Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Johnnytrein

Johan, voor die mensen hebben ze een speciale naam...... hoe is die ook weer......
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Havoc

Helpt niet want ik werk op de machine met de uitlezing van de assen...

Yep, lompe boeren die te stom zijn om dood te doen. Soms ook steenezels. Ik weet het.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

Citaat van: Havoc op 02 november 2014, 12:41:47 PMMoet dringend een pc en scherm in mijn werkplaatsje hebben om plannen te kunnen raadplegen ipv altijd naar boven te moeten

Of een klein laptopje op een draadloos netwerk ... en dat kan je dan ook op andere plaatsen gebruiken  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Huugooke


Havoc

Citaat van: Gerolf op 03 november 2014, 09:31:08 AM
Citaat van: Havoc op 02 november 2014, 12:41:47 PMMoet dringend een pc en scherm in mijn werkplaatsje hebben om plannen te kunnen raadplegen ipv altijd naar boven te moeten

Of een klein laptopje op een draadloos netwerk ... en dat kan je dan ook op andere plaatsen gebruiken  ;)

Vermits ik op mijn scherm van 27" nog het verschil niet zie tussen 25mm en 35mm zal het iets meer dan een laptopje moeten zijn....
Met vakantie voor onbepaalde duur.

SuSke

Citaat van: Havoc op 03 november 2014, 22:23:07 PM
Citaat van: Gerolf op 03 november 2014, 09:31:08 AM
Citaat van: Havoc op 02 november 2014, 12:41:47 PMMoet dringend een pc en scherm in mijn werkplaatsje hebben om plannen te kunnen raadplegen ipv altijd naar boven te moeten

Of een klein laptopje op een draadloos netwerk ... en dat kan je dan ook op andere plaatsen gebruiken  ;)

Vermits ik op mijn scherm van 27" nog het verschil niet zie tussen 25mm en 35mm zal het iets meer dan een laptopje moeten zijn....

Een bril ??  8) :-X
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter


Havoc

Ja, met glazen... Eentje voor ver te zien en eentje speciaal voor de pc. Heeft genoeg gekost maar helpen doet het niet echt.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

soms helpt het ze(de glazen) netjes maken ook al eens!  ;D

Huugooke

En nu is onze goudvis ook nog gestorven! :(
Veel "klap" hebt ge er niet aan, maar het is toch wat leven in huis.
En mijn vrouw was er zo aan gehecht.

dani

lay-offs in IT in de U.S.    In 1 dag tijd  een flink aantal collega's verloren,  2 mensn uit mijn eigen team weg, en mijn baas ook verdwenen.      Mij hebben ze verzekerd dat ik "safe" zit, maar verdomme 't is toch een flinke opdoffer.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Dirkh

Citaat van: dani op 07 november 2014, 16:28:42 PM
lay-offs in IT in de U.S.    In 1 dag tijd  een flink aantal collega's verloren,  2 mensn uit mijn eigen team weg, en mijn baas ook verdwenen.      Mij hebben ze verzekerd dat ik "safe" zit, maar verdomme 't is toch een flinke opdoffer.

Ken dat safe zitten, 4 jaar geleden kon ik op brugpensioen (50+ regeling), maar heb het niet gedaan omdat ik me nog te jong voelde. Ik werd toen ook verzekerd dat er voor mij geen probleem was tot 2 jaar geleden plots was ik niet meer nodig, gevolg ontslag, deze keer zonder brugpensioen omdat ik net een jaartje te jong was voor de nieuwe regeling. Dan vloekt ge hoor.

dani

inderdaad, "safe" is heel relatief, het kan even goed zijn dat ze mij volgende week of maand ook niet meer nodig hebben.

Maar dat zie ik dan wel, ik ga toch proberen er niet te veel slaap om te verliezen.  (al is dat moeilijk, ik ben immers geen machine maar een mens, een  "people-person")
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Dirkh

Citaat van: dani op 07 november 2014, 16:42:52 PM
Maar dat zie ik dan wel, ik ga toch proberen er niet te veel slaap om te verliezen.  (al is dat moeilijk, ik ben immers geen machine maar een mens, een  "people-person")

Dat moogt ge zeker niet doen er uw slaap om verliezen, heb ik ook nooit gedaan.
We zullen wel zien of er nog ooit iets uit de bus valt en verder nu meer tijd voor de hobby  ;)