Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

raf

en wie was er bang dat mijn treinen zo langs het randje van een bocht gingen

succes met herstellen en anders grafiti er over heen
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

loebaske

ikke, maar ja...je ziet het, komt vanuit een onverwachte hoek  ;)

OlivierV

Citaat van: raf op 15 februari 2015, 15:54:08 PM
en wie was er bang dat mijn treinen zo langs het randje van een bocht gingen

succes met herstellen en anders grafiti er over heen
gr raf
Een zwaai van een hand kan fataal zijn voor een wagen. Zal wel verweerd worden, dan komt dat terug in orde en ziet niemand dat nog.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

raf

soms moet je ook eens bij mij onder de baan kijken (ja staat niet altijd mee op een foto)maar daar ligt dan meestal een groot stuk glaswol en dat heeft de zelden voorkomende ongevallen toch nog goed laten aflopen

gr raf
ps een netje zeker niet doen want dan breken der nog meer kleine stukken vanaf voor het model tot stilstand is gekomen
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

Voet omslaan en daarna gewoon verder gaan. ::)

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Chrisrail

#860
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

raf

skate bord is alleen goed om zaken mee te verhuizen voor de rest levens gevaarlijk
nooit gehoord van knie ,elleboog en een helm zo te zien
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Michiel

Hard disk crash! M'n computer thuis ligt open. De schijf zwalpt nog wat onregelmatig en onbeslist, maar komt niet meer op toeren. Dooie boel, behalve de BIOS dat me telkens vraagt naar een bootable device... Van zodra het kan, eens shoppen voor een verse schijf. Gelukkig heb ik nog (oudere) backups liggen. Niet alles is verloren...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

marc goovaerts

Citaat van: Michiel op 23 februari 2015, 16:19:56 PM
Gelukkig heb ik nog (oudere) backups liggen. Niet alles is verloren...
Oef... dedju en gelukkig... Waarschuwing voor iedereen.

OlivierV

Citaat van: Michiel op 23 februari 2015, 16:19:56 PM
Hard disk crash! M'n computer thuis ligt open. De schijf zwalpt nog wat onregelmatig en onbeslist, maar komt niet meer op toeren. Dooie boel, behalve de BIOS dat me telkens vraagt naar een bootable device... Van zodra het kan, eens shoppen voor een verse schijf. Gelukkig heb ik nog (oudere) backups liggen. Niet alles is verloren...
Toeval of niet, gisteren kreeg mijn zus een foutmelding dat haar dataschijf niet goed meer werkt van windows, kan altijd gebeuren natuurlijk gelukkig is ze nog in garantie. :D Ze werkt wel nog maar niet meer optimaal, HDtune geeft ook mee dat de status van de schijf niet goed meer is. Dus eerst 1,15TB overpompen naar andere opslagmedia.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

centauri167

Wij gebruiken minstens 2 back-up externe HD's voor belangrijke files. Een kleine kost die toch enige gerustheid geeft moest er eens iets mislopen.

conducteur

Hier is backup: onedrive, dropbox en google drive. voldoende om alle belangrijke dingen op te zetten....
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

loebaske

Heb men potje verf niet afgesloten en omgedraaid op men werktafel, die was perfect zwart....verdomme  >:( >:( >:(

raf

ken da gevoel eric

busje a component van giet hars op schudden met een losse stop
kleurt niet maar plakt als de hel en moeilijk op te kuisen

pa was eens aan een railing aan het solderen voor zijn boot met een 100 watt soldeerbout
solderen, weg leggen, solderen, weg leggen, pakken en deju aan de verkeerde kant vast gepakt
14 dagen in het verband gezeten .

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Citaat van: Michiel op 23 februari 2015, 16:19:56 PM
Hard disk crash! M'n computer thuis ligt open. De schijf zwalpt nog wat onregelmatig en onbeslist, maar komt niet meer op toeren. Dooie boel, behalve de BIOS dat me telkens vraagt naar een bootable device... Van zodra het kan, eens shoppen voor een verse schijf. Gelukkig heb ik nog (oudere) backups liggen. Niet alles is verloren...

Zelfde voor, ben al enkele weken bezig alles terug in orde aan het zetten. Geen HD maar een SSD die niet meer te schrijven valt. Is maar 3 jaar meegegaan. De harde schijven in de pc draaien al meer dan 5 jaar zonder probleem.

Backup: raid-5, extra HD, losse usb schijven en usb stick voor enkele heel belangrijke dingen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.