Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Michael

Dju, ja inmiddels al ruim een jaar in de ziekte wet, vanochtend bij de bedrijf arts geweest , vraagt mij het hemd van het lijf en besluit, meneer u behandeling is zo intensief en geestelijk belasten ook de komende 4 weken mag u nog geen arbeid verrichten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Dirky

Bovenop een "berg" wonen in de Vlaamse Ardennen heeft ook wat nadelen als een beetje teveel waait...

20220218_153825 by Dirky dyniMo, on Flickr

niemand gekwetst, zelfs Eunice niet. :-)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Citaat van: Michael op 18 februari 2022, 19:21:20 PM
Dju, ja inmiddels al ruim een jaar in de ziekte wet, vanochtend bij de bedrijf arts geweest , vraagt mij het hemd van het lijf en besluit, meneer u behandeling is zo intensief en geestelijk belasten ook de komende 4 weken mag u nog geen arbeid verrichten.
Beterschap, Michael.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Dat is pech hebben.
Hopelijk komt alles in orde
Met vriendelijke groeten
Peter

Johnnytrein

Ojee dat klinkt ernstig beterschap Michael.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Rangeerduivel

#4551
Citaat van: Dirky op 18 februari 2022, 20:16:44 PM
Bovenop een "berg" wonen in de Vlaamse Ardennen heeft ook wat nadelen als een beetje teveel waait...

Hoeft daarom niet in de Vlaamse Ardennen te zijn, Ik hou hier soms ook mijn hart vast al viel het tot nu toe wel mee, op een paar omgewaaide bomen na, al is er geen gevaar dat die op ons huis terecht komen.
Toch hebben we hier wel ook al een paar keer "windy weather" gehad hoor!
Al de rest is hier wel voorzien op stevig weer...en het paneel om water te verwarmen dmv zonlicht op het dak heeft een zeer stevige verankering
[/url]
....maar zeg nooit nooit.

;)

Peter

ichae,
Van ganser harte beterschap gewenst
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

Michael beterschap gewenst. Dirky Ondanks er geen persoonlijks schade is is het toch iets wat je liever niet tegenkomt met al dat natuurgeweld. is zo'n schade verhaalbaar op degene die ze heeft geplaatst of is het meteen iets allemaal voor de verzekering ?

ACFI

Michael,

kop op. Nu soms is beginnen met deeltijds werken ook een mogelijke terapie.

Dirky,

gelukkig geen gewonden. sterkte voor het papierwerk (of de e-forms).

ACFI

SirGresley

Juist een maand geleden geopereerd aan liesbreuk, slechts dagopname maar toch een aantal weken wat last.
En wat nog: kies begon te ambeteren dus naar tandarts. Blijkt dat mijn vorige tandarts maar 2 van de 3 wortelkanalen had gedaan. In één kanaal zat er nog een watje onder de vulling
!!
Wat een prutser zei mijn nieuwe tandarts. Toch een halfuur beziggeweest.
Nu heb ik sindsdien ontstekingspijn, antibiotica en een dikker gezicht aan de linkerkant!! En plezant om dan niet teveel kunnen slapen....
Maar ik heb toch nog 2 weken herstelverlof boven op de 3 vorige gekregen, wel nog van de liesbreuk.
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Havoc

Waar heb ik nu de potsleutel 5.5mm en de zeskant 2.5mm nu ver****** weer gelegd? Ik heb er meerdere van in huis maar uiteraard geen enkele te vinden. Zijn waarschijnlijk met de rolmeter en de kruisschroevendraaier op zwier.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

SuSke

Straks vindt ge ze terug Johan, allemaal zwaar in de olie. ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

raf

Johan waarom klinkt dit zo bekend in de oren hahahahaha
Ik heb juist hetzelfde probleem 20 kleine platte schroeven draaiers maar waar liggen ze .

Ik werk tegenwoording aan en onder de baan met een bakje waar ik alles in leg wat niet wil zeggen dat ik niets meer kwijt speel maar minder dan voorheen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Johnnytrein

Volgens mij heb ik die gisteren nog zien voorbij vliegen  :D
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about