Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

railtravelmanager

Dani, een goede nachtrust misschien een pilleken doet wonderen  ;)
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

conducteur

Citaat van: Geert op 02 september 2014, 08:39:55 AM
Citaat van: conducteur op 01 september 2014, 23:36:33 PM
Dedju toch dat die geen interne oscillator hebben, en ik geen plaats op het kleine printje heb voorzien (en er is ook geen plaats, denk ik). Daar gaat mijn plan om die eens nuttig te gebruiken.

Je kan toch met een RC kring werken, weliswaar beperkt in nauwkeurigheid.

Geert
Zou dat voldoende zijn voor mijn decoder-expiriment?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Metpetergaathetbeter

#407
ondertss. een klein beetje nieuws, vader kon niet verder onderzocht worden wegens problemen met de nieren, tumor is in ieder geval uitgezaaid in de longen, waarschijnelijk verder,al eens onderzocht en geopereerd worden aan de prostaat, donderdag afspraak met de dokter, die vandaag met vader een gesprek had nu hij nog helder is, zal zijn wensen kenbaar gemaakt hebben.
Vandaag zou ook iemand van de palliatieve langs geweest zijn maar die zouden morgen terug komen daar vader bezoek had, dus dat is niet direct echt goed nieuws.
Donderdag gesprek met de dokter wat er te gebeuren valt(of moet ik zeggen wat er in onze nek geworpen wordt) ik hou alvast mijn hart vast, maar kon vandaag niet gaan wegens werken.
Mijn zus was er wel en mijn vader zei op zeker moment dat alles goed ging maar de verpleegster haar gezicht sprak boekdelen! Ik hoop alvast morgen ook al een beetje wijzer te worden !

Groeten Peter ;)

Bolje

Peter, geen goed nieuws.
Veel sterkte voor jou en je familie.
Vele groeten,
Ronald

MickeyMouse

Peter, sterkte voor jou en de ganse familie!!

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 02 september 2014, 21:38:38 PM
Niet leuk...  :( :-[

vader zei aan mede-patient dat hij hoopte snel heen te gaan, omdat zijn kinderen oud,wijs en verstandig genoeg zijn om hun plan te trekken, misschien iets nogal cru gezegd voor iets waar helaas veel waarheid inzit ! Ik hoop als het dan heel slecht gaat dat het niet te lang hoeft te duren, want wij liepen na 3 jaar problemen met moeder al op de toppen van ons tenen en ik gevoel dat gewoon dat ik eigenlijk niet zo veel meer kan verdragen !
Peter ;)

janieburton

 

dani

dan lijken onze problemen ineens weer zo pietluttig als je hier mee geconfronteerd wordt... sterkte !!!!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Gerolf

Je vader is een wijs man, Peter. Hij houdt zich sterk voor jullie, maar weet dat zijn einde nadert.
Hopelijk wordt zijn laatste levensfase goed begeleid door de "professionals",
zodat jullie ruimte en kansen hebben voor elkaar. Sterkte voor iedereen !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Afscheid nemen doet altijd pijn. Ik hoop dan ook dat jullie steun kunnen vinden bij elkaar,
en in de wijze, en zeker ook liefdevolle woorden van je vader.
Met vriendelijke groeten
Peter

PietB

Amai Peter wat een rot bericht.
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 september 2014, 21:48:20 PM
Ik hoop als het dan heel slecht gaat dat het niet te lang hoeft te duren, want wij liepen na 3 jaar problemen met moeder al op de toppen van ons tenen en ik gevoel dat gewoon dat ik eigenlijk niet zo veel meer kan verdragen !
Ik wens jullie veel sterkte en wijsheid toe.

grt Piet.

Steam.N

Peter, het is als kiezen tussen de pest en colera:
je wil je vader zo lang mogelijk bij je houden en genieten van zijn aanwezigheid, maar je wil niet dat hij afziet en aftakelt ...
Elke keuze zal slecht aanvoelen.

Ik wens je veel sterkte, en nog veel goeie momenten met je vader
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

just4fun

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 september 2014, 21:48:20 PM
... ik gevoel dat gewoon dat ik eigenlijk niet zo veel meer kan verdragen !
Ik ken dat gevoel en als 't moet, merk je dat er toch nog "wat rek" op zit.
Steun vind je bij een erg goede vriend en dichtbije familie.
En er af en toe, al is het heel kort, er even tussenuit (met die erg goede vriend of familie, 1 glas wijn op een terras kan wonderen doen).
Niet om "erover te praten", gewoon om dat samenzijn even te voelen.
Veel sterkte!
Paul

Huugooke

Ik ken dat gevoel, even "ontsnappen" doet goed, maar de harde werkelijkheid gaat niet weg. Die machteloosheid, dat is het ergste.