Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Havoc

Ja, maar "wit" is geen kleur... ;)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

als je een auto of een salon koopt wel !

svvander

En als het over geld gaat ook!  ;D
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Alberke

Het probleem met tender aangedreven locomotieven is soms... de tender! Als de voorloopwielen van uw loc soms ontsporen, probeer dan in achteruit eens. Meestal geeft dit minder of geen problemen. De oorzaak is dat de tender, door de manier van koppelen, de loc een beetje omhoog duwt vooraan. Ook als de loc slecht contact maakt met de rails en dus de spanningsvoorziening te wensen overlaat, kan dit een oorzaak zijn; de tender kan dan de loc achteraan optillen. Kijk dus na of er voldoende verticale beweging is tussen de twee.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Havoc

Wat een rotweekend:
- pc om te scannen startte op maar wou geen toetsenbord herkennen. Halve dag mee zitten knoeien
- scnas trekken op geen z*k
- nu vind ik dat stuk van de rug van dat fototoestel niet meer
- ik versta geen bal van waarom die verlichting van de wagons niet wil werken
- waar is de rol dubbelzijdige tape nu weer naartoe

WAAR HEB IK MIJN VERSTAND GELATEN???????
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

laten rusten en wellicht vind je morgen alles terug.....herkenbaar al is het niet in die getale ;)

raf

Ok Johan dat is dus een shit dag Maar ik heb dit altijd .
Van boven naar beneden gaan om iets te halen en ??? wat doe ik hier beneden .
Aan iets bezig en opeens ??? waar heb ik de schroeven draaier gelaten .

Dus je bent niet alleen met dit probleem geloof me maar

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Citaat van: raf op 13 maart 2022, 16:44:31 PMVan boven naar beneden gaan om iets te halen en ??? wat doe ik hier beneden .

Och, dat tel ik zelfs niet mee. Vandaag 2x op en af naar het tweede voor de zeskant voor M6 bouten....
Met vakantie voor onbepaalde duur.

rgp

Heel het weekend in het water gevallen.
Sport is gezond zeggen ze.
Donderdag gaan fietsen, sinds vrijdag een keelontsteking, hoesten en een grieperig gevoel.
Mobv expo laten passeren en schoon binnengebleven
En nu nog altijd niet veel beter.
Dedju

Roland

Rangeerduivel

Troost je Roland, je bent niet alleen,
gisteren opgestaan met pijnlijke (stijve) nek, denkende zal morgen wel over zijn..
Ja vergeet het, is nu pas stijf! :'(

;)

raf

Deze morgen met zo een koppijntje opgestaan dat niet genoeg vervelend is om een tabletje te nemen .
Dan een van de vrienden stuurde een leuk deuntje (  https://www.youtube.com/watch?v=YfdLh0MHqKw&ab_channel=popcornsongcom    )waar je wel op moest mee bewegen en hopla koppijn weg.
Hate it or love it hahahahaha
Maar we kennen het wel allemaal

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

ook vrijdag wat verkouden geweest,echter 's anderdaag over !

Tja wellicht de fout van nagenoeg een anderhalf jaar rond te lopen  met een mondmasker op  en dus geen weerstand meer te hebben.

Enkele weken voor de 4de prik ook een Coronatest moeten ondergaan omdat men daaraan dacht. Ondanks de in oktober aanbevolen griepprik.

Was begonnen met (alsof 2 dolk)steken in de rug net onder de schouders, pijn vloeide naar onderen in de rug vervolgens richting maagstreek.

Ongemakkelijk lopen van de ruggepijn.....na dokters bezoek hoge koorts.....eigenlijk heb ik geen diagnose van mijn ziekte gehad enkel een eigen vermoeden en dat van de dokter "wellicht een begin van een soort griep(al dan niet in die griepcocktail die men elk jaar samenstelt) die nagenoeg 7 dagen duurde !"

3rail

Volgens mij gaat het met Peter niet zo beter. ;)

Sterkte allemaal.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Havoc

Pffft. Mijn dokter heeft me een nieuwe heup beloofd. Kan er niet aan doen maar ik heb zoiets van "steek me dan maar direct in de grond".
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rangeerduivel

Citaat van: Havoc op 21 maart 2022, 18:40:40 PM
Pffft. Mijn dokter heeft me een nieuwe heup beloofd. Kan er niet aan doen maar ik heb zoiets van "steek me dan maar direct in de grond".

Johan,
Ik ken een man die jaren met een stok en met zijn neus tegen de grond heeft gelopen ten gevolge van 2 versleten heupgewrichten,
Ik kwam hem laatst tegen en hij was nu 1,90m groot!
Naar het schijnt weegt de last van de operatie niet op tegen het voordeel dat ze je opbrengt...

;)