Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

SuSke

Welkom bij de club van geïrriteerde "CoolBlue-klanten"  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

Moet erbij zeggen dat ik daar mijn laptop en zo gaan halen ben (waar ik dit hier op typ). Altijd tevreden van geweest. Ook voor die bestelling met hen gebeld voor wat advies en dat leek me to-the-point en correct.

Dit was mijn eerste bestelling via het net omdat het geen courante zaken waren. Nu ja, het zou maandag klaar liggen bij de Delhaize even verder. Moet dan wel tot dinsdag wachten om het te kunnen halen maar dat is ook geen ramp. Prijzen zijn ook goed, heb wat zitten surfen maar ik vond het niet direct goedkoper.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

SuSke

ik heb vorig jaar 3 keer een fietsenrek van die kerels mogen monteren eer ik er een had dat compleet in orde was. Geen probleem mee maar ik had hem wel nodig om op verlof te vertrekken.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

'k Vraag mij af waar ik mijn fiets heb neergepoot aan Gent Sint-Pieters.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Steam.N

Citaat van: OlivierV op 10 maart 2015, 14:50:20 PM
'k Vraag mij af waar ik mijn fiets heb neergepoot aan Gent Sint-Pieters.

Tijd om naar de flikken te gaan, en daar een "gevonden" fiets overkopen?
Dat was in Gent lang geleden de manier om mobiel te blijven ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 10 maart 2015, 14:50:20 PM
'k Vraag mij af waar ik mijn fiets heb neergepoot aan Gent Sint-Pieters.

Waarschijnlijk gepikt,dus pik er een andere
zoals in Napoli,waar ze ook met elkaars auto rondrijden en als ze mekaar tegenkomen zwaaien ze eens...! ;D ;D

;)

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 10 maart 2015, 15:43:42 PM
Citaat van: OlivierV op 10 maart 2015, 14:50:20 PM
'k Vraag mij af waar ik mijn fiets heb neergepoot aan Gent Sint-Pieters.

Waarschijnlijk gepikt,dus pik er een andere
zoals in Napoli,waar ze ook met elkaars auto rondrijden en als ze mekaar tegenkomen zwaaien ze eens...! ;D ;D

;)
'k Heb er nog al eens een kwartier naar lopen zoeken en gevonden ergens waar hem niet verwacht had van te staan. Straks nog eens kijken anders zal dat de oplossing zijn.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

marc goovaerts

De flikken onderhouden ook ergens een website met de door hen al dan niet 'gevonden' fietsen (als hij onreglementair stond durven ze ze ook al eens meepakken). Althans in Antwerpen, maar ik dacht dat ze dat ondertussen ook in heel Vlaanderen deden.
Maar daarvoor moet je natuurlijk wel je fiets kennen (merk, kleur, eventueel ingegraveerde code...)

Heb je trouwens wel aangifte gedaan ? Op die manier is er al een kleine kans dat je hem snel terughebt.

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

marc goovaerts

Voor heel Vlaanderen. Bij gebrek aan '.vl'  ;D

OlivierV

Citaat van: marc goovaerts op 10 maart 2015, 16:07:31 PM
De flikken onderhouden ook ergens een website met de door hen al dan niet 'gevonden' fietsen (als hij onreglementair stond durven ze ze ook al eens meepakken). Althans in Antwerpen, maar ik dacht dat ze dat ondertussen ook in heel Vlaanderen deden.
Maar daarvoor moet je natuurlijk wel je fiets kennen (merk, kleur, eventueel ingegraveerde code...)

Heb je trouwens wel aangifte gedaan ? Op die manier is er al een kleine kans dat je hem snel terughebt.
Hij is al terecht hoor, stond gewoon in het fietsenrek de andere kant. :D

Zou die site wel al eens eerder moeten gekend hebben, toen ik nog in mijn 6e middelbaar zat ben ik eens op een jaar tijd 2 fietsen gestolen gehad hier aan de bushalte.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Tja, waar was je weer met je gedachten of was het de drank die het je gelap heeft?? :) :)

Rangeerduivel

Mijn broer (52) zijn maag is verleden jaar verwijderd(maagkanker) en een tijdje daarna had hij uitzaaiingen...
Gisteren hebben ze hem gezegd dat de chemo niet aanslaat,dus dat is bang afwachten.
Als dat geen dedju waard is

:(

Steam.N

Inderdaad Dedjuuu ...
Rudy, veel sterkte !
Geniet ten volle van de tijd die jullie nog samen zijn ... hoe pijnlijk die momenten ook gaan zijn ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

loebaske

Je zou tegenwoordig schrik hebben om op controle te gaan bij de dokter...pfff
mag er niet aan denken soms...
Moest ik men dagen doorbrengen in die rolstoel  zou zot worden, die van mij is verwittig, eu... zou rap gebeuren.

Kan dit best geloven Rudy dat het bang afwachten is...