Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Chrisrail

#420
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

OlivierV

Het is niet prettig om te horen Peter, sterkte toegewenst.

Hopelijk voor hem kan hij de periode die hem nog rest zo aangenaam en geliefd mogelijk doorbrengen en daar zullen jullie wel voor zorgen, daar ben ik van overtuigd!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

vandaag even geweest, zelf is hij er niet over begonnen, ik zei morgen de dokter te zien met zus, hij mocht er bij zijn maar hij zei : " waarom moet ik daar bij zijn, maakt het spreken met de dokter iets gemakkelijker !

Hij schijn van elk moment te profiteren en je zag dat hij het gezelschap van de kleinkinderen best leuk vond !

Nam zijn correspondentie door  alsof er niks aan de hand was !

Morgen weten we meer

Groeten Peter

OlivierV

Ik krijg stevig genoeg van die herexamens, mijn koppeken wilt gewoon niet meer mee. vanaf het begin van de vakantie leren, allemaal goed en wel, maar tegen het laatste herexamen zijt ge der toch precies aan voor de moeite.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bollen neus

Citaat van: OlivierV op 05 september 2014, 14:55:33 PM
Ik krijg stevig genoeg van die herexamens, mijn koppeken wilt gewoon niet meer mee. vanaf het begin van de vakantie leren, allemaal goed en wel, maar tegen het laatste herexamen zijt ge der toch precies aan voor de moeite.

Een "koppeke" hangt tussen de benen bij een jongen/man maar een mens heeft een hoofd. Terug naar school extra leske Nederlands nemen.
Den Eric.

Stieven76

Citaat van: bollen neus op 05 september 2014, 16:18:15 PM
Citaat van: OlivierV op 05 september 2014, 14:55:33 PM
Ik krijg stevig genoeg van die herexamens, mijn koppeken wilt gewoon niet meer mee. vanaf het begin van de vakantie leren, allemaal goed en wel, maar tegen het laatste herexamen zijt ge der toch precies aan voor de moeite.

Een "koppeke" hangt tussen de benen bij een jongen/man maar een mens heeft een hoofd. Terug naar school extra leske Nederlands nemen.
Den Eric.

De jongen heeft het al druk genoeg met zijn herexamens en jij zou hem nog extra werk geven..  ;D ;D

Chrisrail

#426
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Havoc

Dat komt ervan als ge meer met uw "koppeke" denkt. :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

Citaat van: Chrisrail op 05 september 2014, 18:30:40 PM
Citaat van: OlivierV op 05 september 2014, 14:55:33 PM
Ik krijg stevig genoeg van die herexamens

Misschien in 't vervolg een beetje meer studeren tijdens het jaar in plaats van altijd naar de bakker te lopen. :-\  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

;)
Juni viel echter goed mee, maar januari was niet zo'n goede examenreeks.

Veel naar de bakker lopen moet ik toch niet doen. Veel naar enkele kilometers verder dat wel.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Chrisrail

#429
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

OlivierV

#430
Citaat van: Chrisrail op 06 september 2014, 11:20:43 AM
Citaat van: OlivierV op 05 september 2014, 19:50:45 PM
Veel naar de bakker lopen moet ik toch niet doen.

Ik dacht toch gehoord te hebben dat ge vorig schooljaar vaste klant was in een bepaalde bakkerij. :-\ :o

En dat nie was voor wat er daar te koop was!!!!!! ;D ;D ;D ;D

;)
Ben daar nog altijd vaste klant, ne mens moet een backup hebben he.

ps, vandaag echt een k*kexamen gemaakt, mijn darmflora is er zelfs niet goed van om het zo te zeggen. :D
Theorie lukte wel want was vroeger opgestaan omdat nog eens extra te herhalen deze ochtend maar het labo was echt desastreus. Lukte voor geen meter, assembler is nu ook niet mijn meest favoriete programmeertaal.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

janieburton

Citaat van: OlivierV op 06 september 2014, 12:48:53 PM
Ben daar nog altijd vaste klant, ne mens moet een backup hebben he.


Geen goed idee, (jonge)dames houden niet van een "backup" en de "backup" wil  geen "backup zijn(2de keus) maar nummer 1 zijn. ;)
 

Steam.N

Citaat van: OlivierV op 06 september 2014, 12:48:53 PM
... Ben daar nog altijd vaste klant, ne mens moet een backup hebben he. ...

Vreemd concept ...  :-\
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

OlivierV

Citaat van: janieburton op 07 september 2014, 00:41:59 AM
Citaat van: OlivierV op 06 september 2014, 12:48:53 PM
Ben daar nog altijd vaste klant, ne mens moet een backup hebben he.


Geen goed idee, (jonge)dames houden niet van een "backup" en de "backup" wil  geen "backup zijn(2de keus) maar nummer 1 zijn. ;)
Dat klopt, ik heb ook geen backup plan, geen idee waar ik dat haalde, soms maken mijn hersenen rare kronkels. Een backup heb ik trouwens niet nodig, er is er maar eentje die het zich kan permitteren om de nummer 1 uit te hangen en die doet dat goed.

Citaat van: Steam.N op 07 september 2014, 01:56:02 AM
Citaat van: OlivierV op 06 september 2014, 12:48:53 PM
... Ben daar nog altijd vaste klant, ne mens moet een backup hebben he. ...

Vreemd concept ...  :-\

Zie bovenstaand. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

@SteamN met eenvoudige woorden zo te omschrijven,  8) Olivier vrijt serieus maar mocht het niet lukken dan zou hij kunnen terugvallen op een bevallig bakkerinneke(backup) ;D Hoewel hij dat nu probeert van hem af te schrijven (rare kronkels want hersenen heeft die niet ! ;D)

groeten Peter ;)