Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

conducteur

Huur wat hosting, om al je foto's op te zetten, maak een website rond je creaties en doorgaans heb je wel nog enkele e-mailadressen in je pakket zitten dat je mag instellen ;)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Steam.N

Is gebeurd, Rian.
Nieuw email adres ingegeven op mijn forum profiel.

Merde is dat al mijn contacten riebedebie zijn, en veel berichten belangrijk waren ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts

Da's inderdaad het rottigste. Vooral diegene die je niet veel gebruikte en dus ook niet meer terugvind.
Nog erger: alle mails die je ivm met bv een echtscheidingsprocedure verstuurd/ontvangen hebt...

Steam.N

Citaat van: marc goovaerts op 18 mei 2014, 21:06:16 PM
... alle mails die je ivm met bv een echtscheidingsprocedure verstuurd/ontvangen hebt...

Gelukkig ben ik niet door dergelijke hel gegaan, maar er zijn andere dingen die voor mij nog erg belangrijk waren ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet gelukkig mee bent
Hopelijk gaat het om een tijdelijke storing, en is alles niet echt foetsie
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Een van de redenen dat ik alle mails steeds naar mijn pc thuis haal met pop3. Die webmail kunnen ze steken waar ik denk. Heb zo'n 60000 emails (alles sinds 2003 (behalve duidelijke reclame)) staan en dat is amper 2GB. Gewoon de miserie niet waard. Je vindt zelfs geen usb sleutels meer die zo klein zijn.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Michael

Citaat van: Steam.N op 18 mei 2014, 20:49:28 PM
Is gebeurd, Rian.
Nieuw email adres ingegeven op mijn forum profiel.

Merde is dat al mijn contacten riebedebie zijn, en veel berichten belangrijk waren ...

Jean ik heb je een bericht gestuurd via het forum, mogelijk valt er toch nog wat te redden.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Steam.N

Michaël, hartelijk dank voor de tip.
Resultaat: Microsoft gaat me op 18 juni account informatie sturen ... naar het email adres dat al ja...ren disabled is ...
Dus voorlopig nog geen beterschap.

Mijn hoop is nog niet vervlogen, maar mijn beslissing om van Hotmail te vertrekken blijft.
Email adres is gewijzigd (en aangepast aan forum-profiel).
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Jean, is het heraanmaken of activeren van je oude email account geen optie? Als de provider nog bestaat is dat misschien een mogelijkheid?

Bij Microsoft kom je niet door hun 38-voudige omwalling met automatische antwoord-systemen die je steeds weer het zelfde bosje insturen. Zou je een hotmail-technieker kunnen bereiken, dan had het snel geregeld kunnen zijn geweest. Maar dienstverleing is niet Microsoft's beste kant. Hetzelfde soort gezever heb je met hun licentie-systeem. Hotmail is inderdaad niet (meer) de beste keuze kwa email-provider. Succes met je kalvarietocht. Hopelijk kom je toch nog aan je gegevens.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Oud account kan niet meer worden geactiveerd.
Was een adres dat door werkgevel werd uitgegeven.
Sindsdien werden we overgenomen, en internet domein geblokkeerd, alle accounts omgezet naar nieuw domeinm oude geblokkeerd.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Een goedkoop hostingaccount aangaan, en de DNS naam van je oude bedrijf proberen te openen op je eigen naam. Re-routing van alle verkeer komt in jouw mandje. Is dat geen optie?  ::)

Er zijn sites waar je kan testen of bepaalde domeinnamen beschikbaar zijn... hint hint
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Citaat van: Michiel op 19 mei 2014, 09:31:44 AM
Een goedkoop hostingaccount aangaan, en de DNS naam van je oude bedrijf proberen te openen op je eigen naam ...

Domein nog altijd geblokkeerd door bedrijf.  Dus geen optie.
Ondertussen dankzij Michaël de mogelijkheid gevonden om tóch een bericht te sturen naar Microsoft, ivm verouderd email adres.
Hopelijk binnen 24 uurtjes een antwoord ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michael

Ach Microsoft moet je om de tuin leiden, je maakt niet 1 maar 2 hotmail accounts aan ( tegen woordig zijn het outlook accounts), welke je naar mekaar laat verwijzen, handig is ook opm je gsm nummer daarbij te registreren.
Meestal moet je een verificatie code invoeren als je met je account vanaf een ander ip adres hebt gewerkt.
Hopelijk komt het goed met Jean z'n "oude" mail account.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Peter

Heb het een paar weken geleden ook gehad dat Outlook mijn account voor Pop-in en Pop-out vroeg.
Voor alle veiligheid even gebeld met Telenet (na een weekend) en het bleek bij meer mensen het geval te zijn.
Tijdens dat weekend kon ik gewoon verder mailen met mijn Webmail. Daar stonden dezelfde mailadressen ook in (ook de mails waar ik met Outlook toen niet aan kon)
Na account ingevuld te hebben (login is hetzelfde als mijn telenet en webmail account) funktioneerde alles terug normaal
Met vriendelijke groeten
Peter

Huugooke

Toch niet overgeschakeld op W 8.1 Jean?