Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Huugooke

Citaat van: dani op 17 maart 2015, 16:58:11 PM
zo een houder voor de Exacto mesjes kost in tn  Action  1,39 €.   En dan krijg je er nog een A5 formaat snijmatje en 6 mesjes in een doosje bij.
In de modelbouwshop heb je de betere versie: ze spannen op een andere manier de mesjes vast. Bij deze komen ze gemakkelijk los.
De mesjes zijn van betere kwaliteit ook, niet direct bot als je ze in je voet laat vallen  ;D

loebaske

Ben van het zelfde idee Hugo, ken die firma B.R.O.L heb me ooit eens laten vangen...was men centen kwijt ;) ;)

dani

voor modelbouw gebruik heb ik ook zo een "duurdere" houder van de modelbouw zaak  (ik dacht 10 euro )  maar voor gewoon doordeweeks knutselplezier  zijn die  goedkope nog te pruimen.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

marc goovaerts


Johnnytrein

Hugo, leg jij die mesjes voortaan maar in de schuif en laat ze dicht tot je veiligheidschoenen gekocht hebt. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

dani

... en dan binnen 50 jaar gaat die schuif nog eens open :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

eve

Mesjes ed. : http://www.vtrade.be/nl/base/shop/article.php?id=2547
Ik gebruik n°11 en n°24. Wel te kopen per 100.

Erik

dani

wel ja, dat zijn ze ... de "pedicure" mesjes.  Mijn "madam " verbruikt er zo ook tientallen...   Ik geloof dat zij ze gewoon in "de winkel" koopt in Gijzegem.  Medi-Shop of zo iets
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

gisteren slecht nieuws gekregen
nichtje van 26 jaar baarmoederkanker gevonden
nu bang afwachten en afwachten
ze gaan zien tot augustus en dan opnieuw een uitstrijkje maken
pfhhhhhhhhhhh het houd maar niet op die ellende

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Rangeerduivel

Wens haar veel moed en sterkte toe Raf,ze zal het nodig hebben...
Onbegrijpelijk ,het eerste wat dokters zeggen is 'wachten',terwijl ze maar goed genoeg weten dat ze er niet vlug genoeg bij kunnen zijn! >:(

;)

Huugooke

Citaat van: dani op 18 maart 2015, 09:18:55 AM
... en dan binnen 50 jaar gaat die schuif nog eens open :-)
I wish Dani, I wish!

Steam.N

Damn, Raf.
Ikwens haar en haar omgeving veel sterkte !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts

Als ze nog tot augustus wachten voor en nieuw uitstrijkje, dan zijn ze niet in paniek en er waarschijnlijk in een heel vroeg stadium bij.
Dan is er nog alle hoop op genezing tegenwoordig. Maar het blijft nagelbijten en rot.

Metpetergaathetbeter

hopelijk komt alles nog in orde, intussen veel moed en sterkte met het lange wachten op  ( hopelijk goed)nieuws! :-\

raf

hoi allemaal bedankt
ja ze wist het maar juist 30 minuten toen we daar aan kwamen en dan natuurlijk PANIEK
ik vind dat ze haar beter een placebo gegeven hadden die ook niks afdoet maar dan krijgt zo een meis toch het idee van ZE DOEN ER IETS AAN
en ja het kan een virus zijn dat hadden ze gezegd maar stef is juist zo een tussen geval
nu kunnen de meisjes daar een spuitje voor gaan halen maar toen dat op de markt kwam was zei juist te oud
maar het is nu afwachten maar en fingers cross en hopen op the best

gr raf ik ga seffens proef varen met een sub en hopelijk kom ik gedraaid in die zwemdok
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.