Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

dani

Hugo, probeer het vlgende :

1.  druk de linker  CTRL toets in en hou die vast
2 draai nu het scroll wieltje van je muis OMHOOG


tadaaaa....


(sorry, even grote tekst, want ja, anders kan je het mss ni meer lezen)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Michiel

Afhankelijk van het systeem en programmatuur. Ctrl + en Ctrl - willen soms ook helpen bij het vergroten en verkleinen van de tekst op het scherm.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Huugooke

Mersie mannen! Werkt alletwee. Dat komt er van als de linkerhand niet weet wat de rechterhand doet!
Gelukkig, want mijnen bril was al aan't verslijten.

Gerolf

Mijne "dedju" is al een dikke week oud, maar nu geraakt het eindelijk opgelost:
Oorzaak: diefstal van mijn laptopje (Acer One)
Gevolg: nieuw toestel (overgekocht - quasi nieuw zelfde type)
Maar: beveiligd, Windows 8, ... bijna niet in te geraken
Van iemand Windows 7 gekregen, maar zonder DVD-speler in de Acer One niet te installeren
Externe USB-DVD-speler gekocht, bios aangepast, ...

Enfin... Windows 7 staat er intussen op, Office 2007 ook, Corel X6 zo dadelijk ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Zeker niet fijn Gerolf.
Hopelijk al je bestanden op dat kleine ding toch terug te vinden op een back-up.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

Kan je begrijpen Gerolf. Heb ook verschillende avonden besteed om de laptop van een buurman van W8 naar W7 om te zetten. Grootste probleem was alle drivers te vinden met 0 support van de fabrikant (HP).
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

Data is gelukkig geen probleem - het is slechts enkele (werk-)uurtjes na een synchronisatie gebeurd.
Maar de verloren tijd ... zaken bijeenzoeken ... her-installeren ... maar het gaat nu tenminste vooruit  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Huugooke

Wat me wel opviel: "dingen" de in W7 niet werkten, of slecht, doen het in W8 plots wel!
Steun van de fabrikant is soms ver te zoeken, inderdaad.

Havoc

Citaat van: Huugooke op 17 juni 2014, 16:41:56 PM
Wat me wel opviel: "dingen" de in W7 niet werkten, of slecht, doen het in W8 plots wel!
Steun van de fabrikant is soms ver te zoeken, inderdaad.

Ben je zeker dat je W7 en W8 niet omgewisseld hebt?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Citaat van: Havoc op 17 juni 2014, 20:14:53 PM
Citaat van: Huugooke op 17 juni 2014, 16:41:56 PM
Wat me wel opviel: "dingen" de in W7 niet werkten, of slecht, doen het in W8 plots wel!
Steun van de fabrikant is soms ver te zoeken, inderdaad.

Ben je zeker dat je W7 en W8 niet omgewisseld hebt?

Ik was zo verbaasd als jij!

dani

#235


Een hele fijne manier om de zomervakantie in te zetten toch.   

Gewist. 
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

mivc057

Ik versta je frustraties Dani maar het is spijtig dat enkel modelspoorders deze gaan lezen en niet je F.... of Tr.. van een Ex. ;)

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

leuk is anders, ook een soortgelijk iets tegengekomen en hier zijn geen sprookjesfiguren of synoniemen(van die sprookjesfiguur) aan te pas gekomen,hoe erg je bent niet alleen ! >:( :( :-\
Groeten Peter ;)

dani

Ach fuck it allemaal !

Check eBay binnenkort
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.