Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

svvander

Ge komt in de buurt. Het is geen Z3 Coupe, die zijn inderdaad ook zeldzaam. Nee het is een E46 cabrio, Exclusive-line 325CI, manueel. Raar maar waar, er zijn van deze versie minder exemplaren gebouwd, verkocht en al zeker nog minder rijdende exemplaren in België, dan van de M3.

Nu er zit ook verhaal achter: ik was al jonge gast een echte anti-BWM man. Ik bestelde er dagelijks meer dan 10 professioneel en in de keering waren het toen allemaal 3-reeksen. De meeste diesels. We hebben hetzelfde voorgehad met de Golf toen ik pas begon. Ze kwamen mijn oren uit. Ik vond het ne wagen voor Johnny's en Marina en nooit zou ik nen BMW moeten hebben, want die hebben geen pinkers (kent ge 't?). Iets meer dan een jaar geleden, kreeg ik de kans om, via mijn werkgever, een F11 (520Da) Touring te kopen, voor een heel redelijke prijs. Toen we er mee gingen rijden, was vooral vrouwlief direct verkocht. En ik moet toegeven: dit is wel een van de leukste en comfortabele wagens die ik al gehad heb om mee te rijden. (Geloof me, ik heb al met heeeeeeel veeeeeeeeel wagens gereden: ik kan dus wel vergelijken).

Dus, toen we 2 maand geleden onze andere wagen verkochten, kwamen kennissen van ons langs met de melding dat ze hun wagenpark moesten verkleinen omdat de man zijn zelfstandige activiteit had stopgezet en 4 wagens was een beetje te veel van het goede. Ik wist dat ze deze E46 staan hadden en ik kende de wagen, kende ook de schade die er aan was langs de buitenkant... dus ik wou hem absoluut overkopen. Maar ze wilden niet bezwijken. Natuurlijk: ze hadden nu 2 wagens van de 4 verkocht, maar ze wilden toch nog een grotere 2de wagen. Dus liet ik ze eens met mijn 520 rijden en ze waren ook direct verkocht... ziet ge he hem al komen? Neenee, ik heb de mijne niet verkocht: ik heb hen overhaalt om de E46 voor een redelijk prijs met alles er op en eraan te verkopen en ik heb hen op weg geholpen voor een goede occasie zoals diegene die wij hadden.

Zo ziet ge: zeg nooit, nooit.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

mardig23

Das een mooie, de 325 was destijds een raket!
Was dat ook geen 6 cilinder?

En dan terug op topic, Dedju toch, binnenkort niet meer naar Antwerpen?
Mvg Karl

Havoc

Probeer hier rap iets te lassen. Juist ja...rap. Lukt van gene meter. Polariteit van electrode en stuk omgekeerd. Duidelijk te lang geleden dat ik dat nog gedaan heb. Nu is de gas bijna op natuurlijk.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

hahaha klinkt ho zo bekend
efkes rap iets doen ja vergeet het maar
succes en op een zondag een fles gas vinden ??? nog meer succes
hier bij ons in de stock normaal maar ja die zijn 14 dagen op verlof

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Net genoeg gas gehad om toch 3 koppelingen te lassen. Volgende week zien om een nieuwe flas te gaan halen. Anders had ik chalumeau moeten zien te vinden. Of braseren, maar met deze hitte gaan braseren?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

svvander

Citaat van: mardig23 op 25 augustus 2019, 13:01:54 PM
Das een mooie, de 325 was destijds een raket!
Was dat ook geen 6 cilinder?

Yep, 6 stuks... rijdt als een droom (niet supersnel, maar altijd wel power aanwezig).
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Peter

#3816
Verdomme  >:( >:( >:(
Diepvries (volle) is uitgevallen. Direkt Bosch gekontakteerd en normaal kan er eerst een technieker komen volgende donderdag
Zouden hun best doen morgen iemand langs te sturen. wij vertrekken normaal morgen naar zee tot eind september!!
Toestel is 28 maanden oud en heeft 5 jaar waarborg.
Met vriendelijke groeten
Peter

raf

gisteren morgen een van onze hondjes ziek .6 uur later haar moeten laten inslapen wegens hart falen
een hart klep was afgescheurd en daar is niet veel aan te doen

slaap zacht lieve meid ik mis je

op een paar jaar van 11 naar 5 verdomd het gaat snel
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

BR-59

Sterkte raf. Een 'familielid' kwijtraken raakt de mens.

raf

bedankt bas
straks crematie als er plaats is en ja dan zit er weer een zakje meer in de urne
deze morgen dus geen knuffel of een likje zoals ze altijd deed
zo van he vriend wakker worden het is reeds licht hé
komaan opstaan ;ha jij blijft liggen ok kruip ik er nog eventjes tegen je aan en ik voel het wel als je wil op staan

mis je zo iets ja zeker

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

sterkte, Raf.   Een hond moeten afgeven is als een lid van het gezin moeten laten gaan.
Voor sommigen is het "maar een hond" maar dat zijn mensen die er nooit eentje gehad hebben.

Courage !!    Kleine pootjes laten een grote leegte in je hart en een flinke afdruk ...
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 09 september 2019, 07:44:55 AM
sterkte, Raf.   Een hond moeten afgeven is als een lid van het gezin moeten laten gaan.
Voor sommigen is het "maar een hond" maar dat zijn mensen die er nooit eentje gehad hebben.

Courage !!    Kleine pootjes laten een grote leegte in je hart en een flinke afdruk ...
Ben ik het volledig mee eens, als het hier ooit gebeurt zullen wij ook wel voor een paar dagen de plank af zijn! :(

Sterkte Raf...

;)

Peter

Als alles in orde komt met onze diepvies, kunnen we morgen weer foto's zoals onderstaande nemen  ;D ;D ;D
Ps: we zitten dan NIET in de De Panne, maar Middelkerke

DSCN3877 by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

Alberke

En dan start uw PC niet meer op na een update! Niks aan te doen, opnieuw beginnen, al die programma's opnieuw installeren, met updates...
Luxe probleem, inderdaad.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

svvander

Citaat van: Alberke op 09 september 2019, 12:01:49 PM
En dan start uw PC niet meer op na een update! Niks aan te doen, opnieuw beginnen, al die programma's opnieuw installeren, met updates...
Luxe probleem, inderdaad.

Hier 't zelfde: mijn collega mag zelf ne nieuwe gaan halen... door nen update, kan 't spel niet meer verder.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be