Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Sattrickske

Citaat van: conducteur op 23 november 2014, 15:31:01 PM
Geen idee wat er zou gebeuren als m'n voorraad niet-smd weerstanden (ook zo'n 5000) het zou begeven... vrees dat ik niet zo'n geduld heb...
Voor een 15-20€, nieuwe kits bestellen?  Duurt wel effe tegen die hier zijn...

Michael

Net telefoontje gehad van de garage, problemen met de ontsteking en de turbo, geraamde kosten 800 €, domme dus voorlopig geen AM 75, zal eerst maar weer eens moeten sparen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

janieburton

Citaat van: Michael op 24 november 2014, 14:59:24 PM
Net telefoontje gehad van de garage, problemen met de ontsteking en de turbo, geraamde kosten 800 €, domme dus voorlopig geen AM 75, zal eerst maar weer eens moeten sparen.

Een AM75 en alles met de fiets of het openbaar vervoer doen ;)
 

Stieven76

Keelpijn, hoofdpijn, moe.. Allemaal gevolgen van slechte en onderbroken nachtrust  :'(
Maar als de bolleke dan naar je lacht neem je dat er maar bij hé  ;)
Het wordt alleszins een lange dag op het werk.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Stieven76 op 25 november 2014, 09:15:28 AM
Keelpijn, hoofdpijn, moe.. Allemaal gevolgen van slechte en onderbroken nachtrust  :'(
Maar als de bolleke dan naar je lacht neem je dat er maar bij hé  ;)
Het wordt alleszins een lange dag op het werk.
vanavond niet schat ? zou je dan denken ! :-\ ;D
Groeten Peter ;)

marc goovaerts


Doornroosje

Hier ook slapeloze nachten. 2 van onze 3 kindjes (8mnd en 3 jaar oud) hebben mond- en klauwzeer. En nu de ouders dus slaaptekort. Hopelijk krijgt nummer 3 het niet....

Stieven76

Citaat van: Doornroosje op 25 november 2014, 13:40:59 PM
Hier ook slapeloze nachten. 2 van onze 3 kindjes (8mnd en 3 jaar oud) hebben mond- en klauwzeer. En nu de ouders dus slaaptekort. Hopelijk krijgt nummer 3 het niet....

Heb ik eens moeten opzoeken, dacht dat het alleen bij dieren voorkwam  ;) Blijkbaar dus niet. Ziet er niet echt aangenaam uit...
Veel sterkte ook :)

dani

verdoemme toch, nu heb ik te veel belastingen betaal vorig jaar en duurt het nog 2 maand eer ik dat terug krijg !  (gisteren de brief gekregen, einde januari pas mijn centen terug).

Ze zullen er intussen nog wel wat interest op pakken.  Maar eind januarie is 't feest ;-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Sattrickske

Citaat van: dani op 25 november 2014, 17:30:37 PM
verdoemme toch, nu heb ik te veel belastingen betaal vorig jaar en duurt het nog 2 maand eer ik dat terug krijg !  (gisteren de brief gekregen, einde januari pas mijn centen terug).

Ze zullen er intussen nog wel wat interest op pakken.  Maar eind januarie is 't feest ;-)
Hier van ' t zelfde, maar heb de brief vorige maand al gehad.  En ik mag ook wachten tot eind januari... :'(

Rangeerduivel

2 maand is de vaste gewoonte bij de belastingen.
Ik heb ooit eens per vergissing 2000€ gestort op de rek. van de belastingen
Heb daar direkt voor gebeld en ze hadden de vergissing opgemerkt.
Geen probleem meneer,u krijgt uw geld terug gestort....binnen 2 maand! >:( >:(

;)

janieburton

Je vergeet ook als je moet bij betalen dat je ook 2 maand de tijd hebt om te betalen
 

SuSke

Citaat van: Rangeerduivel op 25 november 2014, 23:44:00 PM
2 maand is de vaste gewoonte bij de belastingen.
Ik heb ooit eens per vergissing 2000€ gestort op de rek. van de belastingen
Heb daar direkt voor gebeld en ze hadden de vergissing opgemerkt.
Geen probleem meneer,u krijgt uw geld terug gestort....binnen 2 maand! >:( >:(

;)

Ge moet dat rekeningnummer nu ook niet tussen uw favorieten zetten hé  ;)

Voor de rest ben ik nog "wachtende"
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dani

Citaat van: Sattrickske op 25 november 2014, 20:08:37 PM
Hier van ' t zelfde, maar heb de brief vorige maand al gehad.  En ik mag ook wachten tot eind januari... :'(
Dat snap ik niet, Patrick.   Als je bericht gehad hebt in oktober, dan krijg je je centen in december !

Er staat altijd :    "Op het einde van de 2de maand volgend op deze berichtgeving",  ongeacht wanneer in de maand je je bericht krijgt.
Dus van 1 tot 31 oktober wil dat zeggen  "einde december" je centen terug.  Of is er een speciale clausule bij jou ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Sattrickske

Niet dat ik weet, maar was vorig jaar ook zo.  Brief gekregen in september, centen gezien in januari...
Deze keer brief in oktober, dus ik vermoed weer in januari.  Soit, 'k ga er niet van wakker liggen, 'k weet da 'k centen terug krijg, wanneer zien we dan wel.  Van de interest ga 'k niet wakker liggen (is toch maar peanuts die interest)...