Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

dani

Citaat van: Peter op 09 september 2019, 10:11:04 AM
Als alles in orde komt met onze diepvies, kunnen we morgen weer foto's zoals onderstaande nemen  ;D ;D ;D

Neem jij foto's met je diepvries , Peter ?

LOL....   ik zag het al voor me .   Flauw mopje, ik weet het, maar grappig
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Alberke

Citaat van: dani op 09 september 2019, 12:21:21 PM
Citaat van: Peter op 09 september 2019, 10:11:04 AM
Als alles in orde komt met onze diepvies, kunnen we morgen weer foto's zoals onderstaande nemen  ;D ;D ;D

Neem jij foto's met je diepvries , Peter ?

LOL....   ik zag het al voor me .   Flauw mopje, ik weet het, maar grappig
Hebben ze daar nog "rollekes" voor?  ;D
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

PietB

Citaat van: Alberke op 09 september 2019, 12:27:26 PM
Hebben ze daar nog "rollekes" voor?  ;D
Nee dat gaat nog met glasplaten.  ;D ;D

steamdriven

Citaat van: raf op 08 september 2019, 20:09:24 PM
gisteren morgen een van onze hondjes ziek .6 uur later haar moeten laten inslapen wegens hart falen
een hart klep was afgescheurd en daar is niet veel aan te doen

slaap zacht lieve meid ik mis je

op een paar jaar van 11 naar 5 verdomd het gaat snel
gr raf

Heel veel sterkte. Rotgevoel!
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

steamdriven

Citaat van: Peter op 08 september 2019, 10:03:07 AM
... wij vertrekken normaal morgen naar zee tot eind september!!...

Eigenlijk toch wel een beetje jaloers. Vroeger deden wij dat ook, even naar de kust buiten het seizoen. Nu met de dochter erbij zijn we gebonden aan de schoolvakanties en dan laten we de overdrukke kust met graagte aan ons voorbij gaan en kiezen we voor de bergen en het woud.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Peter

Onze kinderen zijn al lang volwassen  en gehuwd, dus daar moeten we geen rekening mee te houden, want die regelen hun eigen reizen.
Komen ons wel een dagje bezoeken, s'zaterdags of s'zondags. (ook om te shoppen in Nieuwpoort  ::) ::) ::))
Er gaat niets boven de rust en de prachtige avond en nachtzichten (we zitten in een flat op de dijk, 6e verdiep :D :D)
Met vriendelijke groeten
Peter

Koen

Citaat van: steamdriven op 09 september 2019, 14:56:55 PM
Citaat van: Peter op 08 september 2019, 10:03:07 AM
... wij vertrekken normaal morgen naar zee tot eind september!!...

Eigenlijk toch wel een beetje jaloers. Vroeger deden wij dat ook, even naar de kust buiten het seizoen. Nu met de dochter erbij zijn we gebonden aan de schoolvakanties en dan laten we de overdrukke kust met graagte aan ons voorbij gaan en kiezen we voor de bergen en het woud.

Langs één kant begrijp ik je reactie maar langs de andere kant, als de kinderen uit huis zijn, is het toch een gemis. Ik ging toch liever op reis met de kinderen, zeker als ze wat ouder waren (helaas bij ons ook al verleden tijd). Wij hebben het geluk gehad dat ze nog lang meegegaan zijn (tot een jaar of 24).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Kris

Hallo Peter,
Welkom In Nieuwpoort, ik woon er ( Oostduinkerke mijn buur is Nieuwpoort ) vroeger altijd in de bains gewoond op de zeedijk , ook blij dat de zomerdrukte voorbij is nu kan ik s'avonds  weer over de dijk fietsen als ik geen treintjes aan het bouwen ben.
Kris

steamdriven

Citaat van: Koen op 09 september 2019, 20:57:40 PM
Langs één kant begrijp ik je reactie maar langs de andere kant, als de kinderen uit huis zijn, is het toch een gemis. Ik ging toch liever op reis met de kinderen, zeker als ze wat ouder waren (helaas bij ons ook al verleden tijd). Wij hebben het geluk gehad dat ze nog lang meegegaan zijn (tot een jaar of 24).

Groetjes,
Koen

Oh maar begrijp me niet verkeerd hoor. Door omstandigheden buiten onze wil om zijn we eerst 16 jaar kinderloos gebleven en nu al bijna 10 jaar het plezier van een fantastische dochter. Ik zou haar nooit meer willen missen. En ook de gezinsvakanties zijn super natuurlijk. En hopelijk wil ze nog heel lang met ons op vakantie! Maar de luxe die we vroeger hadden om onze vakanties buiten seizoen te kiezen was toch echt makkelijk. En veel goedkoper...
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Koen

Goedkoper is dit in ieder geval maar ook veel rustiger  ;).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

Citaat van: Kris op 10 september 2019, 22:19:13 PM
Hallo Peter,
Welkom In Nieuwpoort, ik woon er ( Oostduinkerke mijn buur is Nieuwpoort ) vroeger altijd in de bains gewoond op de zeedijk , ook blij dat de zomerdrukte voorbij is nu kan ik s'avonds  weer over de dijk fietsen als ik geen treintjes aan het bouwen ben.
Kris

Moet ik eens tijd maken om naar jou treintjes te komen kijken als we in het voorjaar in Oostduinkerke logeren  ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

Hier aan zee zijn er blijkbaar nergens, buiten MSM, geen modelspoor magazine meer in de  dagbladhandel te koop, sinds diehandelaar hier in Middelkerke op de zeedijk gesloten heeft.
wel spijtig
Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

Euh, ik ga bijna altijd mijn Voie Libre in Oostende halen. Heb daar ook andere franse tijdschriften gezien. Press Shop ongeveer halverwege de winkelstraat loodrecht op de dijk.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

liefhebber

Ik denk in Nieuwpoort aan het info kantoor verkopen ze ook Frans modelspoor tijdschriften.
 

59erke

Peter, bel eens naar uw vaste dagbladhandelaar thuis en laat een exemplaar opzij leggen, de meeste handelaars maken daar geen probleem van
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan