Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Havoc

Verdorie, het is te lang geleden dat ik nog 3D tekenen gedaan heb. Het lukt niet en ik weet nochtans dat het kan! Heb het 10-tallen keren gedaan vroeger, 20 jaar geleden...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

just4fun

Vandaag is m'n moeder na een lang gevecht tegen het wegdeemsteren van haar geheugen in alle rust overleden.Wij gaan ons vasthouden aan de mooie herinneringen.
Paul

Rangeerduivel

Innige deelneming Paul en familie

:(

Metpetergaathetbeter

ook van hieruit onze Innige deelneming alsook veel Sterkte toegewenst in de moeilijke momenten die U en uw familie treffen ;)

SuSke

Deelneming Paul, familie en vrienden.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

PietB

Paul Sterkte en deelneming voor de familie.

Gerolf

Mijn oprechte deelneming, Paul
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

svvander

Innige deelneming Paul.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Michiel

Mijn innige deelneming, Paul.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

evan

Paul, innige deelneming en sterkte gewenst...
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ACFI

Paul,

Innige deelneming en sterkte.

ACFI

doomslu

Mijn oprechte deelneming.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mardig23

Mvg Karl

Peter

Mijn oprechte deelneming Paul
Met vriendelijke groeten
Peter

mahtoska1

Mijn oprechte deelneming.