Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Chrisrail

#795
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Dirkh

Deju, mijne smartphone wil niet meer laden >:( >:(, dus geen fotokes meer vandaag want de batterijen van het fototoestel zijn ook leeg :( :( :(. Dus even de modelbouw aan de kant en die smartphone op  de operatietafel leggen.  :-\

OlivierV

- Te laat op de evaluatie van webdesign vandaag (moest een half uur op voorhand komen maar dat stond nergens vermeld, of toch niet waar ik het zou kunnen gezien hebben), was er om 16u22, stond er op voor 16u30 ...
Dit door de vele file, en aan het gerechtsgebouw stond alles vast, dan maar auto in een zijstraat gesmeten en gelukkig lag mijn skateboard in de auto, binst tijdens het tsjezen naar 't school wat reclame gemaakt voor onze vriend Paulogic en kon ik nog op tijd op school zijn.
- Examenkaart vergeten, want ja ik had mijn rugzak in de auto gelaten (ze bleek achteraf toch thuis te liggen).

Goede nieuws is dat het een geslaagd project is en dat dus weer een herexamen minder is. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

het verstand komt met de jaren, 't zal nog waar zijn ook !

Groeten Peter ;)

Sattrickske

Citaat van: Dirkh op 23 januari 2015, 20:27:06 PM
Deju, mijne smartphone wil niet meer laden >:( >:(, dus geen fotokes meer vandaag want de batterijen van het fototoestel zijn ook leeg :( :( :(. Dus even de modelbouw aan de kant en die smartphone op  de operatietafel leggen.  :-\
Welke is 't, een Apple?  Zo heb ik er al een 10-tal gerepareerd.  Apple store vroeg 180€ zonder garantie :o. Effe bij de chinees wat boodschapkes gedaan en de boel was gefixed voor amper 6€ (laadcircuit was eraan voor de moeite)

Dirkh

Citaat van: Sattrickske op 23 januari 2015, 21:41:33 PM
Citaat van: Dirkh op 23 januari 2015, 20:27:06 PM
Deju, mijne smartphone wil niet meer laden >:( >:(, dus geen fotokes meer vandaag want de batterijen van het fototoestel zijn ook leeg :( :( :(. Dus even de modelbouw aan de kant en die smartphone op  de operatietafel leggen.  :-\
Welke is 't, een Apple?  Zo heb ik er al een 10-tal gerepareerd.  Apple store vroeg 180€ zonder garantie :o. Effe bij de chinees wat boodschapkes gedaan en de boel was gefixed voor amper 6€ (laadcircuit was eraan voor de moeite)

Nee een samsung galaxy S2 die ik gekregen heb van mijn zoon. (Die koopt elke 2 a 3 jaar een nieuwe en ik krijg dan de afdankertjes). Denk dat de batterij het heeft opgegeven. Vorige keer heb ik hem nog in gang gekregen dan was het een slecht contact in de mini USB maar deze keer niet. Niet meer op te laden. Contactjes gereinigd, usb lader nagemeten. Batterij geeft nog 3.1 volt op normaal rond de 4 V dacht ik ..................................


Sattrickske

Bij die modellen is het dikwijls gewoon het USB stekkertje dat het begeeft.  Normaliter zou de USB lader 5V moeten leveren.
Maar als je batterij maar 3.1V meer geeft, is die eraan voor de moeite.  Je batterij moet tussen de 3.5V (0%) en 4.2V (100%) liggen.

Dirkh

Voorlopig is hij terug aan het laden maar ik ga morgen een nieuwe batterij proberen vast te krijgen.

Gerolf

Mijn beurt om dedju te zeggen  :(
Zoon heeft vanmiddag ongeval met de fiets gehad,
nu in 't ziekenhuis met enkele fysieke letsels,
maar vooral zware hersenschudding en geheugenproblemen ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Sattrickske

Ow da's minder, snel veel beterschap gewenst!

marc goovaerts

Inderdaad dedju. Enkel rustig en hoopvol afwachten hoe snel alles terug in orde komt. Sterkte (ook voor de zoon)

DelticPower

Hallo Gerolf, sterkte voor de familie en beterschap voor de zoon. Hoop voor jullie op een spoedig herstel.

Groeten Jan

doomslu

Spoedig herstel aan de zoon, Gerolf.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michiel

Sterkte Gerolf, dat het minder ernstig moge zijn dan het lijkt, en dat het herstel vlot en snel moge zijn.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Merci, mensen

Dat ons forum en modelspoor in het algemeen nu even op een lager pitje staan, begrijpen jullie wel, hé ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw