Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Metpetergaathetbeter

Michiel, innige deelneming met het overlijden oom, inderdaad hoe ouder hoe direkter dit je treft, niet dat ik daarmee veel bezig ben maar het wegvallen van leeftijdgenoten en jongere mensen doet je toch al eens denken over (dingen in )het leven !
Peter

Michael

Nen helen grote dedju
Vandaag een week geleden dat ik te horen kreeg dat de dochter (16 jaar) van een collega er voor gekozen heeft om uit het leven te stappen. Zelf heb ik een dochter van 15 en dit houd mij al de hele week bezig, ik kan me niet voorstellen hoe ik zonder haar verder zou moeten.
Verschrikkelijk er zijn geen woorden voor, ik wens mijn collega, z'n vrouw en zoon van 14 alle sterkte toe.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

inderdaad heel erg, 't is niet te vatten dat zo'n jonge mensen kiezen om uit het leven te stappen, ik zeg altijd tegen de zonen net iets ouder en niet iets jonger dan je dochter, is er iets praat erover, misschien zullen we wel kwaad zijn maar als je er niet over praat dan pas zullen we boos zijn !

groeten Peter ;)


Steam.N

De schrik van elk ouder ...
Dikwijls dat wát je hen ook vertelt, niets doordringt.
En dan zit je daar, machteloos, vol schuldgevoelens, zonder antwoorden op je vele vragen ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Stieven76

Goh, innige deelneming allemaal.

Bij mij is het wat luchtiger  ;D Na 2 kinderen besloten dat het genoeg geweest is en vandaag dan aan mannelijke geboortebeperking laten doen.
De operatie zelf was niets, maar nu voel ik het toch wel. Feels like a horse kick in the balls  ;D  :o

marc goovaerts

Sterkte Stieven. Hopelijk gaat het gauw voorbij. Verzorg het zaakje wel, want een neef heeft er na dito procedure een ontsteking op gekregen. En dan wordt het pas écht erg.

Gerolf

Een kind moeten afgeven lijkt me zowat het ergste wat je kan overkomen.
En dan nog op zo'n manier ...

@ Stieven: De horse-kick klachten heb ik vaker gehoord. Zelf heb ik destijds blijkbaar geluk gehad - geen enkele hinder achteraf.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Vreselijk is het, om je kind te verliezen. En dikwijls zijn er signalen, maar deze worden maar pas duidelijk na het verlies. Je zoekt dan als ouder de schuld bij jezelf, om blind te zijn geweest. Ik heb mijn enige broer verloren op deze manier. Het was 1993. Hij maakte er een eind aan. Hij had als jonge twintig al langer aangekondigd dat hij het niet verdroeg om oud te worden... 30 is oud, en dat wou hij niet worden. Hij ontnam zich het leven op 29 jaar en 10 maanden. Mijn ouders hebben vele jaren lang het verlies niet kunnen verwerken en accepteren. Nu nog is het een erg geladen onderwerp.

Ik ben zelf ook bang, voor mijn kleine Sarah. Ik leef elke dag met haar, ze is jong en gezond. Maar het idee alleen al... het blijft hangen, en je draagt het een levenlang mee.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Metpetergaathetbeter

ik denk persoonlijk als die tekenen er al zijn dat je vaak (en helaas) net te laat bent, vaak staat hun besluit vaak al vast,misschien nog uitstel maar vaak komt die niet te begrijpen stap er dan toch !
groeten Peter ;)

Steam.N

Goed nieuws:  Ik geraak terug op mijn Hotmail account.
Enkele dagen geleden een berichtje kunnen sturen naar Microsoft, en daarop een bevestiging gekregen.
Daarnet was de probleem-ticket plots verdwenen.
Daarom even geprobeerd in Hotmail te geraken: geen probleem.  Vlekkeloos.

Dus direct de contacten overgepompt naar mijn nieuwe email omgeving.
Lukte perfect.

Nu uitzoeken hoe ik mijn vele berichten kan overpompen ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michael

Jean, ben blij dat het gelukt is, MS heeft zoveel deurtjes, meer dan de loods van Michiel.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michael

Citaat van: Michiel op 22 mei 2014, 10:06:49 AM
Vreselijk is het, om je kind te verliezen. En dikwijls zijn er signalen, maar deze worden maar pas duidelijk na het verlies. Je zoekt dan als ouder de schuld bij jezelf, om blind te zijn geweest. Ik heb mijn enige broer verloren op deze manier. Het was 1993. Hij maakte er een eind aan. Hij had als jonge twintig al langer aangekondigd dat hij het niet verdroeg om oud te worden... 30 is oud, en dat wou hij niet worden. Hij ontnam zich het leven op 29 jaar en 10 maanden. Mijn ouders hebben vele jaren lang het verlies niet kunnen verwerken en accepteren. Nu nog is het een erg geladen onderwerp.

Ik ben zelf ook bang, voor mijn kleine Sarah. Ik leef elke dag met haar, ze is jong en gezond. Maar het idee alleen al... het blijft hangen, en je draagt het een levenlang mee.

Michiel als ik dit lees lopen de koude rillingen over men rug.

Wat er precies gebeurd is met de dochter van m'n collega ga ik hier niet uit de deken doen puur uit respect voor de familie, maar reken maar dat zij alles gedaan hebben om dit te voorkomen, helaas kan je niet altijd bij je kinderen zijn en naarmate ze groter (ouder) worden moet je ze ook leren loslaten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Steam.N

 ;D ;D  ;D

Nu nog zien hoe ik mail oude mails kan overpompen ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Opa-Bullcat

Ik zou bijna zeggen doorsturen naar je nieuwe email adres als ze echt belangrijk zijn, oja en vooral niet uitloggen, je weet maar nooit he.

Michael

Morgen helaas geen Halver  (spoorI) voor mij.... Met dank aan...... verder maar geen ruzie maken.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154