Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Metpetergaathetbeter

#780
Deze middag gaan winkelen en ik stond in de lift naast een dame met borsten zo groot, ongelooflijk !


Ik stond naar haar borsten te kijken toen vroeg die vrouw heel lief : " Wil je eens op 1 duwen ?"


ja ge kent me hé, ik deed dat met alle plezier maar daarachter herinner ik mij niks meer !



Groeten van een herstellende Peter ;)

centauri167


raf

hahahah wel een goeie

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dieselfreak

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 10 januari 2015, 22:58:01 PM
Deze middag gaan winkelen en ik stond in de lift naast een dame met borsten zo groot, ongelooflijk !


Ik stond naar haar borsten te kijken toen vroeg die vrouw heel lief : " Wil je eens op 1 duwen ?"


ja ge kent me hé, ik deed dat met alle plezier maar daarachter herinner ik mij niks meer !






Groeten van een herstellende Peter ;)




Laat mij raden: ne goeie dzjoef op joe mulle gehad zeker? Enfin, een kermis is een geseling waard.

MC

HYA

Dank u Marc, Jean, Evan, Jelle, Joannes, Philippe, Chris, Peter, Luc, Peter, Paul, ...

Inderdaad Marc, bloedverdunners ... Dank zij er heel snel bij te zijn wordt de blijvende schade mogelijks beperkt. Waar m'n pa zondagnacht nog pakweg op 10% van zijn spraakvermogen zat was dat dinsdag al 75% en nu nog wat meer. De verlamming aan z'n rechterhand en de lichte verwardheid baren me echter meer zorgen. Een lange revalidatie zal zijn deel zijn.
Maar al bij al, het had veel slechter kunnen aflopen. God zij dank (als die er al wat mee te maken had).


Dan toch vandaag maar weer begonnen de module te bekabelen ...



Opgelet Peter, in een lift zijn sommige knoppen enkel voor de mekaniekers bedoeld! ;)

raf

sterkte met de revalidatie want inderdaad het gaat iets worden van langen adem
hier bij ons in het dorp op pak 60 inwoners reeds een 5 tal met hersenbloeding en overlaatst nog iemand met een bloed klonter
rustig wonen is het hier wel maar 1 op 10 met zulk medische probleem ????

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

marc goovaerts

Sterkte. Het is een loterij. Mijn overbuur mocht na twee aanvallen pas na een half jaar terug naar huis, sukkelt nog altijd en zal waarschijnlijk nooit meer kunnen werken. Zelf werd ik behandeld voor pancreas vermits die mee-reageerde. Pas na drie maanden onderzoek naar de reden waarom ik bleef duizelen, kwamen ze er na een scan op uit dat ik waarschijnlijk een bloedklonter gehad heb en dat aan de linkerzijde een stuk ter grootte van een okkernoot in de hersenen afgestorven is. Waarvoor die gediend heeft is me nog altijd een raadsel. Ik ben/doe even raar als ervoor. Alleen wat minder sereen geworden. Ook blokken gaat precies wat minder als vroeger, maar dat kan ook enkel de ouderdom zijn.

Het wordt dus geduldig afwachten welk lotje hij getrokken heeft...

Huugooke

Bezig met het nalatenschap formulier in te vullen. En zeggen dat wij buiten de bankrekening niets hadden. Dat moet toch eenvoudiger kunnen.
En zie ik dat ik voor de komende belastingbrief ook nog de nodige administratieve rompslomp zal mogen meemaken.
Ne mens heeft nog geen miserie genoeg

loebaske

oooo dat is normaal bij de staat, letterlijk en figuurlijk.... de eene zijn dood is voor de staat hun dikke broodwinst...ze trekken zich geene zak aan, als er maar geld te rapen valt.
Zou dat ook zo zijn bij die klote ministers die dood zijn....hmmmm daar moet veel geld te rapen zijn, of just de die kenne ze niet bij hun dood  >:( >:( >:( >:(

Johnnytrein

Hugooke, er was ooit van testaankoop een boekje hoe je dat juist moet en mag invullen, ik heb dat boekje helaas niet zelf, ik mocht dat van mijn verzekerings agent raadplegen, misschien eens informeren bij de jouwe.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

raf

zwijg me der van want de laatste jaren te dikwijls mogen mee maken
ik stelde eens de vraag waarom in keulen die mensen die in 2021 ontslagen zouden worden nu reeds wisten wat ze gingen uitbetaald krijgen
en wij op foerd eind december verleden jaar tot nu toe nog niets met zekerheid weten
kreeg ik als antwoord dat de duitse belastingen veel eenvoudiger waren en daar kon ik het mee doen

waarom moet het dan hier in den belziek dan zo moeilijk zijn ????
gewoon weg om de hele zaak te kunnen beduvelen meer niet

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

deze middag 4 recup gepakt, mijn vrouw werd vandaag 50 , net thuis gekomen werd ik zo  zo ziek als een hond, had nog bos bloemen mee, maar voor de rest met hevige maagpijn en onpasselijkheid thuis kunnen blijven (etentje zal voor later zijn !)

Groeten Peter ;)

PS had misschien beter blijven werken !  ;)

Chrisrail

#792
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Steam.N

Citaat van: Chrisrail op 16 januari 2015, 15:11:46 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 15 januari 2015, 22:04:18 PM
deze middag 4 recup gepakt, mijn vrouw werd vandaag 50 , net thuis gekomen werd ik zo  zo ziek als een hond, had nog bos bloemen mee, maar voor de rest met hevige maagpijn en onpasselijkheid thuis kunnen blijven (etentje zal voor later zijn !)
PS had misschien beter blijven werken !  ;)
't Was misschien een allergische reactie van te werken.  ;D ;D ;D  ;)

Inderdaad: erg gevaarlijk als je dat niet gewend bent ...  ;D ;D ;D
Sterkte, Peter: stilletjes aan beginnen, telkens wat meer proberen, tot je aan écht werken gewend bent  ::)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

leuke vrienden zijn jullie, ne mens was hier zo ziek als ne hond en jullie gaan er een beetje mee lachen ! :-\

Gelukkig is nu toch iets beter, denk dat het een virus was die het gehele gezin al een beetje getroffen heeft met mezelf als grootste slachtoffer !

Groeten Peter ;)