINK verschieten, zo een plotse crash van den tikker.....  (zeker als je eigen moeder EN broer al overleden zijn aan een infarct)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

Dani: inderdaad hoge tijd dat je in een lagere versnelling gaat !!!
Goed dat je een herkansing krijgt ...  Verzorg je maar goed !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

loebaske

Veel sterkte Dani, probeer het effe rustiger aan te doen...

mark7758

Kalm aan Dani. We blijven hier rustig wachten op je terugkeer. (Blijf rustig lezen op het forum en maak je niet druk.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Bolje

Ik dacht al bij mezelf, onzen Dani is stil!
Maar dat gebeurt nog als je in het buitenland bent.
Dus nu is het toch wel even verschieten van je bericht.
Veel beterschap, hou je rustig maat.
Vele groeten,
Ronald

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 09 mei 2015, 10:45:02 AM
Wie legt er nu ook zijn portefeuille in het containerpark... ::) ::) ::)

:)

Op het fietsenrek van mijn mama haar fiets gelegd toen ik naar mijn drugszeeschuimteelt stond te kijken.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Johnnytrein

Dedju toch onze hobby zou ontspannend moeten zijn maar dat werk voor nen baas he.....
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Chrisrail

#1117
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

SuSke

Dani, verzorg je, neem de nodige rust en zelfs iets meer.
Je krijgt nu nog een herkansing, volgende keer misschien niet meer dus wees zuinig op je hart en je leven.
Sterkte om terug op sterkte te komen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ERVIN

Ai Dani , dat is minder goed nieuws man , neem zeker je rust en vergeet even je werk.
Veel sterkte.

Metpetergaathetbeter

het even rustig aandoen, alvast een snel herstel toegewenst ! :)

marc goovaerts

Spoedig herstel ! Misschien een idee: toen mijn vader verplichte rust 'kreeg' - en die na jaren eindelijk ook eens daadwerkelijk nam - vond hij rustige ontspanning in het ineenzetten van een paar van de opgestapelde huisjesbouwdozen...

dani

Bedankt iedereen.  Het viel al bij al nog mee en ik hou er niks boijvend aan over, maar toch flink geschrokken.   Dat van die bouwdozen is een goed idee. Maar afgelopen week heb ik weinig of niks gedaan, enkel het broodndige.   En nu afwachten.   

Mmercikes !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Gerolf

Amai, Dani ... dat is inderdaad schrikken.
Een stevige verwittiging, waar je gelukkig iets mee kan doen !

Dat bouwdozen-idee is inderdaad erg goed.
Stel dat je er niet genoeg hebt om je rust mee te vullen: hier liggen er ook nog enkele te wachten  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Stieven76

Oeie Dani. Das minder. Verzorg je maar. Het is het ideale weer om eens een ontspannende wandeling te doen.
;-)